Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Hucker Magazine  (Read 32783 times)

Offline Juhanuha

• Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Natural Born Disc Golfer
    • View Profile
    • Natural Born Disc Golfer
  • Oikea nimi: Juha Kytö
  • Seura: Sipoon Discstroyers ry
Vs: Hucker Magazine
« Reply #30 on: 08.12.13 - klo:11:07 »
Are you Natural Born Disc Golfer? https://nbdg.fi

Offline Flick Maniac

• Konkari
  • Discmania
    • View Profile
    • Frisbeegolf Club Keinukallio
  • Oikea nimi: Mikko Setälä
  • Seura: FGCK
« Reply #31 on: 08.12.13 - klo:11:51 »
Hienoa, toivottavasti lehti onnistuu!
Juttuja pitää olla tietysti kaikentasoisille harrastajille, jotta levikkiä tulee riittävästi. Ihan ensimmäiseen numeroon ainakin ehdotan jonkinlaista aloittelijan vinkkijuttua, sisältäen varusteet, tekniikat, otteet, sääntöjen perusteet ym. Tällöin jakelukanavana voisi toimia muiden lisäksi myös urheilukaupat, lähinnä isommat ketjut. Näen mielessäni jo kauniin kiiltävän lehden omassa hyllyssään kiekkojen vieressä..

Joku tällainen lyhyt osio voi ehkä ollakin, mutta toisaalta, sellaisen aloittelijan vihkonen voisi olla ihan omana tuotantonaan (frisbeegolfradat.fi sellaisen painattikin joskus, siitä voisi hyvin ottaa toisen painoksen, ja ehkä lisätä sivun tai kaksi).

Tästä fribalehdestä näkisin itse sellaisen HC-harrastajan raamatun jossa on erittäin syväluotaavia juttuja. Mitä tietenkin yhtälailla aloittelijat voi lukea, mutta että painopiste olisi siellä kilpapelaajan maailmassa.

Älä siis ymmärrä väärin että haluaisin tästä jotain elitistijuttua (enkä minä siitä päätäkään, kunhan omaa näkemystä koitan tässä avata), mutta yhtään pidempään skenessä mukana olleet on nähnyt ne aloittelijajutut niin moneen kertaan. Kaikki ne "mikä on nopein draiveri? mikä lentää pisimmälle?" jutut jne. on toki asioita mistä aloittelijat tulee aina olemaan innostuneita, ja saa/pitää ollakin, mutta ne on niin nähty, että tällaiseen erikoisjulkaisuun ne ei ehkä ole omiaan.
Discmania Media Partner 2017-2019
Team Discmania, Discmania Ambassador

Link | P2 | Tactic | Origin | MD3 | MD4 | Anvil | Essence | FD | FD3 | Fortress | CD2 | DD3 | Rampage | Spirit
http://www.instagram.com/Crushing_Plastic
http://www.youtube.com/user/glaabaglooba

Offline wakabunga

• Seniori
    • View Profile
  • Oikea nimi: Juho Väisänen
  • Seura: Nummelan Frisbeeseura
« Reply #32 on: 15.12.13 - klo:20:28 »
Vaikuttaa niin hyvältä et pakko oli tilata  :o

Offline Flick Maniac

• Konkari
  • Discmania
    • View Profile
    • Frisbeegolf Club Keinukallio
  • Oikea nimi: Mikko Setälä
  • Seura: FGCK
« Reply #33 on: 27.12.13 - klo:15:43 »
Myös jenkkifoorumilla juttua tästä.

Mielenkiintoista miten joidenkin mielestä nykyteknologian maailmassa printtilehti on vain rahanhukkaa. Mua ei ainakaan kiinnostaisi juuri pätkän vertaa mikään PDF-versio tästä, töissä saa tuijottaa ruutua ihan tarpeeksi, paljon mieluummin kääntelen rauhassa hyvälaatuiselle paperille painettuja kauniita kuvia kotona rentoutuen kuin jollain iPadilla tai vastaavalla. Nykyään muutenkin ihan riittävän vaikeeta keskittyä oikeasti lukemaan jotain juttua kun nettisivujen selaaminen kymmenellä eri välilehdellä tekee niin ADHD fiiliksen että kyllä laadukkaan lehden tai kirjan pariin syventyminen hiljaa rauhassa tuntuu ihan luksukselta.

Nettisaitti ja siellä olevat artikkelit ovat asia erikseen. Lehti lehtenä ja saitti saittina.
Discmania Media Partner 2017-2019
Team Discmania, Discmania Ambassador

Link | P2 | Tactic | Origin | MD3 | MD4 | Anvil | Essence | FD | FD3 | Fortress | CD2 | DD3 | Rampage | Spirit
http://www.instagram.com/Crushing_Plastic
http://www.youtube.com/user/glaabaglooba

Offline Jaani

• Konkari
  • Still Not a Player
    • View Profile
  • Seura: TT
« Reply #34 on: 27.12.13 - klo:16:18 »
Myös jenkkifoorumilla juttua tästä.

Mielenkiintoista miten joidenkin mielestä nykyteknologian maailmassa printtilehti on vain rahanhukkaa. Mua ei ainakaan kiinnostaisi juuri pätkän vertaa mikään PDF-versio tästä, töissä saa tuijottaa ruutua ihan tarpeeksi, paljon mieluummin kääntelen rauhassa hyvälaatuiselle paperille painettuja kauniita kuvia kotona rentoutuen kuin jollain iPadilla tai vastaavalla. Nykyään muutenkin ihan riittävän vaikeeta keskittyä oikeasti lukemaan jotain juttua kun nettisivujen selaaminen kymmenellä eri välilehdellä tekee niin ADHD fiiliksen että kyllä laadukkaan lehden tai kirjan pariin syventyminen hiljaa rauhassa tuntuu ihan luksukselta.

