Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Uusia kiekkoja hommaamassa.  (Read 13740 times)

Offline fobba

• Konkari
    • View Profile
  • Oikea nimi: Kai Törmi
  • Seura: fgck
Vs: Uusia kiekkoja hommaamassa.
« Reply #15 on: 15.04.14 - klo:10:40 »
Aivan kuten Migueli sanoi. Aloittelijan on syytä pysyä hitaissa ja mielellään alivakaissa kiekoissa. Tosin näin kehitys on hidasta, mutta varmaa. Joten välillä pitää muistaa hullutella heittämällä manbaa yms jotta saa mittaa(heittää huitsin v*****).
Magic, pure, kannel, justice, m2, m4, orc, fire, dessu ja pd2

mutteriwiritys

• Guest
« Reply #16 on: 15.04.14 - klo:10:53 »
Mun mielestä kehitys on paljon nopeampaa kun heittelee hitailla kiekoilla, ei kannata tosin jämähtää niihin vaan pikkuhiljaa ostaa vähän nopeempaa ja vakaampaa.

Offline fobba

• Konkari
    • View Profile
« Reply #17 on: 15.04.14 - klo:11:08 »
Tarkoitin lähinnä kehitystä heittopituuksissa. Toki tekniikka kehittyy huisin hyvin. Itsehän tein saman virheen kuin miljoona muuta eli ostin nopean ja vakaan draiverin joka ei moneen kuukauteen lentänyt minnekkään. Olis pitänyt ostaa Manala samantien.

mutteriwiritys

• Guest
« Reply #18 on: 15.04.14 - klo:11:27 »
Se on kyllä totta, heittopituus junnaa paikallaan vähän aikaa ennen kuin tekniikkaa alkaa löytyä. Mun kolmas oma kiekkohan oli Star Boss..

Offline fobba

• Konkari
    • View Profile
« Reply #19 on: 15.04.14 - klo:11:41 »
Itellä ekat kolme pituuskiekkoa tais olla Isäntä, Mamba ja xcaliber. Ei se mambakaan aluksi minnekkään lentänyt. Toisin kuin kaverilla joka on pelannut yhtä kauan kuin minä, mutta todella harvoin ja vähän. Hän paukutti satasen pintaan todella nopeasti ja siellä ne mitat on edelleen. Kehitys mahdollisuuksia hänessä on, mutta koska hän pelaa kiireiltään niin vähän niin kehitys jumittunut siihen 100-110m tuntumaan. Itse aktiivisesti reilu vuoden pelannut ja samoissa mitoissa pyörin vaikka treenaan hulluna. Jotkut vaan osaa ja oppii muita nopeemmin.

Itse tein myös nopeiden kiekkojen karsimisen. Voin suositella kaikille joilla on tekniikka vielä hakusessa tai ei ole pitkään pelannut. Väylällä pysyn paremmin ja peli järkevöitynyt. Kyllähän välillä sitä dessua on pakko viskoa, mutta en sitä enään paljoa heitä tai varsinkaan tiukkoihin tunneleihin tai jos on pelkoa outista.

Nyt kaikki marssii lähimpään honkkariin ja ostaa Manalan. Paras kiekko varmaan mitä voi suositella vähemmän pelanneelle. Itse löytänyt pelistä uusia ulottuvuuksia tämän kiekon avulla.