Frisbeegolf-forum.fi

Frisbeemarkkinat => Frisbeemarkkinat => Topic started by: Gorde on 13.11.15 - klo:11:32

Title: Ostetaan hyväkuntoinen CH Eagle L-mold! (Hamina)
Post by: Gorde on 13.11.15 - klo:11:32
Haussa olisi 170g+ L-Moldin champion Eagle hyväkuntoisena!

Tarjoa yv:llä!

-Ari-