This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
Pages: [1]
1
Frisbeemarkkinat / Vs: O: First run Star cro TRE/Kotka
« on: 15.09.17 - klo:08:23 »
Nostellaas taas tätäkin vanhaa ilmoo.
2
Frisbeemarkkinat / Ostetaan Innova Star Wraithejä (KTA,HKI,TRE)
« on: 30.04.17 - klo:09:24 »
Moro!
Myy sun wraithit mulle.
Sais olla Star muovia, 175gr ja mielellään jämäkkää.
yv, tai
joonasmakkyla(A)gmail.com tai 0405071507
Myy sun wraithit mulle.
Sais olla Star muovia, 175gr ja mielellään jämäkkää.
yv, tai
joonasmakkyla(A)gmail.com tai 0405071507
3
Frisbeemarkkinat / O: Innova ch Roc3 ja eaglejä. Hki
« on: 05.04.17 - klo:08:06 »
Moro!
Innostuin roc3:sta sen verran, että nyt ois kiva saada sille muutama kaveri
mitä heittää reeniks. Eaglet taas alkaa olemaan kierrätys kunnossa, eli
uusiminen edessä.
Eli ostetaan Roc3:sia sekä Eaglejä pois kaapeista pölyttymästä.
Mielellään saisi tosiaan olla champion muovia ja kunnoltaan mahdollisimman
hyvä, mutta tarjoa jos on jäänyt hyllylle käyttämättömäksi.
Yv:llä ja sähköpostilla mut saa kiinni:
joonasmakkyla (a) gmail.com
Innostuin roc3:sta sen verran, että nyt ois kiva saada sille muutama kaveri
mitä heittää reeniks. Eaglet taas alkaa olemaan kierrätys kunnossa, eli
uusiminen edessä.
Eli ostetaan Roc3:sia sekä Eaglejä pois kaapeista pölyttymästä.
Mielellään saisi tosiaan olla champion muovia ja kunnoltaan mahdollisimman
hyvä, mutta tarjoa jos on jäänyt hyllylle käyttämättömäksi.
Yv:llä ja sähköpostilla mut saa kiinni:
joonasmakkyla (a) gmail.com
4
Frisbeemarkkinat / Vs: O: First run Star cro
« on: 17.09.16 - klo:10:55 »
Nostetaans tää taas ylös.
5
Frisbeemarkkinat / O: First run Star cro TRE/Kotka
« on: 10.06.14 - klo:02:09 »
Moi.
Korppeja jos on jääny nurkkiin, niin täällä olis niistä kiinnostunut.
Tarjoa, joonasmakkyla (€) gmail.com
Kiitti!
Korppeja jos on jääny nurkkiin, niin täällä olis niistä kiinnostunut.
Tarjoa, joonasmakkyla (€) gmail.com
Kiitti!
Pages: [1]