Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Prodigy  (Read 504776 times)

Offline Dustee

• Seniori
    • View Profile
    • DustDye
  • Oikea nimi: Joni Tuhkanen
  • Seura: Prodigy Disc Street Team / RFG Ry
Prodigy
« Reply #270 on: 16.01.14 - klo:07:36 »
Niin joo ja kovin tiimi ikinä..;)

Offline Dustee

• Seniori
    • View Profile
    • DustDye
Prodigy
« Reply #271 on: 16.01.14 - klo:07:38 »
Prodigydisc.eu on vastaus rukouksiimme..;)

Kiitoksia Pajut tästä..;)

PRODIGY

Offline GARFFi

• Konkari
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Prodigy
« Reply #272 on: 16.01.14 - klo:10:00 »
Mitenkää prodigya mollaamatta ja muita merkkejä ylistämättä, kannattaa muistaa että se on pelaajasta kiinni osaako heittää kiekkoa ja pelata frisbeegolfia. Alkaa oleen aika ylistämistä prodigyn kiekoista, eikä sillä etteikö ne olisi. Myös toiset kiekkomerkit ja niiden mallit sopii eri pelaajille paremmin ku toisille.

Offline Flick Maniac

• Konkari
  • Discmania
    • View Profile
    • Frisbeegolf Club Keinukallio
  • Oikea nimi: Mikko Setälä
  • Seura: FGCK
« Reply #273 on: 16.01.14 - klo:10:23 »
Itehän oon fakkiutunut Discmanian pannuihin jo vuosia monestakin osittain ulkokultaisestakin syystä (Meresmaa ja Suomi-connection vaikka tehtaat onkin jonkun muun, yleinen imago, ja "hyvä meininki" josta paljon läheisiä omia kokemuksia) mutta myös eritoten koska ovat enimmäkseen hyviä pannuja. Kaikki ei omaan peliin sovi, mutta sopivia on niin paljon että muutaman Innovan valikoimista lisätyn kiekon kanssa kasassa on nyt itseä miellyttävä bägi joka ei oo enää hetkeen muuttunut ja tuskin muuttuukaan.

En väitä etteikö muilta valmistajilta löytyisi hyviä pannuja mut se on vaan mun järjelle ja tilin saldolle parempi kun pysyn about kokonaan erossa niistä  ;D (yksi Ion löytyy, gatewayltä Voodoita ja D1&D4 kävi testissä päätyen melkein heti myyntiin, ja Trespasseja testailin pidempäänkin, eivät jäänet lopulta. Siinä taitaa itseasiassa olla kaikki muilta valmistajilta testatut tässä talossa.)
Discmania Media Partner 2017-2019
Team Discmania, Discmania Ambassador

Link | P2 | Tactic | Origin | MD3 | MD4 | Anvil | Essence | FD | FD3 | Fortress | CD2 | DD3 | Rampage | Spirit
http://www.instagram.com/Crushing_Plastic
http://www.youtube.com/user/glaabaglooba

Offline JoniHenri

• Täysjäsen
    • View Profile
  • Seura: Disc Golf Club Provinssi
« Reply #274 on: 16.01.14 - klo:10:36 »
Moni ylistäny meidän seurassa Prodigyn puttereita, todella hyviksi heittoputtereiksi. Monet kerrat olen kokeillut heittää kaverin bägistä kyseisiä kiekkoja, hienostihan ne lensi ja todella suoraan. Kiekot vaan ei millään ilmeellä istu mun käteen, joten tilaamatta on sen takia jäänyt.
Taito on sitä, kun tuuri tulee tavaksi. -
Mä olin ihan millis.. ja sit mä heräsin! -

Offline Dustee

• Seniori
    • View Profile
    • DustDye
Prodigy
« Reply #275 on: 16.01.14 - klo:10:47 »
Kyllä juuri näin toiselle sopii toinen ja taas välttämättä ei toiselle laisinkaan.
Itelle tuo Prodigy sopii kuin nyrkki silmään ja hirveä huuma lafkaan päällä.
En sano etteikö muut kiekot olisi hyviä tai jopa parempia mutta itse kun kyseisiä pannuja testasin jäin heti koukkuun ja olen niihin tykästynyt kovastikkin ja en voi kuin suositella niitä..;)
Ja itse en osaa heittää enkä pelata tätä hienoa peliä hyvin vielä mutta kovasti treeniä päällä ja ehkä joskus osaan hiukan paremmin.
Mielestäni Prodigy on yhtiönä ja kiekko valmistajana aikasta hyvin tullut markkinoille ja ajaa varmasti lajia eteenpäin.
Itse jos saan hyvää palvelua tai olen tyytyväinen johonkin tuotteeseen niin avoimesti siitä kerron ja suosittelen niitä ja vastaavasti jos olen saanut huonoa palvelua tai tuote ei ole ollut sitä mitä pitäisi kyllä myös siitä annan palautetta ja kerron asiasta, niinkuin mielestäni pitäisikin tehdä että muutkin näitä harkitsevat voivat ostopäätöstä tehdessään lukea ja kuulla muitten mielipiteitä..

