Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: M: Ylimäärästä myyntiin  (Read 2165 times)

Offline gorbanouski

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 143
    • View Profile
  • Oikea nimi: Antti O.
  • Seura: OFS
M: Ylimäärästä myyntiin
« on: 07.01.14 - klo:18:30 »
Tämmösille ei oikeen löydy käyttöä.



Zero Hard Mace, oranssi, 176g, 7/10. 6€ Pari pikku vekkiä löytyy mutta muuten hyvässä kunnossa.
Innova CH Tiippari(Brinster), vihreä, 175g, 9/10. 10€ Alkuperäsen omistajan yhteystiedot rimmissä.
Discmania C-TD, viininpunanen, 175, 9/10. 8€ Pitävää ja hyvää muovia, en oo ihan varma että onko Jolly Launcheria, mutta aika lähelle mennään.
Prodigy 400 PA4 First Run, vihreä, 174g, 10/10. 10€

Jos kusti polkee niin ostajalle postikulut ykkösluokassa 2€. Kiekot sijaitsee Oulussa.
Osta usiampi niin voijaan ehkä vähän viilailla hintoja.
Yhteyttä voi ottaa yv:llä tai nolnelnol5138057
« Last Edit: 07.01.14 - klo:22:00 by gorbanouski »