Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Innova Deluxe bägi  (Read 7240 times)

Offline Putteri

• Täysjäsen
    • View Profile
Innova Deluxe bägi
« on: 29.01.13 - klo:20:09 »
Tänään menin ostamaan uuden hienosti värjätyn tiipparin ja tajusin vasta nyt tunkiessani sitä laukkuun, että tilahan on aivan lopussa. Bägi on siis double NutSac ja olenkin ollut siihen todella tyytyväinen muuten. Todella kestävä ja ulkonäöllisesti hyvä, mutta muulle kamalle ei enää tilaa löydy.
Mitenkäs sitten toi Innovan Deluxe? Kuinka kauan on porukalla kasassa pysynyt? Kangashan on jotain 1250D luokkaa, mutta ompeleiden ja pohjan vahvuutta mietin. Käyttöiän pitäis olla vähintään se 5v. Kannataisko ostaa nykyisen tilalle? Ihan turhaa ei viitsis ostaa, kun kuitenkin melko kallis on mun lompakolle.

Offline Mato

• Täysjäsen
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mika Heinonen
  • Seura: Bogey Brothers
Vs: Innova Deluxe bägi
« Reply #1 on: 29.01.13 - klo:22:21 »

Mulla ollut käytössä reilun vuoden ja ei ainakaan vielä näy mitään käytön jälkiä, rispaantumisia, yms...
Valjaat kannattaa ehdottomasti kans siihen bägiin laittaa. Lisää kyllä käyttömukavuutta aika lailla.
** Eniten eturautoja, jo vuodesta 2011 **

Offline Keinonen

• Juniori
  • **
    • View Profile
  • Oikea nimi: Ville K
  • Seura: Spartak Frisbee
« Reply #2 on: 29.01.13 - klo:22:39 »

Mulla ollut käytössä reilun vuoden ja ei ainakaan vielä näy mitään käytön jälkiä, rispaantumisia, yms...
Valjaat kannattaa ehdottomasti kans siihen bägiin laittaa. Lisää kyllä käyttömukavuutta aika lailla.

Samaa mieltä, mulla ollu n. 1.5 kautta käytös. Sisätaskun vetoketju mulla kyllä hajos, mutta se on erittäin pieni miinus.
Bägin isoon taskuun sivulle mahtuu kevyt tuulitakki ja kansiläpän verkkotaskuun kaikenlaista sälää. Kiekkoja menee helposti sen 15 kpl.

Iso plussa siis täältä.
4 8 15 16 23 42

Offline Zuum

• Seniori
    • View Profile
  • Oikea nimi: Janne J
  • Seura: FGCK
« Reply #3 on: 29.01.13 - klo:23:49 »
Mulla olis muuten noin yhden kauden ajan käytetty myynnissä, jäi ylimääräiseksi kun siirryin reppumalliseen bägiin. Pieniä käytön jälkiä näkyy mutta vetoketjut yms. ovat ehjät. Voisin luopua tuosta vaikka 30 eurolla, sijaitsee pääkaupunkiseudulla.

Offline Putteri

• Täysjäsen
    • View Profile
« Reply #4 on: 30.01.13 - klo:14:36 »

Samaa mieltä, mulla ollu n. 1.5 kautta käytös. Sisätaskun vetoketju mulla kyllä hajos, mutta se on erittäin pieni miinus.
Bägin isoon taskuun sivulle mahtuu kevyt tuulitakki ja kansiläpän verkkotaskuun kaikenlaista sälää. Kiekkoja menee helposti sen 15 kpl.

Iso plussa siis täältä.
Monta kuukautta sulla on kausi?
Onko kangas sellasta, että jos saumoihin tulee repeämiä, saa korjattua helposti? Miten sitten metsäkäytössä? Kestääkö hyvin kiviin ja puihin osumisia (en nyt tarkoita mitää bägin heittelyä yms, vaan ihan tavallista käyttöä).

Offline Zuum

• Seniori
    • View Profile
« Reply #5 on: 30.01.13 - klo:15:12 »
Ostin muistaakseni elokuussa 2011 ja käytin aktiivisesti marraskuuhun asti. Sen jälkeen keväällä taas huhti-toukokuusta heinäkuuhun jolloin hommasin uuden bägin. Bägi on mielestäni laadukkaan oloinen ja uskoisin kestävän hyvinkin, korjaamisesta en osaa sanoa. Varmasti suunnittelussakin otettu huomioon käyttöympäristö eli ei pienten tai vähän isompienkaan osumien pitäisi sen pahemmin vaikuttaa.

Offline Putteri

• Täysjäsen
    • View Profile
« Reply #6 on: 30.01.13 - klo:16:44 »
Miksi ja mihin sitten vaihdoit?

Offline Zuum

• Seniori
    • View Profile
« Reply #7 on: 30.01.13 - klo:18:28 »
Prodiscus-reppubägiin koska reppumallista nyt vaan on mukavampi kantaa ja mahtuu vaivattomasti takit ja muut sekä tietysti enemmän kiekkoja mukaan. Deluxessa mulla ei ollut valjaitakaan joten siinä mielessä reppubägi oli hyvä sijoitus. Hintaakin on toki reilusti enemmän.

Offline kiekko_FIN

• Seniori
    • View Profile
  • Oikea nimi: Henri Salminen
  • Seura: Puska Puttaajat
« Reply #8 on: 30.01.13 - klo:20:16 »
tuosta 9:13 alkaen.. Kestotesti  ;D ;D

Offline Mato

• Täysjäsen
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mika Heinonen
  • Seura: Bogey Brothers
« Reply #9 on: 30.01.13 - klo:20:49 »

Piti oikein tarkistaa ja olen omani ostanut 5.10.2011. Siitä asti se on kiertänyt reilut 200 kiekkaa mukana, kesät ja talvet. On ollut metsää, peltoa, kantoa ja kivikkoo. Niin myös sitä rataa kans ;) Vilkaisin just laukkuakin, niin ei näy mitään jälkiä käytöstä. Ja olen tällä välillä ainoastaan kahdesti tyhjentänyt sen roskista ja pyyhkäissyt rätillä puhtaaks.

En väitä, että se olisi kaikista paras bägi, mutta jos tuosta Zuumilta saat kohtuu hintaan, niin uskallan kyllä suositella. Valjaiden kanssa  ;)
** Eniten eturautoja, jo vuodesta 2011 **

Offline GARFFi

• Konkari
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
« Reply #10 on: 30.01.13 - klo:20:53 »
Jos se on meidän peejiin kestävää ni ei oo menos rikki.

Offline Putteri

• Täysjäsen
    • View Profile
« Reply #11 on: 31.01.13 - klo:06:49 »
Hei kiitos paljon kaikille vastanneille! Mä kuitenkin luulen saaneeni ratkaisin (äidin apu paras apu  ;D). Ompelukoneseen käsiksi ja uutta taskua kiinni laukun oikealle puolelle. Kauan vakavissani harkitsin tota Deluxen ostoa, mutta liittyy sen verran hyviä muistoja tähän bägiin ja on niin hyväkuntoinenkin.