Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: O/V: Eagle, Krait, Firebird  (Read 3336 times)

Offline EdwardTK

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 494
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tommi Kenttä
  • Seura: OFS
O/V: Eagle, Krait, Firebird
« on: 16.05.14 - klo:00:01 »
Eli ostetaan;

Innovaa; Eagle, Krait, Firebird.

Vaihdossa; Prodigy D4, Champion Orc, Opto Saint

Tänne, tai tommikentta@gmail.com voi laittaa tarjouksia

« Last Edit: 01.06.14 - klo:21:17 by EdwardTK »

Offline gorbanouski

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 143
    • View Profile
  • Oikea nimi: Antti O.
  • Seura: OFS
Vs: O: PA4, F2, F3, F5, Star Teebird, Star Krait, Star Beast
« Reply #1 on: 16.05.14 - klo:10:30 »
Multa löytys PA4 400-muovilla. 174g. Kiinnostaako?

Offline EdwardTK

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 494
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tommi Kenttä
  • Seura: OFS
Uppist.a

Offline Hara.far

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 753
    • View Profile
  • Oikea nimi: Hannu Rahikainen
  • Seura: Vuoksen disc golf
Vs: O/V: Eagle, Beast, Krait, Firebird, Pohjolan Isäntä
« Reply #3 on: 29.05.14 - klo:22:00 »
Laitoin yv:tä

Offline EdwardTK

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 494
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tommi Kenttä
  • Seura: OFS
Vs: O/V: Eagle, Krait, Firebird
« Reply #4 on: 01.06.14 - klo:21:17 »
uppista.