Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: M/V: Innova ja Discmania, MÄNTTÄ, kaikki myyty.  (Read 2172 times)

Offline RasseXD36

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 21
    • View Profile
  • Oikea nimi: Rasmus Tuominen
  • Seura: Jämsän Frisbeegolf - JFG ry
M/V: Innova ja Discmania, MÄNTTÄ, kaikki myyty.
« on: 29.05.14 - klo:15:50 »
Elikkäs myisin/vaihtaisin ihan mihin vaan mvp:

Innova:

Champion Destroyer, 170-175g, sininen, 7/10, ei nimeä missään, mutta stämppi poistettu ja piirretty tilalle lizoten logo. 6€   **MYYTY**
Champion Firebird, 175g, sininen, 8/10, Nimi rimmissä, stämppi poistettu ja piirretty Avery jenkins logo. 8€  **MYYTY**
Star teedevil, 167g, punainen, 8/10, nimi takana, stämppi poistettu, tussilla vahvistettu. alle piirretty 23. 7€   **MYYTY**

Discmania:

C-line PD2, 171g, punainen, 8/10, nimi rimmissä, keskellä lizoten logo. 9€    **MYYTY**
« Last Edit: 04.06.14 - klo:14:31 by RasseXD36 »