Frisbeegolf-forum.fi
Frisbeemarkkinat => Frisbeemarkkinat => Topic started by: Gorde on 13.11.15 - klo:11:32
Title:
Ostetaan hyväkuntoinen CH Eagle L-mold! (Hamina)
Post by:
Gorde
on
13.11.15 - klo:11:32
Haussa olisi 170g+ L-Moldin champion Eagle hyväkuntoisena!
Tarjoa yv:llä!
-Ari-