Frisbeegolf-forum.fi
Frisbeemarkkinat => Frisbeemarkkinat => Topic started by: Jhu on 19.06.15 - klo:22:38
-
Ylimääräiset kiertoon..
Myynnissä/Vaihdossa:
X crush g-line p2 175g (10/10), 16€
Paul mcbeth grand slam star destroyer 175g (9/10) testattu, 17€
Star archon 175g (8/10), 11€
soft suspect 173g (8/10), 8€
2pkt 2kpl/pkt beacon lediliuskoja, 5€
Finnish flag mini 5€
yv:llä lisätietoa..
-
Kiekkolista pävitetty, uup.
-
Tarjouksia! :)
-
yv
-
yv:laitettu.
-
Yv laitettu.
-
.
-
Moro
minkä värinen grand slam ?
T:R