This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
Pages: [1] 2
1
Frisbeemarkkinat / O: Grip AX reppu
« on: 07.02.17 - klo:17:32 »
Ostan otsikon mukaisen repun.
Tarjoa yv:nä tai o45-63I572o
Paikkakunta kuuluu kirjoittaa otsikkoon aiheriville.
Tarjoa yv:nä tai o45-63I572o
Paikkakunta kuuluu kirjoittaa otsikkoon aiheriville.
2
Frisbeemarkkinat / M: Prodigy BP-1 (first run) Seinäjoki
« on: 19.10.16 - klo:18:17 »
Myynnis n. 4kk käytössä ollut prodigyn reppu.
Muuten kunnossa, mutta putteritaskun alla oleva veden poisto "venttiili" osittain irti, ei vaikuta millään lailla käyttöön.
90€ + postit.
Nouto Seinäjoelta tai postit ostajalle.
Muuten kunnossa, mutta putteritaskun alla oleva veden poisto "venttiili" osittain irti, ei vaikuta millään lailla käyttöön.
90€ + postit.
Nouto Seinäjoelta tai postit ostajalle.
3
Frisbeemarkkinat / Vs: Laitila: Kiekkoja myyntiin/vaihtoon!! O: Latituden Luxury Backpack.
« on: 04.01.16 - klo:11:03 »
Laitettu yvtä repusta.
4
Välinekeskustelu / Vs: Bägit
« on: 25.12.15 - klo:20:21 »
Prodigy BP-1 ei muuten sitte kestä vesisadetta vaikka onki sateen kestävät vetoketjut.. On pirusti hyötyä kun muu bägi ei oo veten kestävä! 😂
5
Välinekeskustelu / Vs: Frisbeegolfiin soveltuvat kengät / ei soveltuvat
« on: 01.12.15 - klo:12:43 »
Tänään lähti intersportille takasin Salomonin XA Pro 3D GTX:t...
Just kun ne sai ajettua sisään niin sauma petti toisesta kengästä ja vesi tuli kenkään. Toisen kengän nauhoituksen solmu kuluttanut kankaan puhki. Kummastakin kengästä pohjan "kiertojäykistinmuoviliuskat" poikki..
Mitähän sitä hommais tilalle?
Just kun ne sai ajettua sisään niin sauma petti toisesta kengästä ja vesi tuli kenkään. Toisen kengän nauhoituksen solmu kuluttanut kankaan puhki. Kummastakin kengästä pohjan "kiertojäykistinmuoviliuskat" poikki..Mitähän sitä hommais tilalle?
6
Välinekeskustelu / Vs: Frisbeegolfjakkarat
« on: 10.11.15 - klo:10:16 »
Niii.. No ainut mikä mua siinä mietityttää on se jalkojen risteämiskohdan kesto.. Istuinosa on sillee erilailla toteutettu ettei olis saumoja mitkä vois revetä.. Walkstoolilla olis myös semmonen malli missä ei istuinosassa ole saumoja ja kesto 225kg mutta se maksaa 80€!!
7
Välinekeskustelu / Vs: Frisbeegolfjakkarat
« on: 10.11.15 - klo:08:30 »
Nostellaampas tätä hieman!
Eli pitäis hommata jakkara joka kestää pikkusen reilumpaa painoa! 2 kpl walkstool basic 60cm (45€) jakkaraa jo tilanneena ja palauttaneena, kun istuinosan kankaan saumat on niin huonolaatusta toteutusta. Pitäis valmistajan mukaan kestää 175kg.
Roll-A-Stoolia nyt seuraavaksi miettinyt mutta kuinkahan se vaan kestää kun painorajana on 113kg ja ukko painaa 138kg
kokemuksia??
Eli pitäis hommata jakkara joka kestää pikkusen reilumpaa painoa! 2 kpl walkstool basic 60cm (45€) jakkaraa jo tilanneena ja palauttaneena, kun istuinosan kankaan saumat on niin huonolaatusta toteutusta. Pitäis valmistajan mukaan kestää 175kg.
Roll-A-Stoolia nyt seuraavaksi miettinyt mutta kuinkahan se vaan kestää kun painorajana on 113kg ja ukko painaa 138kg
kokemuksia??
9
Frisbeemarkkinat / O: Kc Pro Roc seinäjoki
« on: 14.06.15 - klo:20:39 »
Ostetaan kc pro roc FLÄTTI 180g kunto 8-10
Maksan toim. Kulut
Maksan toim. Kulut
10
Frisbeemarkkinat / MYYTY
« on: 30.05.15 - klo:20:57 »
Myyntiin frisbeepointin lahjakortti kun ei heiltä löytynytkään sitä mitä tarviin. Lahjakortti on mallia sähköinen ja koodi toimitetaan ostajalle sähköpostilla.
Hp: 42€
Yhteyttä yv:llä
Hp: 42€
Yhteyttä yv:llä
11
Frisbeemarkkinat / Vs: M: Kaapin tyhjennys HKI / ( Trilogy, DM, Discraft, etc.)
« on: 06.04.15 - klo:21:19 »
Laitettu yv
12
Frisbeemarkkinat / Vs: M/V:(NURMIJÄRVI)Innova, Discmania, Huklab Tiippari & Roller bägi+valjaat
« on: 21.03.15 - klo:11:15 »
Laitoin viestiä huklabista
13
Frisbeemarkkinat / Vs: Kisakiekkoja myynnissä - HKI/OULU
« on: 13.02.15 - klo:22:33 »
Mikä tilanne teebirdillä?
14
Frisbeemarkkinat / Vs: M/V: Innovaa ja Discmaniaa (Lahti)
« on: 20.01.15 - klo:09:57 »
Vaihdatko DD2:sen? tarjolla ch vulcan, blissu katana ja ape, discraft heat (2014 ace race)
15
Frisbeemarkkinat / Vs: Ostetaan: Soft/Medium Mercy, Warship/Pursi,
« on: 28.12.14 - klo:22:26 »
Kelpaako oranssi 173g Vip Pursi 9/10 8€?
Pages: [1] 2