Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Uraohjus Uuraisen blogi  (Read 270573 times)

Offline keep_it_real

• Konkari
    • View Profile
    • Treeniblogini
  • Oikea nimi: Ville Uurainen
  • Seura: DGH Hyvinkää
Vs: Uraohjus Uuraisen blogi
« Reply #120 on: 01.07.12 - klo:23:42 »
Torstain ja tämän päivän viikkokisakoosteet runoiltu. Samalla vähän yleistä avautumista tämän hetken mun tilanteesta. Sen lisäks lisäsin alustavasti jo omaan kalenteriin Nummelan Syysmyrsky -kisan, johon olis kyllä kiva osallistua, jos vaan sattuu muuhun aikatauluun sopimaan :)

Huomenna tulee postissa uus kevyt Predator ja varmaan saatan tehdä jonkinlaisen tuotetestin kiekosta. Oon muutenkin vähän miettiny, että jos sitä kehtais tehdä omistamistani kiekoista jonkin sortin kiekkoarvosteluita, koska kyseinen homma kiinnostaa. En vielä tiedä tekisikö pelkästään ihan puhtaasti teksti+kuva juttuja vai pitäisikö alkaa vääntämään ihan videoita (tämäkin mahdollisuus olisi).

http://uransa-huipulle.blogspot.fi/2012/07/pieni-kisapaivitys.html?spref=fb

Offline dppedro

• Täysjäsen
    • View Profile
  • Oikea nimi: Teemu Alander
  • Seura: FGCK
« Reply #121 on: 02.07.12 - klo:14:30 »
Videoesittelyt on ainakin harvinaisa, ehkä kameralle puhumalla pystyy helpommin tiivistämään asiansa?

Offline keep_it_real

• Konkari
    • View Profile
    • Treeniblogini
« Reply #122 on: 02.07.12 - klo:15:20 »
Joo mulla on kyllä kokemusta sekä kameran edessä että takana olemisesta. Ongelma onkii se, että olisi paljon helpompaa ku olis kuvaaja mukana. Se kun ei aina ole mahdollista. Videoimalla pystyis myös aina näyttämään heti kättelyssä miten kiekko toimii.

Offline keep_it_real

• Konkari
    • View Profile
    • Treeniblogini
« Reply #123 on: 04.07.12 - klo:13:01 »
Tänään vihdoin sain parannettua Hyvinkään rataenkkani alle pariin. Kyllä sitä on tahkottukin, mutta nyt uusi enkka on sitten -2. Tuosta alkaa olla jo aika vaikea parantaa, mutta kuitenkin mahdollista, koska ei tuokaan kierros täydellinen ollu.. Tällä kaudella olen parantanu omaa rataenkkaa nyt +2 -> -2.

http://uransa-huipulle.blogspot.fi/2012/07/apina-selasta-ja-eteenpain.html

Offline keep_it_real

• Konkari
    • View Profile
    • Treeniblogini
« Reply #124 on: 08.07.12 - klo:19:59 »
Viikonlopun aikana kävin Nastolassa hakemassa vauhtia ailahtelevaan peliini. No eipä se siitä mihinkään muuttunu. Heitin uuden Predatorin metsään ja sinne jäi. Nyt laitoin muovia myyntiin, jotta saisin edes joskus ne rahat takaisin, jotka kulutin uusiin predatoreihin :)

http://uransa-huipulle.blogspot.fi/2012/07/menetettyja-kiekkoja-ja-myyjaisia.html

Offline keep_it_real

• Konkari
    • View Profile
    • Treeniblogini
« Reply #125 on: 10.07.12 - klo:23:02 »
Tänään kävin ekaa kertaa viikonlopun jälkeen pelaamassa kaveriporukalla hieman sunnuntaikiekkoa. Kivaa oli ja peliin löytyi sellainen oikea pelihuumori taas. Huonot tulokset on saattanu johtua mun kohdalla myös tästä, että on vedetty lippis vähän liian kireellä kierroksia. Tänään tuli myös uudet Predatorit postissa ja pääsin niillä vähän pommittamaan.

http://uransa-huipulle.blogspot.fi/2012/07/hupikierrosta-ja-uutuuksien-testailua.html

Offline Ze1P11

• Seniori
    • View Profile
    • Seuran kotisivut
  • Oikea nimi: Jukka-Pekka "JP" Leino
  • Seura: RFG (Riihimäen Frisbeegolf ry)
« Reply #126 on: 10.07.12 - klo:23:45 »
Meikäläinen kävi siin pyörähtämässä :) Vois joskus täs mennä heittää Hyvinkäälle samaan aikaan.

Offline keep_it_real

• Konkari
    • View Profile
    • Treeniblogini
« Reply #127 on: 11.07.12 - klo:07:05 »
Aa se olit sinä! :) Olis ollu ihan kivaa jäädä pelailee jos olis ollu aikaa :) Ens kerralla sitte!

