Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: M/V Discraft 2 x buzz , wasp ja hornet (Rovaniemi)  (Read 4172 times)

Offline phein

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 23
    • View Profile
  • Oikea nimi: Joni N
  • Seura: ACDG



Postitan kiekot hintaan 2,2€ kpl

+ tussia rimmissä
++ tussia enemmänki

Vaihdossa kiinnostaa Maailmat , scythe, mace, Vip Kannel . Toki muitaki trilogyn kiekkoja voi ehdottaa. Kuntoluokitukseltaan 7-10.
« Last Edit: 29.04.15 - klo:18:03 by phein »
TRILOGYA!

Offline salontom

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 202
  • Vähemmän kiekkoja on enemmän kiekkoja.
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tomi S.
Vs: V: dagger, omega ss, g*roc3, rovaniemi
« Reply #1 on: 20.08.14 - klo:19:27 »
Eikö näille olis hintaa? ???

Offline phein

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 23
    • View Profile
  • Oikea nimi: Joni N
  • Seura: ACDG
Vs: V: dagger, omega ss, g*roc3, rovaniemi
« Reply #2 on: 20.08.14 - klo:20:30 »
Eikö näille olis hintaa? ???

Ei. Ovat yllä oleviin kiekkoihin vaihdettavissa.
TRILOGYA!

Offline phein

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 23
    • View Profile
  • Oikea nimi: Joni N
  • Seura: ACDG
Vs: V: dagger, omega ss, pure, bolt rovaniemi
« Reply #3 on: 27.08.14 - klo:07:37 »
up!
TRILOGYA!

Offline phein

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 23
    • View Profile
  • Oikea nimi: Joni N
  • Seura: ACDG
Vs: M/V Discraft 2 x buzz , wasp ja hornet (Rovaniemi)
« Reply #4 on: 14.04.15 - klo:13:26 »
Up
TRILOGYA!