Frisbeegolf-forum.fi

Frisbeegolf-keskustelu => Radoilla tapahtuu => Topic started by: Sappe^ on 19.06.12 - klo:02:49

Title: Myös lapissa golffataan
Post by: Sappe^ on 19.06.12 - klo:02:49
Juu elikkä myös hieman pohjoisemmassa ollaan aloitettu harrastamaan lajia hienoissa puiteissa.
Elikkä rata on Ivalossa Inarin kunnassa rakennettuna moottoriradan yhteyteen ja lähimaastoon

http://frisbeegolfradat.fi/rata/ivalon_frisbeegolfrata_ivalo
Title: Vs: Myös lapissa golffataan
Post by: Sappe^ on 21.07.12 - klo:00:08
Myös pyhätunturi on saanut uuden radan.
http://frisbeegolfradat.fi/rata/pyhatunturi/vaylat
Title: Vs: Myös lapissa golffataan
Post by: Strikee on 12.10.14 - klo:02:05
Tietääkö joku onko Ivalossa ja Levillä vielä ens viikolla korit paikallaan?
Title: Vs: Myös lapissa golffataan
Post by: Sappe^ on 14.10.14 - klo:01:40
Ivalossa ainakin on
Title: Vs: Myös lapissa golffataan
Post by: Strikee on 14.10.14 - klo:17:19
Ivalossa ainakin on

Kiitti infosta! Ivalon rata oli sen verran hieno, että ajaa tuon reilun parisataa km Ylläkseltä ihan mielellään. Äkäslompolossa kuulemma rata siihen asti, että tulee enempi lunta ja voivat kelkoilla kerätä korit poies.
Title: Vs: Myös lapissa golffataan
Post by: burnis on 26.02.15 - klo:08:25
Onko Ivaloon tulossa minkäänmoista fb koulua ikinä ? Amatööri kyselee, ja muutamia kavereitakin olis tulossa jos vaan joku ikinä jaksaa koulutusta järjestää. Toki ilmaiseksi ei tartte  :)