Elikkäs myisin/vaihtaisin ihan mihin vaan mvp:
Innova:
Champion Destroyer, 170-175g, sininen, 7/10, ei nimeä missään, mutta stämppi poistettu ja piirretty tilalle lizoten logo. 6€ **MYYTY**
Champion Firebird, 175g, sininen, 8/10, Nimi rimmissä, stämppi poistettu ja piirretty Avery jenkins logo. 8€ **MYYTY**
Star teedevil, 167g, punainen, 8/10, nimi takana, stämppi poistettu, tussilla vahvistettu. alle piirretty 23. 7€ **MYYTY**
Discmania:
C-line PD2, 171g, punainen, 8/10, nimi rimmissä, keskellä lizoten logo. 9€ **MYYTY**