Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Lajista innostunut tarvii välineet  (Read 1779 times)

Offline Eerikäinen

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 2
    • View Profile
  • Oikea nimi: Eerikäinen Petri
Lajista innostunut tarvii välineet
« on: 21.04.14 - klo:20:26 »
Tervehdys. Tässä on muutama kerta tullut heiteltyä kaverin kiekoilla ja sen verran hauskalta tuntuu, että voisi omat kamat hommata. Hakusessa olisi siis aloittelijalle setti kiekkoja sekä laukku. Mitään huippuja en tarvitse ellen niitä halpojen hinnalla saa  ;)
Jotain tämän tyylistä settiä olen harkinnut

http://varuste.net/Westside+Discs+Standard+Bag?_tu=49257
http://www.frisbeepoint.fi/kauppa/index.php?main_page=product_info&products_id=958

Mielellään jos löytyisi Turun suunnalta niin voisin noutaa, muuten tarjoa hinnan sis. itellat.

Parhaiten minut saa kiinni tekstarilla, koska en töissä kuule puhelinta.

NolNelNol 7342754