Frisbeegolf-forum.fi

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Fyhrer

Pages: [1]
1
Fribakisat / Vs: Aussie Open 2015
« on: 10.01.15 - klo:11:55 »
Nyt ois helpohko USDGC-paikka jaossa. Tällä hetkellä kisassa mukana vain 4 maailmanluokan pelaajaa, jolla ei ole USDGC-paikkaa. Superjätkien takana taso näyttäis olevan melko heikkoa. Toki meidän rantalappari on messissä.

2
Treenipäiväkirjat / Vs: Treenilogi Tapani A. (Tomoottajat)
« on: 13.02.14 - klo:21:18 »
Turhan suoralla vetolinjalla haet tuota sun antsaa. Katoppa Schusterickin vika draivi tosta.


3
Viikon Vieras / Vs: Viikon Vieras #59 Miko Fyhr
« on: 21.09.13 - klo:19:13 »
Mä lähen sen kans pituuskisaa ketä heittää seuraavaks saaree ;)

Äijä leijuu yhdellä tuuri heitolla :)

4
Viikon Vieras / Vs: Viikon Vieras #59 Miko Fyhr
« on: 20.09.13 - klo:20:30 »
Voittaa jotkut isot karkelot ja nöyryyttää jynkkää pituusheittokisoissa.

Aint gonna happen ;)

Aloittas heittämällä edes lähelle mun mittoja.

Jaanin cut-rollerit menee toisinaan aika pitkälle  :-\

5
Viikon Vieras / Vs: Re: Viikon Vieras #59 Miko Fyhr
« on: 20.09.13 - klo:19:01 »
Petri Määränen, lammas vai leijona?

Sika

6
Viikon Vieras / Vs: Viikon Vieras #59 Miko Fyhr
« on: 20.09.13 - klo:19:01 »
Bonjourno! Enks mä oo jo ollut vieraana?

1. Koska aloitit frisbeegolfin? Voit kertoa myös muuta fribahistoriaasi.

Ekat kisat Suomenlinnassa 2001, 17th Seppo Nieminen Classic. Tietty denssasin sunnuntain kiessin.

2. Mikä frisbeegolfissa vetoaa, eli miksi pelaat?

Se on kivaa.

3. Oletko asettanut tavoitteita ja jos olet, millaisia?

Voittaa jotkut isot karkelot ja nöyryyttää jynkkää pituusheittokisoissa. Jos vain jossain joskus järjestettäisiin pituuskisat... Ja tietty Matua pitää höykyttää joka kisassa, mutta sehän ei ole mikään ongelma.

4. Mitä saavutustasi lajin parissa arvostat eniten?

SDGO 2010 9. sija.  Viime vuoden usdgc monday qualifyingista selviytyminen itse kisaan oli siistiä

5. Oletko heittänyt holareita?

Muutamia.

6. Kerro kotiradastasi.

Tali. Jos pärjäät talissa, niin pärjäät kaikkialla.

7. Mikä on lempikiekkosi?

Dessu.

8. Entä suosikkiratasi?

Järva.

9. Tomo vai joku muu heitto?

Muu heitto.

a) Paras muisto kisareissulta Suomesta? Ulkomailta?

Tukholman kisareissut on aina olleet hauskoja.  Tämän vuoden Otepään paluumatka Suomeen oli kyllä ikimuistoinen. Jenkkilän reissusta mieleen muistuu ”Jallen” pihvi, todella herkullista.

b) Mitkä on ollu äijän ryättäsimmät draivit kisoissa?

Näitä on paljon. 2011 Copenhagen Openissa oli yhdellä väylällä ob-alue, jonka ylitse ei juuri kukaan uskaltanut avausheitolla yrittää. Porukka heitti n. 40 m avauksia, jonka jälkeen heitettiin ob:n yli. Finalissa (en kärkikortissa) päätin tällä väylällä yrittää heittää muutaman suomalaisturistin iloksi ob:n yli ja sehän onnistui. Oli vielä vastatuulta, mutta rohkeasti heitin korkean aavikkoantsan. Kiekko oli todellla kauan ilmassa kunnes laskeutui turvallisesti ib:lle.


c) Ootko asettanu tavotteita ens kaudelle jo? Jos jotain niin mitä?

Geneveen vois lähtee pelaa

Pages: [1]