Frisbeegolf-forum.fi
Frisbeegolf-keskustelu => Radoilla tapahtuu => Topic started by: Sappe^ on 19.06.12 - klo:02:49
-
Juu elikkä myös hieman pohjoisemmassa ollaan aloitettu harrastamaan lajia hienoissa puiteissa.
Elikkä rata on Ivalossa Inarin kunnassa rakennettuna moottoriradan yhteyteen ja lähimaastoon
http://frisbeegolfradat.fi/rata/ivalon_frisbeegolfrata_ivalo
-
Myös pyhätunturi on saanut uuden radan.
http://frisbeegolfradat.fi/rata/pyhatunturi/vaylat
-
Tietääkö joku onko Ivalossa ja Levillä vielä ens viikolla korit paikallaan?
-
Ivalossa ainakin on
-
Ivalossa ainakin on
Kiitti infosta! Ivalon rata oli sen verran hieno, että ajaa tuon reilun parisataa km Ylläkseltä ihan mielellään. Äkäslompolossa kuulemma rata siihen asti, että tulee enempi lunta ja voivat kelkoilla kerätä korit poies.
-
Onko Ivaloon tulossa minkäänmoista fb koulua ikinä ? Amatööri kyselee, ja muutamia kavereitakin olis tulossa jos vaan joku ikinä jaksaa koulutusta järjestää. Toki ilmaiseksi ei tartte :)