Frisbeegolf-forum.fi

Frisbeegolf-keskustelu => Välinekeskustelu => Topic started by: Tapanote on 12.07.12 - klo:21:41

Title: Mikä kiekko on hot juuri nyt?
Post by: Tapanote on 12.07.12 - klo:21:41
Juuri nyt kultaakin kalliimmalta tuntuu näpeissä Basic JOKERi. Ei kierrosta ilman jokeriforea.
Title: Vs: Mikä kiekko on hot juuri nyt?
Post by: VivianDargon on 12.07.12 - klo:21:57
Star Destoyer/Dx Roc, riipuen vähän radasta. Esim Vihiojalla ei dessua tarvi, mut rocia sitäkin enemmän.
Title: Vs: Mikä kiekko on hot juuri nyt?
Post by: jajvirta on 12.07.12 - klo:22:05
Toi DX FD Jackal avasi kyllä uusia maailmoja aloittelijalle, kun se ihan oikeasti kippasi yli, hallitusti, ja liitelikin sitten kivasti.
Title: Vs: Mikä kiekko on hot juuri nyt?
Post by: Atamooni on 12.07.12 - klo:23:00
Kyl se star mako taitaapi olla.. Ilman tota kiekkoo ei mistään tulis mitään.
Title: Vs: Mikä kiekko on hot juuri nyt?
Post by: jam-o on 12.07.12 - klo:23:07
Star Dessu. Vedin pelkällä sellasella tänään Viidentienristeyksen -5.
Title: Vs: Mikä kiekko on hot juuri nyt?
Post by: GARFFi on 12.07.12 - klo:23:09
KCP Roc. Heitin semmosella 5tr #11 metriin.
Title: Vs: Mikä kiekko on hot juuri nyt?
Post by: VeliLenteli on 13.07.12 - klo:01:23
Tällä viikolla 1st run Star Katana on ollut liekeissä. Lätty kestää tuulia yllättävänkin hyvin. Kiekolla on myös tunnearvoa sillä se on hukkunut kahdesti ja talvehtinut kuusen latvassa. Kypsynyttä vuosikertaa.
Title: Vs: Mikä kiekko on hot juuri nyt?
Post by: HAH on 13.07.12 - klo:02:46
DX Rhyno. Putteridraiveissa ja lähäreissä. Bägin luotettavin plätty. Saispa johki draiveriin joskus tällaisen tatsin...
Title: Vs: Mikä kiekko on hot juuri nyt?
Post by: VVH on 13.07.12 - klo:09:18
Valkoinen misprint ESP buzz on tällä hetkellä kuuminta hottia. Tuolla tulee heitettyä yli puolet avausheitoista tällä hetkellä. Draivereita ja puttereita saa aina etsiä pitkin metsiä, buzzi pysyy väylällä ja joskus eksyy myös korin alle.
Title: Vs: Mikä kiekko on hot juuri nyt?
Post by: Flick Maniac on 13.07.12 - klo:09:57
Ollut hot koko kauden: täydelliseksi kulunut 172g S-PD. Mikään muu ei lähde yhtä kovaa ja kontrollissa.

Bubbling under: 3rd run C-TD alkaa kulua luotisuoraksi pitkänmatkanohjukseksi, P-PD2 alkaa kanssa kulua sopivasti, eli heittää mistä vuorenlaelta vaan ja missä annukkakulmassa hyvänsä, niin palauttaa lopuksi. Sitä ennen lentää piiitkälle, eli ei palauta viiden metrin päässä, feidaa ja kuole, niinkuin C-muovinen uutena.

