Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Kivikon Munajahti 2014  (Read 32751 times)

Offline fobba

• Konkari
    • View Profile
  • Oikea nimi: Kai Törmi
  • Seura: fgck
Vs: Kivikon Munajahti 2014
« Reply #45 on: 19.04.14 - klo:09:50 »
Oli kyllä kivaa pelata vaikka se ei nyt sujunutkaan kovin hyvin. Erikoisväylät oli kivoja ja muutenkin varsinkin tokalla rundilla tunnelma ja heittue oli paras missä oon ikinä ollut. Plus voitin Juhalta euron!  ;D
Magic, pure, kannel, justice, m2, m4, orc, fire, dessu ja pd2

Offline Juhanuha

• Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Natural Born Disc Golfer
    • View Profile
  • Oikea nimi: Juha Kytö
  • Seura: Sipoon Discstroyers ry
« Reply #46 on: 19.04.14 - klo:10:01 »
Oli kyllä kivaa pelata vaikka se ei nyt sujunutkaan kovin hyvin. Erikoisväylät oli kivoja ja muutenkin varsinkin tokalla rundilla tunnelma ja heittue oli paras missä oon ikinä ollut. Plus voitin Juhalta euron!  ;D

Facebookissa sua odotetaan Suomen Paskimmat Puttaajat-ryhmässä...
Are you Natural Born Disc Golfer? https://nbdg.fi

Offline fobba

• Konkari
    • View Profile
  • Oikea nimi: Kai Törmi
  • Seura: fgck
« Reply #47 on: 19.04.14 - klo:10:05 »
Oon liian hyvä sinne  8)
Magic, pure, kannel, justice, m2, m4, orc, fire, dessu ja pd2

Offline Henruso

• Seniori
    • View Profile
  • Oikea nimi: Henri Makkonen
  • Seura: Talin Tallaajat
« Reply #48 on: 19.04.14 - klo:12:46 »
Muuten hieno video, mut toi mun edes-takas pyllistely vähän pilaa makua siitä...  ;D

Offline yannara

• Seniori
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mika Simolin
  • Seura: NFS
Perustekniikkani mukaan kiekko lähtee hyssessä liiallisella voimalla jonka alivakaus korjaa

Offline Kanzo

• Täysjäsen
    • View Profile
  • Oikea nimi: Petteri Kantokari
  • Seura: TT
« Reply #50 on: 19.04.14 - klo:20:41 »
Vaimo käski kysymään, että mikä biisi tuossa videossa oli. Huikea esitys kyllä - myös Törmiltä ja Makkoselta.

Ei mulla muuta. Jatkakaa.  ::)

Offline Juhanuha

• Tomoottajat
  • Konkari
  • *
    • View Profile
« Reply #51 on: 19.04.14 - klo:20:44 »

Offline maige

• Tulokas
  • *
    • View Profile
  • Oikea nimi: Miikka
  • Seura: TT + Bogey Brothers (unofficial)
« Reply #52 on: 19.04.14 - klo:21:50 »
Iso kiitos TD:ole ja muille touhupettereille. Hauskaa oli ja rento meininki! Kyseessä oli tosiaan munajahti ja välillä piti itseääkin muistuttaa ettei tarvii aina ottaa hommaa niin tosissaan. Lisää tämmösiä vaan, missä läppä ja lätty lentää. Pääasia on kuitenkin hauskanpito ja yhdessäolo!
putti kateissa jo vuodesta 2009

Offline kotari

• Tulokas
  • *
    • View Profile
« Reply #53 on: 19.04.14 - klo:23:11 »
Jep.Ekat kisat takana.Itse en keksi mitään huonoa tai negatiivista palautetta.Väylät oli mun mielestä kaikki ihan heittäjästä kiinni paitsi ehkä se minillä heittäminen.Mulla jäi ainakin tosi hyvä fiilis kaikesta.Ja ne este radat oli ihan jees.Järjestäjille iso kiitos ja kuka ei ollu tyytyväinen ni koittaa ite järjestää paremmat karkelot.

tau

• Guest
« Reply #54 on: 20.04.14 - klo:11:04 »
Vähän joutuu kyl komppailemaan Boogaa. Järjestäjältä aika omitusta vetää kritiikki henkilökohtaiseksi vittuiluksi, vai liekkö sitten jotain inside-huumoria. Joo ja järkkään omat skabat ja äänestän jaloillani.

