This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
Pages: [1]
1
Frisbeegolf / Vs: Löytökiekkojen huhuiluketju
« on: 12.08.14 - klo:14:11 »
Hei,
Talista löytyi väylältä kuusi menneellä viikolla ilman nimeä tai numeroa valkoinen kiekko, jossa paljon mustaa tussia. Kiekkoa tussilla terrorisoitu sen verran ja malli muutenkin itselle tuntematon, että merkistä en osaa sanoa. Tarkempia tietoja ulkonäöstä jos osaa kertoa, niin täältä löytyy.
Talista löytyi väylältä kuusi menneellä viikolla ilman nimeä tai numeroa valkoinen kiekko, jossa paljon mustaa tussia. Kiekkoa tussilla terrorisoitu sen verran ja malli muutenkin itselle tuntematon, että merkistä en osaa sanoa. Tarkempia tietoja ulkonäöstä jos osaa kertoa, niin täältä löytyy.
2
Radoilla tapahtuu / Vs: Karkkilan Frisbeegolfrata
« on: 06.06.14 - klo:08:31 »
Eilen tuli rata käytyä heittämässä ja iso peukku kyllä talkoolaisille + muille mukana olijoille! Oma heittely meni miten meni, mutta rata oli komea ja hyvässä kunnossa. Hienoa kisa viikonloppua kaikille.
3
Radoilla tapahtuu / Vs: Karkkilan Frisbeegolfrata
« on: 04.06.14 - klo:12:29 »Huomenna olisi kaverin kanssa tarkoitus tulla radalle heittämään ja kisat näyttää teillä alkavan 6.5 perjantaina. Onko huomenna torstaina rata vielä ihan peruskäytössä? Varmistelen vain niin ei tule hukka ajelua...On, ja on perjantainakin paitsi 15-18 välillä lähdöt vain parigolfareille. Perään voi lähteä kiessille.
Ukkoja voi olla nurmikonleikkuussa ja raivaussahan kanssa liikenteessä yms huoltotyötä tekemässä, joten ne väylät joilla hommissa ollaan kannattaa tietysti jättää väliin.
Kiitos tiedosta! Tietty järkeä käytetään eikä päälle viskota.
4
Radoilla tapahtuu / Vs: Karkkilan Frisbeegolfrata
« on: 04.06.14 - klo:09:12 »
Huomenna olisi kaverin kanssa tarkoitus tulla radalle heittämään ja kisat näyttää teillä alkavan 6.5 perjantaina. Onko huomenna torstaina rata vielä ihan peruskäytössä? Varmistelen vain niin ei tule hukka ajelua...
5
Frisbeemarkkinat / Vs: M: Discraft FlyeDye, Innova Ape ja Dominator, Blizzuja - Hyväkuntoisia pannuja
« on: 30.04.14 - klo:10:03 »
YV laitettu
Pages: [1]