Frisbeegolf-forum.fi
Frisbeegolf-keskustelu => Välinekeskustelu => Topic started by: Kati on 22.09.12 - klo:18:00
-
Olisin hankkimassa uutta bägia.. Olisin kiinnostunut tästä Revolution carolina team bagista,ni onko kellään kokemuksia? Paljonko vetää lättyjä itseensä?
-
Sen verran että joka tilanteeseen pitäisi olla ratkaisu.
Itellä oli kiekkoja siinä keskilokerossa jotakuinki näin, 2-3putteria, 3-4midaria ja n. 11 draiveria, jos en väärin muista. Molemmat päädyt vetää sen 5draiveria. Hyvä bägi kyllä. Harmi vaan kun on kaksi isoa taskua, eikä yhtään pienempää missään, edes niiden isojen taskujen sisällä.
-
Harmi vaan kun on kaksi isoa taskua, eikä yhtään pienempää missään, edes niiden isojen taskujen sisällä.
Tuo on oikeastaan ainoa puute, jonka olen parin-kolmen vuoden käytön aikana keksinyt. Kestävä ja laadukas bägi. Itselläni normipäivänä kannossa 22 kiekkoa ja muut varusteet.
-
Eli isojen taskujen sisällä ei ole pikkutaskuja? Mutta hyvin tuntuu lättyjä mahtuvan :) Millainen pohja bägissä on?
-
Eli isojen taskujen sisällä ei ole pikkutaskuja? Mutta hyvin tuntuu lättyjä mahtuvan :) Millainen pohja bägissä on?
Kestävä. Mutta kehikon nurkista meinaa puskea läpi, kannattaa jotain keksiä nurkkiin. Taskujen päistä vesi pääsee kostuttamaan pohjan. Ei kiekkopuolen vaan taskujen pohjan.
-
Vaikka Carolina on ollut erittäin hyvä bägi, niin tänä päivänä olisi vaikeaa valita sen ja Voodoo Karman välillä. Saattaisin kallistua jälkimmäisen puoleen.
-
Vaikka Carolina on ollut erittäin hyvä bägi, niin tänä päivänä olisi vaikeaa valita sen ja Voodoo Karman välillä. Saattaisin kallistua jälkimmäisen puoleen.
Niin taitaisin mäkin tehä kylläkin. Ihan vaan testin vuoksi. Mutta jos halvalla tai käytetyn jostain saat hyvään hintaan niin suosittelen Carolinaa.
-
Punaviinitetran hanalle ei ole reikää taskussa, mutta sekin on kyllä äkkiä modattu...
-
Niin oon kyllä kahden vaiheilla voodoo karma vai tämä revolution carolina..hmmm..Tällä hetkellä käytössä voodoo mojo, johon oon ollu tyytyväinen, mutta tilan puute iskenyt :D
-
Osta karma, et pety.
-
Osta Prodiscus, bägien Rolls-Royce.
-
Prodiscus ois kyllä kiva, mutta ehkä liian kallis mun budjetille :)
-
Prodiscus ois kyllä kiva, mutta ehkä liian kallis mun budjetille :)
vähän ku säästää ni nää reput (grip eq ja prodiscus) on huomattavasti parempia ku mitkään muut bägit. Suosittelen
-
Prodiscus ois kyllä kiva, mutta ehkä liian kallis mun budjetille :)
vähän ku säästää ni nää reput (grip eq ja prodiscus) on huomattavasti parempia ku mitkään muut bägit. Suosittelen
I disagree.
Itse en luopuisi Carolina Bägistä ihan hevillä. Tosin omani on modattu Voodoo Karman kaukalolla, koska Revolutionin standardi kaukalo on paska.
Gripin bägi on ylihintainen ja pieni.
Prodiscuksen bägi taas on aivan järjetön rohjake. Lisäksi toimitukset ovat jotain aivan hirveätä...Eikä se hintakaan tuosta enää varmasti pienemmäksi muutu. ;D
Jos nyt pitäisi ostaa joku bägi, ostaisin varmaan Voodoon Karman.
-
Prodiscuksen bägi taas on aivan järjetön rohjake.
Ainut ongelma Prodiscuksen bägissä on, että se on vähän turhan pieni. Mutta se on varmaan vähän niin, että sama mikä laukku on, niin se täyteen 20 % yli maksimin.
Mutta siis itse en kyllä pienempää laukkua enää ottaisi.
-
Prodiscuksen bägi taas on aivan järjetön rohjake.
Ainut ongelma Prodiscuksen bägissä on, että se on vähän turhan pieni. Mutta se on varmaan vähän niin, että sama mikä laukku on, niin se täyteen 20 % yli maksimin.
Mutta siis itse en kyllä pienempää laukkua enää ottaisi.
Ootko kokeillu jääkiekkokassia? Mä voisin vaihtaa prodiscusbägiisi päittäin.