Offline Juhanuha

• Tomoottajat
  • Konkari
  • *
    • View Profile
« Reply #55 on: 20.04.14 - klo:14:08 »
Sanotaanko näin että boogan kritiikki menee aina toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Ihan siitä syystä että sama kaveri kitisee joka kisoista jostakin syystä. Ja aika vähän tuolta on kritiikkiä löydettävissä, enemmän kitinää. Kritiikkiin kuuluu se että kerrotaan mikä on pielessä. Boogan mielestä kaikki on aina paskaa ja huonoa. Silloin vain joutuu arvailemaan syytä että miksi on näin, jos sitä ei kerrota. Ja se miksi menin "henkilökohtaisuuksiin" johtuu ihan siitä että minua tultiin syyttämään kusetuksesta, ja kun asia on korjattu, ei edes tajuta pyytää anteeksi. Mutta kyseinen herra ei omaakkaan käytöstapoja, se on nähty monesti.

Se miksi ette selkeästikään viihtyneet kisassa, johtui siitä että oletitte kisalta jotain muuta. Johtui se sitten epäselvästä informaatiosta tai kyvyttömyydestä lukea, sillä ei ole väliä.

Jatkossa vinkkinä taulle sekä boogalle (joka oikein yv:llä kertoi haluavansa kisata tosissaan) niin jos kisan informaatiossa kerrotaan hassutteluväylistä ja aaeteenetsinnästä kesken kisan, ei kovin vakavaa meininkiä ole luvassa.  Vakavat kisat tunnistaa esim. PDGA:n tai SFL :n alaisuudesta. Aika pahasti menee metsään "kilpaura" jos lähtee suklaajahtiin kisailemaan tosissaan, ja vieläpä harrastesarjassa vaikka olevinaan haluaa kilpailla.

Offline jtrogen

• Konkari
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jarno Trogen
  • Seura: FGCK
Kivikon Munajahti 2014
« Reply #56 on: 20.04.14 - klo:15:16 »
Juha puhuu täyttä asiaa.

tau

• Guest
« Reply #57 on: 20.04.14 - klo:16:18 »
Kivikko on varmasti hieman haastava paikka ratasuunnittelulle ja muutama väylä menikin mielestäni päin mäntyä. Saariväylällä kävi mielessä, että olen kisoissa jotka on tarkoitettu hard core-isokäsi-kisailijoille eikä lainkaan kaltaiselleni harrastelijalle. Myös lukuisat kevyen liikenteen väylien ylitykset/läheisyys aiheuttivat jatkuvaa odottelua ohikulkijoiden vuoksi, mutta näinhän se tuppaa tuola vähän olemaan normileiskallakin. Myös tuo "kasvattaa luonnetta" -läppä sopii mun mielestä paremmin pro-tason kilpailuun tai armeijafantasioihin.

Mutta joo, hyvää porukkaa oli liikkeellä ja pääsiäismunailu alkoi ihan hyvin täältä vaikka jäi omalta osaltani yhtä lyhyeksi kuin edellisen yön unet :) Juhalle ja kumppaneille jaksamista kitinän kuunteluun. Kasvattaahan se luonnetta ;)

Offline Juhanuha

• Tomoottajat
  • Konkari
  • *
    • View Profile
« Reply #58 on: 21.04.14 - klo:18:39 »
Saariväylää lyhennettiin toiselle kierrokselle. Kun väylän tein aamusella niin silloin ei tuullut lainkaan. Virhearviointi mikä sitten korjattiin :-)

Ulkopuolisia tosiaan riitti ja oikeastaan väylän 18 olisi voinut myös pelata normaalisti toisella kierroksella, toisaalta siihenkään ei vissiin 3 ryhmää enempää tullut kerralla. Eikä kierroksessa kuitenkaan mennyt kuin reilu 3 tuntia hitaimmalla ryhmällä ja se on ihan normaali aika, ottaen huomioon 5 hengen ryhmät ja että suurin osa kisaajista oli harrastelijoita. Kaikki sinne radalle mahtuu, sopu sijaa antaa jne jne

Ricky W.

• Guest
« Reply #59 on: 23.04.14 - klo:10:56 »
Täytyy sanoa että spessuväylät olivat hyviä. Harvoin tulee mietittyä miten saan neljän 50-70 cm korkean esteen alta korille 30 metriä.
Saariväylät pitäisi saada pakolliseksi radoille.

Kiitos Kytö kisojen järjestämisestä!

-Riku-