Ei kai tää ketju sille ollu, että onko joku väylä helppo pirkku vai älyttömän vaikee. Em. väylän oikeassa laidassa olevatt kasat kuvastavat mainiosti kyseisen väylän olemusta...
Siellä ei ole enää nitä kasoja. Tällä väylällä on yksi Suomen huonoimmista tiistä, mutta muuten väylä on oikein hyvä. Heitot pitää sijoittaa tarkasti, ja korinpaikka on hyvä.
Ei mulla kyllä mee jakeluun tämän väylän hyvyys. "Heitot pitää sijoittaa tarkasti", joo varmaan pitää, mutta olis ihan hyvä antaa jonkunnäköiset kiinnekohdat jonka mukaan sijoittaa ne heitot hyvin. Nythän se väylä on alussa lähes avointa. Siellä täällä on jotain pikkurisuja, jotka estää jatkoheitoin, vaikka oiskin sijoittanut "tosi hyvin". Muutenkin koko väylä on yks ryteikkö ilman mitään selkeetä väylää. Yksikään väylä ei voi olla hyvä, jos se pitää hyvin pelatakseen opetella ulkoa!!! Selkeyttä tuonne kaivattaisiin ja merkintöjä ja pientä raivausta edelleen.
Väylä ja raffi pitää erottaa toisistaan, eikä niiden kuulu olla koko radalla sekaisin, niin kuin julkussa monesti on!!!
No turha tässä on vääntää, meillä on syystä jota en koskaan opi ymmärtämään, vähän nurinkuriset mielipiteet hyvästä radasta ainakin Tapanin kanssa. Esimerkkinä; Tapanin mielestä julku on loistorata ja mun mielestä taas Tali on sellainen. Tali jaksaisi hyvien haasteiden vuoksi kiertää loputtomiin, kun taas julkua tulee kierrettyä maks 10 kesässä ja siitäkin ilosta ne pakkokakkoset vie suuren osan. Tapani taas pitää julkua loistavana ja mun käsityksen mukaan Talia ei juuri minään..
Oho, tää meni vähän isommaksi tutkiskeluksi kuin vain huono väylä, mutta ehkäpä juuri tuo väylä 11 julkussa peilaa parhaiten kokonaiskäsityksiä..