Onnittelut painon pudotuksesta. Minulla mitat eivät kasvaneet laihtuessa, mutta ihmekö tuo ikäihmiselle vammoineen?
Kiitos! Taitaa itselläkin pituuden kasvu olla enemmän fyysisen harjoittelun ja tekniikan parantumisen myötä tullut, eikä niinkään liikakilojen piilottama ominaisuus

Ja tänään kolahti elämäni toinen holari Julkun #8-väylälle (alamäkiväylä)!