Frisbeegolf-forum.fi

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - TomiLee

Pages: [1]
1
Kiitän taas onneani tämän sivun löytämisestä  ::)

 Olen suhteellisen uusi frisbeegolffaaja ja tarvitsisin hieman apuja kiekon valintaan. Hallussani on tällä hetkellä:
-kovia kokenut Innova Aviar
-rystyheittoihin käyttämäni Innova DX Eagle
-kämmenheittoihin ja maksimi pituuteen Innova Champion Wraith

 Millaisia kiekkoja kannattaisi lähteä ostamaan? Mieli tekisi jotain alivakaampaa distancea tiukempiin käännöksiin, mikäli se näin toimii? :)
En saa Wraithilla heittoa kaartamaan heiton alkuvaiheessa hyvin. Alkuun hyvä suora liito ja loppuun hurja fade.

 Lisäksi Eaglen tilalle voisin harkita ehkä jotain midaria(?) koska tuo vanha Eagle alkaa olla jo pahasti rappiolla. Ehdoltelkaa vapaasti :)

Pages: [1]