Offline Väsä

• Seniori
    • View Profile
  • Seura: Mikkelin frisbeegolf ry
« Reply #276 on: 16.01.14 - klo:12:30 »
Mitenkää prodigya mollaamatta ja muita merkkejä ylistämättä, kannattaa muistaa että se on pelaajasta kiinni osaako heittää kiekkoa ja pelata frisbeegolfia. Alkaa oleen aika ylistämistä prodigyn kiekoista, eikä sillä etteikö ne olisi. Myös toiset kiekkomerkit ja niiden mallit sopii eri pelaajille paremmin ku toisille.
Näinpä, kyllä se on kuskista kiinni miten auto kulkee. Jotkut sattuu tykkäämään Toyotasta ja jotkut Volvosta.

Offline sandelius

• Täysjäsen
    • View Profile
« Reply #277 on: 16.01.14 - klo:13:01 »
Prodigy nauttii toistaiseksi kohtalaisen terveestä hypetyksestä. Ja ihan hyviä kiekkoja tekevät. Itellä testissä F3. Katsotaan päätyykö pysyvästi bägiin. Kohtalaisen mukavia leiskoja sillä on tullut ja muovi tuntuu hyvältä. Midarit on vaikuttanut hyviltä mutta Buzzz ja Sentinel ei ole vaihtumassa omasta bägistä mihinkään.

Parasta Prodigyssä on hyvä muovi ja kiekkojen yksinkertainen ja johdonmukainen ulkoasu koko linjastossa. Ei mitään örkkejä ja demoneja stampattuna lättyihin :)

Offline GARFFi

• Konkari
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
« Reply #278 on: 16.01.14 - klo:14:23 »
Näinpä, kyllä se on kuskista kiinni miten auto kulkee. Jotkut sattuu tykkäämään Toyotasta ja jotkut Volvosta.

Oli pakko ruveta nyppiin hihoista ettei hypetys lähe vallan käsistä.  :)

Offline Discboy_99

• Konkari
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jesse
Prodigy
« Reply #279 on: 16.01.14 - klo:15:43 »
Mulla oli yhtenä syynä toi rimmin erilaisuus verrattuna muihin valmistajiin, sopii just eikä melkeen käteen. Tosin prodigyä nyt melko vähän bägissä.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Viimeistään viiminen putti uppoaa.

Offline rento_eetu

• Tulokas
  • *
    • View Profile
  • Oikea nimi: Eetu Rentola
« Reply #280 on: 18.01.14 - klo:12:35 »
Tätä foorumia selatessa tuli huomattua että prodigyllä on ollu aika paljo eroja tuotantoerien välillä. Onko niillä vielä samaa ongelmaa? Rupes vaa ko. firman kiekot kiinnostamaan. :)

Offline Väsä

• Seniori
    • View Profile
« Reply #281 on: 18.01.14 - klo:12:52 »
Tätä foorumia selatessa tuli huomattua että prodigyllä on ollu aika paljo eroja tuotantoerien välillä. Onko niillä vielä samaa ongelmaa? Rupes vaa ko. firman kiekot kiinnostamaan. :)
Ei nyt enään niin paljon kuin proto-, first run-, ja production run-erien välillä. Mutta kyllä eroja saattaa ihan tuotantoerissäkin löytyä, niin kuin tuntuu muillakin valmistajilla olevan.

Offline rento_eetu

• Tulokas
  • *
    • View Profile
« Reply #282 on: 18.01.14 - klo:13:07 »
Ei nyt enään niin paljon kuin proto-, first run-, ja production run-erien välillä. Mutta kyllä eroja saattaa ihan tuotantoerissäkin löytyä, niin kuin tuntuu muillakin valmistajilla olevan.
Siis tuetysti jotain eroja löytyy mutta siis sellasista eroista että D4 olis vakaampi ku D1 on siis päästy eroon. Oonko oikeessa?

Offline Väsä

• Seniori
    • View Profile
« Reply #283 on: 18.01.14 - klo:13:12 »
Siis tuetysti jotain eroja löytyy mutta siis sellasista eroista että D4 olis vakaampi ku D1 on siis päästy eroon. Oonko oikeessa?
No joo ei kai noin räikeitä eroja enää oo. En oo ainakaan ite törmännyt enään tuotantoerissä suurempiin eroihin.

Offline rento_eetu

• Tulokas
  • *
    • View Profile
« Reply #284 on: 18.01.14 - klo:13:24 »
Hyvä. Pitänee siis ruveta säästämään että voi vähä päivittää noita kiekkoja :D