Nettisaitti ja siellä olevat artikkelit ovat asia erikseen. Lehti lehtenä ja saitti saittina.

Tismalleen. Mutta näin vain tuntuu ihmisillä olevan enemmän aikaa nettisaittien selaamiseen kuin lehtien pläräämiseen. Siksikin (usein voi sisältöäkin syyttää) kai jokaisen aikakauslehden tilaajamäärä tippuu Suomessa kuukausi kuukaudelta.

Offline JoniHenri

• Täysjäsen
    • View Profile
  • Seura: Disc Golf Club Provinssi
« Reply #35 on: 09.01.14 - klo:19:56 »
Oliko mitään tarkempaa tietoa koska ensimmäinen (Hucker) nro pitäisi saapua postiluukkuun?
Taito on sitä, kun tuuri tulee tavaksi. -
Mä olin ihan millis.. ja sit mä heräsin! -

Offline Dustee

• Seniori
    • View Profile
    • DustDye
  • Oikea nimi: Joni Tuhkanen
  • Seura: Prodigy Disc Street Team / RFG Ry
Hucker Magazine
« Reply #36 on: 24.03.14 - klo:11:12 »
Onkos vielä tipahtanut kellekään luukusta..?
Jos oikein ymmärtänyt oli painamisen kanssani ongelmia ja nyt ois ne selätetty ja postitus alkanut..
Itse juoksen laatikolle päivittäin katsoo oisko hustler eiku hucker tullu lootaan..;)

« Last Edit: 16.05.14 - klo:11:02 by Tapanote »

Offline Kempster

• Konkari
    • View Profile
    • @ Instagram
  • Oikea nimi: Niko Kempas
  • Seura: Ŧ·
« Reply #37 on: 24.03.14 - klo:11:27 »
"Great news!! Magazines are Printed! Just need to be bound and shipped, should be at your door by the end of next week!!"

Noin sanoivat fb-sivuillaan 21.3. Ja tuo ensi viikko (eli tämä kuluva viikko taitaa koskea lähinnä jenkkilää)... en kyllä uskalla odottaa vielä ainakaan pariin viikkoon  ???

Offline Dustee

• Seniori
    • View Profile
    • DustDye
Hucker Magazine
« Reply #38 on: 24.03.14 - klo:15:01 »
Nooh toivotaan että kun saavat hommat pyörii niin tulis vähän paremmin ajallaan..;)
Odottavan aika on vaan aika pitkä..;)
« Last Edit: 16.05.14 - klo:11:02 by Tapanote »

Offline Dustee

• Seniori
    • View Profile
    • DustDye
« Reply #39 on: 12.05.14 - klo:00:50 »
Onkos tätä vielä ketään saanut.?
Jenkkilässä on jo jonkun aikaa sitten tullut postauksia lehdistä..
Laitoin kyselyäkin kun piti kohta kolme kuukautta sitten olla lehti kotona mut ei sanaakaan ole sanottu eikä viestiäkään laitettu..:(

Offline JoniHenri

• Täysjäsen
    • View Profile
« Reply #40 on: 13.05.14 - klo:12:36 »
itsekkin vähä odotellut ja ihmetellyt kun ei lehdestä kuulu mitään, toivottavasti nyt tulee edes.

Offline Kempster

• Konkari
    • View Profile
    • @ Instagram
  • Oikea nimi: Niko Kempas
  • Seura: Ŧ·
« Reply #41 on: 13.05.14 - klo:15:31 »
Juu ei oo näkyny. Pari sähköpostia oon laittanu, ei vastausta... eipä oo ameriikan päässäkään kaikki tilaajat saaneet lehteään (saati t.paitaa) >:(

Offline Dustee

• Seniori
    • View Profile
    • DustDye
« Reply #42 on: 16.05.14 - klo:10:58 »
Ne huuteli Facebookissa että niiden seinälle kirjoittamat negativiset palautteet eivät auta niitä yhtään ja jos et ole lehteä saanut niin voisitko lähettää viestiä asiasta eikä murista julkisesti. Noh olen noin kaksi viikkoa sitten laittanut viestiä ei mitään vastausta.
Naamakirjassakin vastaavat kirjoituksiin jossa jengi hehkuttaa saapunutta lehteä mutta ei vastaa millään tapaa kun kyselee lehden perään..; (
Rupee pikku hiljaa menee hermo.

Edit: suora mainostus on kiellettyä foorumilla. Älä siis postaa linkkejä "kauppaan".

« Last Edit: 16.05.14 - klo:11:01 by Tapanote »

Offline jauza

• Seniori
    • View Profile
  • Seura: 7k
« Reply #43 on: 16.05.14 - klo:11:14 »
Samankaltaista farssia kuin grip eq;n kanssa alussa. Aavistelin tätä, en tilannut, vaikka mieli teki.

Offline JoniHenri

• Täysjäsen
    • View Profile
« Reply #44 on: 02.09.14 - klo:00:37 »
Ei ole varmaan kenenkään postilaatikkoon kyseistä lehteä eksynyt?