Frisbeegolf-forum.fi

Frisbeegolf-keskustelu => Välinekeskustelu => Topic started by: fribahio on 18.06.12 - klo:22:58

Title: discmania putterit ja draivit
Post by: fribahio on 18.06.12 - klo:22:58
p1 d- line, p2 d- line putterit molemmat aivan loistavia omiin heittoihin sopivia  suoraan lentäviä n.5 metristä - n.80 metrin heittoihin.  rush s- line pysyy hienosti väylällä, dd2 c- line hyvä kämmenheitto kiekko, jackal s-line pitäisi vielä hommata, mutta ei tahdo löytyä tampereen seudun kaupoista enää kun d- line muovilla. kokemuksia olisiko pd s- line vielä tohon settin suoraan lentävistä discmanian draiveista sopivin ?
Title: Vs: discmania putterit ja draivit
Post by: GARFFi on 18.06.12 - klo:23:52
Varmaan riippuu heittäjästä eikä limpuista. Ehkä se vois olla Pirjon pakarin hiivaleipäki
Title: Vs: discmania putterit ja draivit
Post by: Flick Maniac on 19.06.12 - klo:09:22
Tää on nyt yhden yksilön mielipide mut kulutettu S-PD on niin hyvä kiekko että melkei itkettää  :'( älä koskaan ikinä muutu  ;D

Mut onhan toi PD varmaan suosituin discmania draiveri ja ihan yleisestikin hyvässä huudossa.