Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Myydään/Vaihdetaan lättyjä  (Read 3189 times)

Offline Mike

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 293
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mika
  • Seura: Tampereen Frisbeeseura / Disc Klupi Kuhmoinen
Myydään/Vaihdetaan lättyjä
« on: 15.12.13 - klo:18:50 »
Discmania P-line p2 keltainen 172g, kunto 8/10 - hinta 7€ (ei yhtää vekkiä, lähinnä paskainen)
Innova champion banshee 170g violetti, kunto 8/10 - hinta 7€
Dicsraft Z wasp 173g-174g punainen, kunto 8/10 - 7€ MYYTY
Innova Star teebird paino 152g? keltainen, kunto 8/10 - 7€
Innova champion eagle 175g lime keltainen, kunto 7,5/10 - 6€ MYYTY
Discraft Z nuke paino? punainen - kunto 8/10 - 7€
Innova champion TL plus mold 162g oranssi, kunto 8/10 - 7€
Dismania s-line td mini huklab 175g kirkas keltainen, kunto 9/10 - 10€ MYYTY
Discraft Z flash paino? keltainen, kunto 7/10 - 6€

Kuntoarviot alakanttiin, postit ostajalle (1,50€/1,70€) tai useamman ostavalla neuvoteltavissa.
Kuvia halukkaille s-postiin!

Vaihdossa voi yrittää tyrkyttää mitä vaan frisbeegolffiin liittyvää ;)

-Mika
« Last Edit: 23.12.13 - klo:23:02 by Mike »

Offline Kempster

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 193
    • View Profile
    • @ Instagram
  • Oikea nimi: Niko Kempas
  • Seura: Ŧ·
Vs: Myydään/Vaihdetaan lättyjä
« Reply #1 on: 15.12.13 - klo:21:16 »
Eagle ja TD kiitos :)

Offline Mike

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 293
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mika
  • Seura: Tampereen Frisbeeseura / Disc Klupi Kuhmoinen
Vs: Myydään/Vaihdetaan lättyjä
« Reply #2 on: 17.12.13 - klo:21:34 »
Nosto

Offline Mike

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 293
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mika
  • Seura: Tampereen Frisbeeseura / Disc Klupi Kuhmoinen
Vs: Myydään/Vaihdetaan lättyjä
« Reply #3 on: 23.12.13 - klo:23:02 »
Toinen nosto