Frisbeegolf-forum.fi

Frisbeemarkkinat => Frisbeemarkkinat => Topic started by: jebm on 05.04.17 - klo:08:06

Title: O: Innova ch Roc3 ja eaglejä. Hki
Post by: jebm on 05.04.17 - klo:08:06
Moro!

Innostuin roc3:sta sen verran, että nyt ois kiva saada sille muutama kaveri
mitä heittää reeniks. Eaglet taas alkaa olemaan kierrätys kunnossa, eli
uusiminen edessä.

Eli ostetaan Roc3:sia sekä Eaglejä pois kaapeista pölyttymästä.
Mielellään saisi tosiaan olla champion muovia ja kunnoltaan mahdollisimman
hyvä, mutta tarjoa jos on jäänyt hyllylle käyttämättömäksi.

Yv:llä ja sähköpostilla mut saa kiinni:
joonasmakkyla (a) gmail.com