Offline keep_it_real

• Konkari
    • View Profile
    • Treeniblogini
« Reply #128 on: 17.07.12 - klo:11:00 »
Tänään alotin "virallisesti" treenaamisen Hangon kisoja varten.

Miksi ja miten: http://uransa-huipulle.blogspot.fi/2012/07/valmistautuminen-hangon-kisoihin-osa-1.html

Offline Jatama

• Konkari
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jani Määttänen
  • Seura: Ylivieskan Frisbeekarhut
« Reply #129 on: 17.07.12 - klo:11:10 »
Jos aamukierrokset tuntuu vaikealta, niin herätystä 1-2h aikaisemmaksi, kun olet suunnitellut. Heti aamusta ennen aamupalaa käy käveleen vaikka pari km, niin lähtee lihaksetkin heräilemään. Sitten radalle tuntia ennen pelaajakokousta ja aloittelet lämmitelyn pienellä hölkällä samalla käsiä pyöritellen ja jalkoja nostelle/venytellen jne jne. Siihen sitten kevyitä putteri/midari draiveja muutama kymmenen ja puttailua mukaan kans. Kuiva t-paita päälle ja kisa alkaa :)

Se herätys tuntuu kamalalta noinkin aikaisin, mutta maksaa itsensä takaisin, jos aamut tuottaa muutenkin vaikeuksia. Ei ne lihakset sanomalla lähde käyntiin.... Sitten löytyy kyllä näitä luonnonoikkuja jotka pystyy nousemaan vartti ennen kierrosta ylös ja ensimmäinen kysymys on, että "milloin aloitetaan". Itselle mahdottomuus.

Offline keep_it_real

• Konkari
    • View Profile
    • Treeniblogini
« Reply #130 on: 17.07.12 - klo:12:29 »
Joo siis oon nyt joutunut heräämään joka aamu seiskalta muutenkin. Yleensä tosin kierrokselle olen lähtenyt vasta kympin maissa. Pitää vielä toi ruokapuoli saada kuntoon, koska mulle ei aamupala ihan heti maistu herättyä. Eli melkein pelaajakokouksen aikana pitää mussuttaa leipää naamarii ja sen lisäks bägii ruokaa kierrokselle.

Mut yllättävän nopeesti kuitenkii kroppa tulee virkeeks ku vähän syke nousee. Kunhan sen pahimman aamujumituksen saa pois, ni sit menee jo hyvin. Veikkaan, et pelaajakokouksessa jännittää sen verran, että siitäkin syystä kroppa ja pää herää normaalia paremmin.

Offline gummi

• Seniori
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tomi
  • Seura: Disc Golf Vikings
« Reply #131 on: 17.07.12 - klo:13:14 »
Kuten Jatama sanoikin jo - kokeile vetää pieni kävely / kevyt lenkki siihen alle ennen kuin koitat syödä. Toimii ainakin mulla - putoo aamupuuro paljon helpommin kun käy edes vartin - puol tuntia ulkona ennen sitä. Ja muutenkin jotenkin tuntuu et mulla ainakin puuro tiippuu muutenkin paremmin aamulla kuin leipä...
All work and no DiscGolf makes anybody a sad boy/girl...

Offline keep_it_real

• Konkari
    • View Profile
    • Treeniblogini
« Reply #132 on: 23.07.12 - klo:07:24 »
Eilen unohtu tänne laittaa tosiaan linkki uudesta postauksesta. Oltiin viikonloppuna jätkien kanssa pelaamassa Lahdessa sekä Nastolassa. Nastolasta löydettiin vähän niikuin vahingossa uusi radanpätkä.

http://uransa-huipulle.blogspot.fi/2012/07/kaveriporukan-kisatrataloyto.html

Offline keep_it_real

• Konkari
    • View Profile
    • Treeniblogini
« Reply #133 on: 25.07.12 - klo:10:58 »
Viikonlopun karkeloiden jälkeen oon taas jotenkin päässyt treenaamisen makuun. Säät ei ole oikein suosinu, joten sekin on yks syy miksi en ole käyny rataa kiertämässä. Tällä hetkellä tulokset ei oo ihan sitä parasta antia ja viime kierrokset onkin menty aikalailla +5 pintaa Hyvinkäällä.

Satuin voittamaa Innova Storen kisassa DX Rocin ja pistin saman tien myyntiin. Ostakoot ken tarvitsee :)
http://uransa-huipulle.blogspot.fi/2012/07/terveisia-innovastorelta.html

Offline HAH

• Konkari
    • View Profile
  • Oikea nimi: Harri H.
  • Seura: 7k
« Reply #134 on: 25.07.12 - klo:13:17 »
Satuin voittamaa Innova Storen kisassa DX Rocin ja pistin saman tien myyntiin. Ostakoot ken tarvitsee :)
http://uransa-huipulle.blogspot.fi/2012/07/terveisia-innovastorelta.html

Hinta YV:nä? Varaan.