S-FD on myös hyvä erittäin hyvä tiettyihin juttuihin (alitehoilla heitetyt suorat), mut jotenki nyt tullu sellanen epäluottamus siihen kun jos vähän antaa liikaa voimaa, kippaa katastrofiin. Mieluummin sit heittää kiekkoo joka ei oo yhtä tarkka niistä tehoista. Tai sit opettelis heittää tätä annukassa kontrollilla.
Title: Vs: Mikä kiekko on hot juuri nyt?
Post by: jampura on 13.07.12 - klo:10:00
Kyllä se tuo Champion sidewinder (168g) on ollut tän kesän juttu. Toisaalta myös käärme-sidewinder (158g) ja Champion boss (175g) on sellasia, joita ilman ei tuu mistään mitään.
Title: Vs: Mikä kiekko on hot juuri nyt?
Post by: Vilppu on 13.07.12 - klo:10:01
Pakko vastata, vaikka kokemuksia ei näistä vielä juuri olekaan. Latituden Saint vaikuttaa aika hienolta kiekolta, kuin hieman nopeampi River. Bägiin on myös löytämässä tiensä Discraftin Drone. Testiin täytyy ottaa myös Latituden Mercy, mutta voi olla, etten puresta luovu vielä, jos Eze-muovi on hieman zeroa vakaampaa.
Title: Vs: Mikä kiekko on hot juuri nyt?
Post by: Ze1P11 on 13.07.12 - klo:10:10
Tällä hetkellä Opto Pure. Viivasuorat heitot korin juureen. Ei välitä pienistä tuulistakaan ja opto muovin ansiosta ei juurikaan kulu.
Title: Vs: Mikä kiekko on hot juuri nyt?
Post by: Peksi on 13.07.12 - klo:10:20
P2
Title: Vs: Mikä kiekko on hot juuri nyt?
Post by: mambo on 13.07.12 - klo:10:23
Sen verran innoissani olen Latituden Saintista ja Opto Puresta, että tekisi mieli vastata jompi kumpi niistä. Vastaan kuitenkin, että täysipainoinen Glo Z Buzzz. On se vaan niin monipuolinen kiekko, että tiputin FD:n bägistä kokonaan koska Buzzz tekee kaiken vaan niin paljon paremmin. Kontrolliavaukset, pitkät lähestymiset, fore tai bäkkäri; vakaa Buzzz toimii aina.
Title: Vs: Mikä kiekko on hot juuri nyt?
Post by: Chukie on 13.07.12 - klo:10:29
Putteridriven vihdoinkin kunnolla löydettyäni vastaan Yeti Pro Aviar. Tällä tekee melkein kaiken kelistä riippuen: <60m hysset, <80m suorat ja annukat. Monta putteria on ollut kokeilussa ja vihdoinkin löytyi omaan kouraan sopiva.
Title: Vs: Mikä kiekko on hot juuri nyt?
Post by: Pääskynen on 13.07.12 - klo:10:38
Marttilan rata on pääasiallisesti metsäväylää joten Discraft XL on optimaali fairway draiveri, todella vakaa kiekko.
Discraft Nuke on ykkös draiveri mulla, pituutta tuli ekalla yrittämällä 15 metriä lisää.
Title: Vs: Mikä kiekko on hot juuri nyt?
Post by: keep_it_real on 13.07.12 - klo:10:57
kyllä se on vähän kulunu flx buzzz. sillä tulee tehtyä hyvää tulosta hyvinkään kapeilla väylillä.
Title: Vs: Mikä kiekko on hot juuri nyt?
Post by: butti-78 on 13.07.12 - klo:11:05
Kyllä se nyt on vaan Lattidude 64 ja Goldline Flow sekä Optoline Core....näillä kun kiertää niin tulosta tulee!!

