This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
Pages: [1]
2
Frisbeemarkkinat / Vs: O: Ace Race 2015 mini marker (Mikkeli)
« on: 04.10.15 - klo:19:57 »
Vielä olisi markkeri hakusessa..
3
Frisbeemarkkinat / O: Ace Race 2015 mini marker (Mikkeli)
« on: 18.09.15 - klo:14:54 »
Moro,
Eli hakusessa olisi tän vuoden Ace Race mini merkkaus kiekko https://scontent.cdninstagram.com/hphotos-xaf1/t51.2885-15/s320x320/e15/11821786_166046777060195_5252405_n.jpg
tarjoa yv:llä
Eli hakusessa olisi tän vuoden Ace Race mini merkkaus kiekko https://scontent.cdninstagram.com/hphotos-xaf1/t51.2885-15/s320x320/e15/11821786_166046777060195_5252405_n.jpg
tarjoa yv:llä
4
Frisbeemarkkinat / O:Grip EQ bägi & Huk Lab Roc3(OSTETTU)
« on: 09.09.15 - klo:17:04 »
Moro,
Eli hakusessa olisi Grip EQ:n bägi tarjota saa mallilla ei niin väliä. Hintaluokkaa alle 150€ eli käytön jälkiä saa löytyä.
Sitten Huk Labin Roc3 myös hakusessa kunto luokkaa 8+. tarjoa kuvien kanssa hude81@hotmail.com
Paikkakunta kuuluu kirjoittaa viestin aihe-riville. Mode★
Eli hakusessa olisi Grip EQ:n bägi tarjota saa mallilla ei niin väliä. Hintaluokkaa alle 150€ eli käytön jälkiä saa löytyä.
Sitten Huk Labin Roc3 myös hakusessa kunto luokkaa 8+. tarjoa kuvien kanssa hude81@hotmail.com
Paikkakunta kuuluu kirjoittaa viestin aihe-riville. Mode★
5
Frisbeemarkkinat / O: frisbeegolf-kori
« on: 28.07.14 - klo:14:21 »
Moro,
Olisko kellään ylimääräisenä, joko kasaantaittuvaa tai helposti kasattavaa kiinteää maalikoria.
Mielellään laadukas ja hyväkuntoinen. Tarjouksia yv:nä
Olisko kellään ylimääräisenä, joko kasaantaittuvaa tai helposti kasattavaa kiinteää maalikoria.
Mielellään laadukas ja hyväkuntoinen. Tarjouksia yv:nä
6
Frisbeemarkkinat / O:Blizzard muoveja ja Jackal
« on: 03.07.14 - klo:14:44 »
Moro,
Olisko kellään hyväkuntoisia Blizzard champion muoveja alivakaita (-2 tai -3) 150-160g? Sekä S-Line FD Jackal olis hyväkuntoisena myös hakusessa.
Olisko kellään hyväkuntoisia Blizzard champion muoveja alivakaita (-2 tai -3) 150-160g? Sekä S-Line FD Jackal olis hyväkuntoisena myös hakusessa.
7
Frisbeemarkkinat / O:kiekkoja (Mikkeli)
« on: 23.06.14 - klo:08:30 »
Moro,
Lajia tässä aloittelemassa ja lisää kiekkoja kaivattas.
Muutamaa pituusdriveria olisin vailla blizzard champion ym.
Myös muita kiekkoja saa tarjota.
Lajia tässä aloittelemassa ja lisää kiekkoja kaivattas.
Muutamaa pituusdriveria olisin vailla blizzard champion ym.
Myös muita kiekkoja saa tarjota.
8
Frisbeemarkkinat / Kiekkoja alottelijalle (Mikkeli)
« on: 03.06.14 - klo:09:46 »
Moro,
Löytyskö Mikkelistä joltain muutamaa kiekkoa alottelevalle golffarille? Pari kaupan tarjoussettiä on jo hankittu, mutta voisin muutaman laadukkaamman kiekon vielä hankkia.
Mitään keräilyharvinaisuuksia ei kannata tarjota vaan ok kuntoisia edullisia lättyjä olisin vailla.
tarjoa kuvien kera YV:nä
terv. Hannu
Löytyskö Mikkelistä joltain muutamaa kiekkoa alottelevalle golffarille? Pari kaupan tarjoussettiä on jo hankittu, mutta voisin muutaman laadukkaamman kiekon vielä hankkia.
Mitään keräilyharvinaisuuksia ei kannata tarjota vaan ok kuntoisia edullisia lättyjä olisin vailla.
tarjoa kuvien kera YV:nä
terv. Hannu
Pages: [1]