Tänään keinari par tulokseen. Ihan jees peliä siis. Ei järkyttäviä virheitä ja puttikin toimi ihan ok. Vieläkin vähän aina mietityttää toi seiska väylä kun ei tiedä mitä siihen heittäis, että putilla on. Novalla(jonka siis nostin laukkuun) tekis mieli losottaa suoraan alas, mutta usein tuulee novalle hieman liikaa. M2 taas usein feidaa liian aikasin. No parin mä seiskalta melkein aina pelaan, mutta pirkkokin olis kiva. Tänään bogit väyliltä 2, 6, 13 ja 15. Pirkot väyliltä 4, 8, 9 ja 18.