Frisbeegolf-forum.fi
Frisbeegolf-keskustelu => Välinekeskustelu => Topic started by: fribahio on 18.06.12 - klo:22:58
-
p1 d- line, p2 d- line putterit molemmat aivan loistavia omiin heittoihin sopivia suoraan lentäviä n.5 metristä - n.80 metrin heittoihin. rush s- line pysyy hienosti väylällä, dd2 c- line hyvä kämmenheitto kiekko, jackal s-line pitäisi vielä hommata, mutta ei tahdo löytyä tampereen seudun kaupoista enää kun d- line muovilla. kokemuksia olisiko pd s- line vielä tohon settin suoraan lentävistä discmanian draiveista sopivin ?
-
Varmaan riippuu heittäjästä eikä limpuista. Ehkä se vois olla Pirjon pakarin hiivaleipäki
-
Tää on nyt yhden yksilön mielipide mut kulutettu S-PD on niin hyvä kiekko että melkei itkettää :'( älä koskaan ikinä muutu ;D
Mut onhan toi PD varmaan suosituin discmania draiveri ja ihan yleisestikin hyvässä huudossa.