Title: Vs: Mikä kiekko on hot juuri nyt?
Post by: tumi on 13.07.12 - klo:11:27
KCP Aviar. Niin hyvä että kaivan bägistä joka väylällä!
Title: Vs: Mikä kiekko on hot juuri nyt?
Post by: Leevi on 13.07.12 - klo:12:22
P2
Title: Vs: Mikä kiekko on hot juuri nyt?
Post by: Zuum on 13.07.12 - klo:12:33
Star Destroyer ei petä vaikkei mahdukkaan jokaiselle väylälle. Eilen Talin viikkokisat kruunasi avaus n. 7 metriin väylällä 15 ja kakkonen korttiin ensimmäistä kertaa siltä väylältä. P2 maistuu myös.
Title: Vs: Mikä kiekko on hot juuri nyt?
Post by: jyrmy on 13.07.12 - klo:13:05
Semmone star destroyer 171g "pienellä" kuvulla on aikamoisessa TULESSA!!! :D jos väylä on 120-170m nii toi dessu on vastustamattomasti kupilla
Title: Vs: Mikä kiekko on hot juuri nyt?
Post by: Keinonen on 13.07.12 - klo:16:35
VIP Pohjolan Isäntä. Tuore löytö mulle ja kaikki draivit mitkä pitääs mennä pitkälle heitetään tällä. Tarpeen mukaan joko 169g tai 175g.
Title: Vs: Mikä kiekko on hot juuri nyt?
Post by: simeon on 13.07.12 - klo:17:16
Kyllä se tuo Champion sidewinder (168g) on ollut tän kesän juttu. Toisaalta myös käärme-sidewinder (158g) ja Champion boss (175g) on sellasia, joita ilman ei tuu mistään mitään.
Minullakin on ikävä ch Sidewinderiä, joka hävisi keväällä. Toisin kuin lentoratataulukko antaa ymmärtää se lensi aika viivasuoraan 110m. Lähetän aina pituuskiekot vaakalentoon.
Title: Vs: Mikä kiekko on hot juuri nyt?
Post by: vpt111 on 13.07.12 - klo:18:37
Elite X Comet <3. Lentää suoraan tai kääntää hallitusti oikealle jos tarvitsee. Yleensä löytyy sieltä minne tarkoittikin. Bubbling under uusi löytö Nuke ja viha-rakkaussuhteessa oleva Teebird.

Title: Vs: Mikä kiekko on hot juuri nyt?
Post by: s40 on 14.07.12 - klo:10:34
star mako tuntuu hyvältä tällä hetkellä. lentää suoraan ilman feidiä ja pitää annetut kulmat erittäin hyvin. putteristakin käy jotenkin :o.

star roc sitten jos tarvitsee olla feidi :P
Title: Vs: Mikä kiekko on hot juuri nyt?
Post by: Korpa on 14.07.12 - klo:11:43
Itselle on uusi tuttavuus tälle kesälle ollut Basic JOKERi ja se on mennyt hetkessä bägin käytetyimmäksi kiekoksi (heti puttausputterin jälkeen).
Title: Vs: Mikä kiekko on hot juuri nyt?
Post by: tomsku12 on 14.07.12 - klo:15:37
Tällä hetkellä alivakaaksi (alivakaammaksi) hakattu 150g dx valkyrie

mutta ehkä 149g katanasta voi tulla ;D
Title: Vs: Mikä kiekko on hot juuri nyt?
Post by: Hhalkola on 14.07.12 - klo:20:54
S-line MD2.

Jos tällä heittää, ei voi kovin pahoin epäonnistua. ;D Ensimmäisestä heitosta lähtien tuntunut "omalle" midarille. :)
Title: Vs: Mikä kiekko on hot juuri nyt?
Post by: elite z buzz on 30.07.12 - klo:00:22
p1 d-line
Title: Vs: Mikä kiekko on hot juuri nyt?
Post by: GARFFi on 30.07.12 - klo:10:38
Star MAX. Pidempi firebirdi, oli paljon äsämeis apua kun painoin ekan fireni jonkkaan ja kävin hakemassa tän.
Title: Vs: Mikä kiekko on hot juuri nyt?
Post by: Jukkis1983 on 30.07.12 - klo:13:13
Tällä hetkellä ehdoton ykkönen on esp XL
Title: Vs: Mikä kiekko on hot juuri nyt?
Post by: keep_it_real on 30.07.12 - klo:17:16
Kyllä ne on ESP Predatorit. On niin kiva heittää kevyenäkii, kun ei tarvii pelätä tuulta tai kippaamista :)
Title: Vs: Mikä kiekko on hot juuri nyt?
Post by: Simpanssi on 01.08.12 - klo:00:35
150g lepardi, härski kiekko
Title: Vs: Mikä kiekko on hot juuri nyt?
Post by: HAH on 02.08.12 - klo:14:25
Star Rhyno! Jäätävän kova hysselähäreihin ja forelähäreihin. Jokeri unohtui radalle, ni tuli kokeiltua. Nyt oon vähän ihastunut...
Title: Vs: Mikä kiekko on hot juuri nyt?
Post by: dx aviar on 09.08.12 - klo:11:30
valkoinen omega AP. kaikki alle 40m rystylähärit ja kaikki putit. jäätävä lähäri/putti kiekko
Title: Vs: Mikä kiekko on hot juuri nyt?
Post by: simeon on 10.08.12 - klo:17:56
Tuntuu, että tähän ketjuun lipsuu tavaraa lempikiekkoktjusta.

