This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
Pages: [1]
1
Radoilla tapahtuu / Vs: Sipooseen tulossa uusi rata (Nikkilä).
« on: 04.08.13 - klo:07:00 »
2 tii oli asennettu. Kiekkoja itelläki hävinny 2kpl 4väylälle ja 8väylälle.
2
Välinekeskustelu / Vs: Kiekkoja
« on: 21.07.13 - klo:12:04 »
Rhyno on itellä. Tuolla on hyvä puttailla pitkältä matkalta. 50metristä ite heitelly monta koria. Kiekko on ärsyttävä kädessä ,mutta hyvä lentäjä.
3
Radoilla tapahtuu / Vs: Sipooseen tulossa uusi rata (Nikkilä).
« on: 19.02.13 - klo:14:54 »
Onko keinukallion rata nyt jo valmis? 
Onko tuohon seuraan mahdollista päästä? Vai tarvitseeko olla jäsen jotta voi osallistua skaboihin?

Onko tuohon seuraan mahdollista päästä? Vai tarvitseeko olla jäsen jotta voi osallistua skaboihin?
4
Radoilla tapahtuu / Vs: Sipooseen tulossa uusi rata (Nikkilä).
« on: 17.02.13 - klo:15:06 »
Aivan loistavaa. Pornaisten rata on aivan liian helppo. Onko Sipoossa jo seura perustettu. Miten jengii kiinnostais pieni kesä turnee? Kerava- Sipoo-Pornainen- Mäntsälä
Pages: [1]