Frisbeegolf-forum.fi
Frisbeemarkkinat => Frisbeemarkkinat => Topic started by: Jurpo on 11.11.12 - klo:00:48
-
Champion ja Opto muovisissa kiekoissa on nimi ja puh.num. rimmissä, ellei toisin ole mainittu. Star ja Pro muovisissa nimi on kiekon pohjassa pienellä. Kauppoja voidaan hieroa Talissa. Vaihdossa otan vastaan: hyväkuntoisia 170g+ Champion TeeBirdejä, D-line P2sia ja Z Buzzzeja. Pistä YV tai sähköpostia jos olet kiinnostunut.
5= Todella hyvä kuntoinen, heitetty max 10 kertaa.
4= Hyvä kuntoinen, mutta pieniä käytön jälkiä havaittavissa.
3= Muutamia hieaman syvempiäkin koloja, mutta täysin käyttökelpoinen.
2= Paljon kulunut.
1= Lähes käyttökelvottomaksi hakattu.
4 177g Star San Marino Roc sin. 8e
3 175g Champion Monarch sin. nimi pohjassa 7e
5 175g Pro Beast sin. 8e
4 175g Champion Viking sin. 8e
3 175g Opto Vision pun. ei tussia 7e
4 171g Pro Orc pink. ei tussia 7e
Sampo
-
Pari kiekkoa lisätty.
-
UP
-
Pistin YV:tä.
-
PD,Banshee ja Viking lisätty.
-
UP
-
uppista
-
Hintoja laskettu
-
Drone ja Wasp lisätty
-
UP
-
Lättyjä lisätty !
-
Sait YV:tä.
-
Upitaas jos vaikka nyt keväällä joku olisi kiinnostunut.