Frisbeegolf-forum.fi

Frisbeemarkkinat => Frisbeemarkkinat => Topic started by: Jhu on 19.06.15 - klo:22:38

Title: M/V: crush P2, Destroyer .... (p-p)
Post by: Jhu on 19.06.15 - klo:22:38
Ylimääräiset kiertoon..



Myynnissä/Vaihdossa:


X crush g-line p2 175g (10/10),  16€

Paul mcbeth grand slam star destroyer 175g (9/10) testattu,   17€

Star archon 175g (8/10),  11€

soft suspect 173g (8/10), 8€

2pkt 2kpl/pkt beacon lediliuskoja, 5€
 
Finnish flag mini  5€


yv:llä lisätietoa..
Title: Vs: M/V/O: Innovaa ja muuta (p-p)
Post by: Jhu on 26.06.15 - klo:22:47
Kiekkolista pävitetty, uup.
Title: Vs: M/V, Spider, 2xPD,Gm.. (p-p)
Post by: Jhu on 19.08.15 - klo:20:08
Tarjouksia! :)
Title: Vs: M/V,Atlas (p-p)
Post by: Topii on 14.09.15 - klo:23:37
yv
Title: Vs: V/M: crush P2, Destroyer, Huk lab... (p-p)
Post by: zokeli on 08.06.16 - klo:11:11
yv:laitettu.
Title: Vs: M/V: crush P2, Destroyer, Huk lab warden... (p-p)
Post by: gabe on 28.09.16 - klo:16:30
Yv laitettu.
Title: Vs: M/V: crush P2, Destroyer .... (p-p)
Post by: Jhu on 20.11.17 - klo:18:39
.
Title: Vs: M/V: crush P2, Destroyer .... (p-p)
Post by: cashnl on 02.12.17 - klo:23:15
Moro

minkä värinen  grand slam ?

T:R