Kokeillaas tätä:

Minulle on tulossa USAsta Latituden Limited edition test run- silky smooth base plastic Vision.

Onko kukaan kuullut, ettã tätä muovia olisi rantautunut jo Suomeen?

-Timo
Title: Vs: Mikä kiekko on hot juuri nyt?
Post by: jyrmy on 10.08.12 - klo:19:03
Tuntuu, että tähän ketjuun lipsuu tavaraa lempikiekkoktjusta.

Kokeillaas tätä:

Minulle on tulossa USAsta Latituden Limited edition test run- silky smooth base plastic Vision.

Onko kukaan kuullut, ettã tätä muovia olisi rantautunut jo Suomeen?

-Timo
Miten toi voi olla hot tällä hetkellä jos sulla ei.ees oo sitä viä ??? Vai halusiks vaa hersyy tol kiekol:):):)
Title: Vs: Mikä kiekko on hot juuri nyt?
Post by: simeon on 10.08.12 - klo:20:32
Tuntuu, että tähän ketjuun lipsuu tavaraa lempikiekkoktjusta.

Kokeillaas tätä:

Minulle on tulossa USAsta Latituden Limited edition test run- silky smooth base plastic Vision.

Onko kukaan kuullut, ettã tätä muovia olisi rantautunut jo Suomeen?

-Timo

Miten toi voi olla hot tällä hetkellä jos sulla ei.ees oo sitä viä ??? Vai halusiks vaa hersyy tol kiekol:):):)
Kysymys vähän yllätti. Eikö kukaan muu kuin minä ole kaivannut Latitudelta basic muovia  joka olisi pitävää ja kulutuksella muokattavaa?
Title: Vs: Mikä kiekko on hot juuri nyt?
Post by: Full on 15.08.12 - klo:08:17
West side discs: Miekka ja forena.

Juuri päässyt sisään fore heittoihin ja tuolla saa aika tarkasti nakattua kauas. backhandinä toimii myös hienosti mutta jostain syystä grippi on tällähetkellä senverran epävarma että lipsuu välillä kunnon rykäsyssä.

PD:tä odotellessa..
Title: Vs: Mikä kiekko on hot juuri nyt?
Post by: jauza on 15.08.12 - klo:12:59
Ch Teebird. Kulunut sellainen. Liitää ja pitää linjan. Hassuinta on vaan se, että vaikka se on hottis, niin sillä heitän kuitenkin suht koht vähän. Ehkä se pitää sen hottina, kun sen pitää olla koko ajan skarppina, että säilyttää paikan bägissä.
Title: Vs: Mikä kiekko on hot juuri nyt?
Post by: dppedro on 15.08.12 - klo:13:18
Westside Tournament Pursi. Luotettavin kiekkoni tällä hetkellä, lyhyet avaukset ja tuuliset lähestymiset onnistuu erittäin kovalla prosentilla. Pitäisi varmaan koittaa myös muita muoveja.
Title: Vs: Mikä kiekko on hot juuri nyt?
Post by: mambo on 11.09.12 - klo:12:07
Juuri nyt kultaakin kalliimmalta tuntuu näpeissä Basic JOKERi. Ei kierrosta ilman jokeriforea.

Tämä. Muutin rystydrivestä hieman liikaa juttuja yhdellä kertaa, joten tällä hetkellä väylät on menny useimmiten byltsiin avatessa ja sieltä mukille jokeriforella.
Title: Vs: Mikä kiekko on hot juuri nyt?
Post by: reisvi-3 on 11.09.12 - klo:12:29
kaikki PD:t , ja blizzard PD2