Frisbeegolf-forum.fi

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Miklu

Pages: [1]
1
2 tii oli asennettu. Kiekkoja itelläki hävinny 2kpl 4väylälle ja 8väylälle.

2
Välinekeskustelu / Vs: Kiekkoja
« on: 21.07.13 - klo:12:04 »
Rhyno on itellä. Tuolla on hyvä puttailla pitkältä matkalta. 50metristä ite heitelly monta koria. Kiekko on ärsyttävä kädessä ,mutta hyvä lentäjä.

3
Onko keinukallion rata nyt jo valmis?  ;D
Onko tuohon seuraan mahdollista päästä? Vai tarvitseeko olla jäsen jotta voi osallistua skaboihin?

4
Aivan loistavaa. Pornaisten rata on aivan liian helppo. Onko Sipoossa jo seura perustettu. Miten jengii kiinnostais pieni kesä turnee? Kerava- Sipoo-Pornainen- Mäntsälä

Pages: [1]