Frisbeegolf-forum.fi

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - JAL

Pages: [1]
1
Lisätty kiekkoja!

2
Bägien hintoja himppusen alas. Tarjouksiakin otetaan vastaan. Olisi mukava päästä ylimääräisistä bägeistä eroon :)

3
Lisätty bägit myyntiin!

5
Päivitetään listaan lisää kiekkoja!

Discraft D-Line Ace Race 2015, 170-172g, kunto 8, sininen --> 5 Eur
Discmania D-Line P1, 175g, kunto 7, punainen --> 5 Eur
Dynamic Discs Fuzion Judge, 175g, kunto 8½, sininen --> 9 Eur
Innova Champion XD, 175g, kunto 8, punainen --> 10 Eur
Innova Champion Rhyno, 175g, kunto 8, sininen --> 7 Eur (Stamppi pyyhitty pois)

Discmania C-Line MD2, 168g, kunto 8, oranssi --> 8 Eur
Innova Champion Mako3, 174g, kunto 8, keltainen --> 8 Eur
Innova KC-Pro Roc, 180g, kunto 8, lila --> 6 Eur
Latitude 64 Opto Line Fuse, 171g, kunto 8, valkoinen --> 8 Eur
MVP Neutron Axis, 177g, kunto 8, sininen --> 8 Eur
Prodiscus Ultrium MIDARi, 171g, kunto 8, sininen --> 8 Eur

Dynamic Discs Fuzion Renegade, 172g, kunto 8, pinkki --> 8 Eur
Innova G*star Archon, 165g, kunto 8, punainen --> 8 Eur
Latitude 64 Opto Line Havoc, 174g, kunto 8½, läpinäkyvä --> 10 Eur
Latitude 64 Opto Line Bolt, 171g, kunto 9½ (heittämätön), punainen --> 12 Eur



Kaikissa tussia siististi pohjassa ja/tai rimmissä.
Hintaan lisätään postikulut. Nouto Mikkelistä onnistuu myös.

Kuvia saa yv:llä tarvittaessa. Tarjouksia voi myös heitellä.

Myydyt:
Joulukuussa ostettu Prodigy BP-1 reppu joka käynyt talven aikana ~10 kertaa radalla. Uutta vastaava! --> 80 Eur MYYTY
Innova deluxe bägi jossa plastidipattu pohja. Hyvässä kunnossa, ei repsota mistään. --> 20 Eur MYYTY
Discmania S-Line FD, 172g, kunto 7, keltainen --> 7 Eur (Stamppi pyyhitty pois) MYYTY
Innova Champion Thunderbird, 169g, kunto 8, punainen --> 7 Eur MYYTY
Latitude 64 Optoline River, 174g, kunto 8, keltainen --> 7 Eur MYYTY
Westside Tournament Hiiden Hirvi, 167g, kunto 8+, oranssi --> 8 Eur MYYTY
Millenium Sirius Scorpius, 162g, kunto 7, valkoinen --> 7 Eur MYYTY
MVP Proton Tesla, 165-169g, kunto 8, punainen --> 8 Eur MYYTY
Discmania C-Line DD, 175g, kunto 8, sininen --> 7 Eur (Crush Stamppi) MYYTY
Latitude 64 Zero Median Macana, 175g, kunto 8, pinkki --> 6 Eur MYYTY

6
Välinekeskustelu / Vs: Bägit
« on: 28.10.15 - klo:22:25 »
Jostain jenkkiforumilta luin noista Y-valjaista, että niitä hieman tuunaamalla saa istumaan myös hyvin, mutta mistään ei löydy kuvia.
Ja kyseessä siis Y malli missä on kuitenkin neljä kiinnityspistettä, mutta näyttävät olevan loppu varustelekasta.

Siis kyseiset valjaat, jotenkin vaan vaikuttaa että tuo Y-haaran kiinnikkeet on turhan lähekkäin toisiaan.

7
Välinekeskustelu / Vs: Bägit
« on: 27.10.15 - klo:22:36 »
Moni on ostanut ja laittanut bägiin varustelekan alice taisteluvaljaat halvempana vaihtoehtona alkuperäisille valjaille.
Voisiko joku laittaa kuvaa miten nuo istuvat bägien kanssa? Varsinkin "Y" malliset.

8
Välinekeskustelu / Vs: Bägissä
« on: 01.10.15 - klo:09:34 »
Putterit
Zero Soft Mercy
Zero Medium Pure
Opto Line Pure
DX Classic Roc

Midarit
MVP Neutron Axis
Opto Line Fuse
Ultrium Midari
C-Line MD2

Väylädriverit
Opto Line Saint Pro (x2)
Opto Line Saint
Opto Line River
Star Roadrunner
Champion Thunderbird

Pituus driverit
Star Archon
G-Star Daedalus
Blizzard Champion Destroyer
Opto Line Havoc

9
Lisätty otsikkoonkin paikkakunta, eli Mikkelistä haen, mutta tietenkin posti kuljettaa jos on tarvetta.

10
Moro!

Olisi tarvetta päivittää bägiä joten jos sinulla on ylimääräisenä DD Soldier, Innova Deluxe, MVP Nucleus Tournament tai vastaava bägi niin tarjoa.
Noista pienempää en tarvitse, eli 17+ kiekkoa pitäisi mahtua.

Kunto saisi olla hyvä, mutta ei tarvitse olla täysin uutta vastaava. Bägissä ei tarvitse olla valjaita, mutta ei niistä haittaakaan ole.

Yhteydenotot yksityisviestinä, kiitos.

11
Frisbeegolf / Vs: "Lempi" putt/mid/drive
« on: 26.05.14 - klo:22:53 »
D-P1
Flat MD2
Sirius Scorpius

12
Yksinkertaisesti parhaimmat fiilikset saa siitä kun heitto lähtee sinne ja siten kuin on suunnitellutkin.

13
Frisbeegolf / Vs: Montako kiekkoa omistat?
« on: 15.05.14 - klo:22:05 »
Minulla on 8 kiekkoa kokonaisuudessaan ja kaikki kulkee aina mukana 8)

Pages: [1]