Mukavan hallitusti ylikääntäväksi koulutettua Rocia ei ihan heti korvata, tai ainakaan suoraan laarista ei vastaavaa löydy. Tuli vaan mieleen kun sunnuntaina tommosen vanhan ja flätin yksilön hukkasin, noh, onhan niitä tossa muutama koulutuksessa, valmistujaiset keväämmällä...
Offtopic: Ottaa kyllä pattiin kun yhtään hukattua kiekkoa en oo saanu takas (ja kyllä on ollut selvästi nimi ja numero). Ite oon palauttanu vaikka kuinka monta
Kävin tänään ettimässä tota hukkunutta Rocia ku lumet oli vähän sulanut, sieltähän se loskan seasta jo kauas pilkotti, jes!
Mutta asiaan; ite kyllä tykkään kuluneista kiekoista... en oikeen oo ikinä tykännyt ihan tuliteristä. En tiiä mikä siinä on, ehkä se että uutuudenviehätyksen ohi ajaa helposti epävarmuuden tunne uutta kiekkoa kohtaan (vaikka olisikin tuttu muotti jne.). Mutta ajan ja monien heittojen saattelemana kiekkoon syntyy tunneside (joskus jopa huonosti suoriutuvaan kiekkoon, sitä yrittää jopa väkisin saada sitä toimimaan vastoin sen suorituskykyä, koska jostain syystä siitä vaan tykkää niin että heittää sillä jopa väärätkin heitot;) Tästä on omakohtaista kokemusta ja oon kuullut samaa myös Patelta ja Peteltä (nimet muutettu). Tämmönen johonkin elottomaan (ja jopa arvottomaan) kiintyminen/luottaminen saattaa jonkun mielestä kuulostaa pimeeltä hommalta, vaikka aika yleistä onkin urheilussa ja varsinkin välineurheilussa.
Tästä paheesta oon yrittänyt päästä eroon, mutta ei oo helppoa. Jos hartaudella lempikiekoksi koulutettu silmäterä ja luottolötä häviää niin kyllä se jonkun aikaa kalvaa. Mutta onneks kaupasta saa uusia, joiden myötä myös uusia kokemuksia ja pysyy mielenkiinto yllä, sillä nämähän on vaan muovinpaloja... ei, niin yksinkertaista se ei ole, sehän ois tylsää