Kannattaa ostaa 3 runin pd ylivakaaksi:) ja valkyrietä suosittelisin alivakaaksi
Totta puhut leevi, pd on kyllä yksi parhaista draivereista ikinä. Juuri sopiva alle 120m draiveihin. Mutta en itse tarvitse sitä koska haluan vähän kiekkomuotteja bägiini, 3 runin pd on myös parempi kuin 2 run, mutta kallis koska minusta sitä ei taida saada muuten kuin huklabbin stämpil innovastoresta ni en kehtaa 25 € maksaa per kiekko vaikka se kähee onkin. Valkyrie voisi toimia tuossa alivakaan roolissa. Kiitos vinkeistä
Mulla on itelläni 3 predatoria bägissä hoitamassa vakaa/ylivakaata draiveriosastoa. Sitten alivakaana on Valkyrie (joka saattaa vaihtua C-line jackalii).
Predator on hyvä siinä mielessä, että sitä ei välttämättä tarvitse edes hakata, koska eri muoveissa ja painoissa on niin paljon eroja. Mulla 166gr ESP preda hoitaa kaikki pitkät kontrolliheitot. Tämä ei kuitenkaan palaudu annukkakulmista hirveän helposti. Sitte välimallin predator on Elite Z preda 166gr: Se palautuu jo aikas kivasti ja lentää vielä pitkälle. Ylivakain kiekko bägissä on sitte Elite Z Predator 173gr, jolle voi ihan huolella jo antaa kulmaa ja se palautuu. Ei ole vielä ollut tuulta, joka olis tämän kiekon saanut kippaamaan. Tämä kolmikko korvas mun bägistä PD:t kokonaan. Varoituksen sanana pitää kertoa, että predassa on aika iso loppufeidi ja siksi sitä ei hirveesti kannata käyttää ahtailla väylillä.
Jos satut tarvitsemaan Valkyrietä (star 170gr, viikko sitten ostettu) tai/ja Sidewinderiä (170gr champion), niin mulla olis myynnissä molemmat 
Kiitos vinkistä, menin ostamaan predatorin. aivan loistava kiekko. Hoitaa kaikki ylivakaat heitot 110€ asti ainakin tämä elite z pred ( 168g ). Predator on juuri mitä odotin sinun kertomasi perusteella. Voitko kertoa tuosta esp predatorista lisää minkälainen verrattuna z, onko liian alivakaa. Voin ostaa ton valkyn jos se sinulla vielä on. Jatketaan siitä vaikka yv puolella

.
Parhaiten varmaan toimisi kombot Firebird/Predator ------- Valkyrie/Beast/Td. Tai Fb/Pred. ---- PD ---- Beast/Valk/Td/Sid.
Haluaisin kuulla näistä kiekoista mielipiteitä, kaikki ohjeet ja neuvot ovat vastaantulleita kaikenlaisiin valintoihin. KIITOS
PD on siitä hyvä, että P-PD:n saa nopeasti hakattua mukavan alivakaaksi. Jos taas suoraa väylädriveriä kaipaat ja liito on sulle tärkeätä, Sainttia voi varauksetta suositella.
Komppaan ton Saintin kohdalla. Itsellä 3kpl bägissä Opto muovilla.
Parhaiten varmaan toimisi kombot Firebird/Predator ------- Valkyrie/Beast/Td. Tai Fb/Pred. ---- PD ---- Beast/Valk/Td/Sid.
Haluaisin kuulla näistä kiekoista mielipiteitä, kaikki ohjeet ja neuvot ovat vastaantulleita kaikenlaisiin valintoihin. KIITOS
PD on siitä hyvä, että P-PD:n saa nopeasti hakattua mukavan alivakaaksi. Jos taas suoraa väylädriveriä kaipaat ja liito on sulle tärkeätä, Sainttia voi varauksetta suositella.
Oon omistanu p-line pd mutta vähän turha kapistus minulle vaikka hyvä kiekko onkin. Sainttikin on hyvä mutta eagle hoitaa ne heitot mitä saintilla heittäisin.
Kiitos vinkeistä kaikille