Toggle navigation
Login
Register
×
Welcome,Guest
1 Hour
1 Day
1 Week
1 Month
Forever
Login with username, password and session length
Frisbeegolf-forum.fi
»
Frisbeemarkkinat
»
Frisbeemarkkinat
»
M/V Discraft 2 x buzz , wasp ja hornet (Rovaniemi)
Print
Pages: [
1
]
Go Down
Author
Topic: M/V Discraft 2 x buzz , wasp ja hornet (Rovaniemi) (Read 4172 times)
phein
Tulokas
Posts: 23
Oikea nimi: Joni N
Seura: ACDG
M/V Discraft 2 x buzz , wasp ja hornet (Rovaniemi)
«
on:
19.08.14 - klo:21:37 »
Postitan kiekot hintaan 2,2€ kpl
+ tussia rimmissä
++ tussia enemmänki
Vaihdossa kiinnostaa Maailmat , scythe, mace, Vip Kannel . Toki muitaki trilogyn kiekkoja voi ehdottaa. Kuntoluokitukseltaan 7-10.
«
Last Edit: 29.04.15 - klo:18:03 by phein
»
Logged
TRILOGYA!
salontom
Täysjäsen
Posts: 202
Vähemmän kiekkoja on enemmän kiekkoja.
Oikea nimi: Tomi S.
Vs: V: dagger, omega ss, g*roc3, rovaniemi
«
Reply #1 on:
20.08.14 - klo:19:27 »
Eikö näille olis hintaa?
Logged
phein
Tulokas
Posts: 23
Oikea nimi: Joni N
Seura: ACDG
Vs: V: dagger, omega ss, g*roc3, rovaniemi
«
Reply #2 on:
20.08.14 - klo:20:30 »
Quote from: salontom on 20.08.14 - klo:19:27
Eikö näille olis hintaa?
Ei. Ovat yllä oleviin kiekkoihin vaihdettavissa.
Logged
TRILOGYA!
phein
Tulokas
Posts: 23
Oikea nimi: Joni N
Seura: ACDG
Vs: V: dagger, omega ss, pure, bolt rovaniemi
«
Reply #3 on:
27.08.14 - klo:07:37 »
up!
Logged
TRILOGYA!
phein
Tulokas
Posts: 23
Oikea nimi: Joni N
Seura: ACDG
Vs: M/V Discraft 2 x buzz , wasp ja hornet (Rovaniemi)
«
Reply #4 on:
14.04.15 - klo:13:26 »
Up
Logged
TRILOGYA!
Print
Pages: [
1
]
Go Up
Frisbeegolf-forum.fi
»
Frisbeemarkkinat
»
Frisbeemarkkinat
»
M/V Discraft 2 x buzz , wasp ja hornet (Rovaniemi)