Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Ostan Discmanian S-line P2 puttereita  (Read 2250 times)

Offline AnTsOn

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 208
    • View Profile
  • Oikea nimi: Antti Savolainen
  • Seura: Deep In The Forest
Ostan Discmanian S-line P2 puttereita
« on: 30.06.14 - klo:22:01 »
Elikkä P2:sia olisin vailla.

Tavoitella voi YV:llä