Mut eihän sellasta olekaan että turn 0 ja feidi 0.

Että pysytään aiheessa.
Ja mako3
Sent from my iPhone using Tapatalk
Nii, ja lisäksi Aero, Classic Aviar, Birdie, Dart, Mako, Nova, Polecat... omaavat nolla turnin ja feidin

Mutta jokainen noista feidaa liian hiljaa heitettäessä ja vastaavasti kääntää tai kippaa yli liian kovaa heitettäessä, mutta oikealla nopeudella ja kulmalla heitettäessä ovat suoria alusta loppuun.
Mä oon elänyt seuraavanlaisessa uskossa; YLIVAKAA on lihakoukku, vänkää vasuriin niin perkeleesti (RHBH) eikä puhettakaan että edes lupailis turnia, palauttaa jopa härskistä antsasta. VAKAA kiekko voi hiukan kääntää yli mutta suurin osa kiekon lennosta on suora + varma feidi (tai ei;). ALIVAKAA kääntää enemmän tai vähemmän ja loppupeleissä joko feidaa tai ei. Näin "simppelisti" mulle on joskus väännetty rautalangasta että kiekkoja on ylivakaita, vakaita ja alivakaita, enkä oo ikinä kuullut kenenkään puhuvan pelkästään ylivakaista ja alivakaista... aivan kun vakaata ei olisi olemassakaan.
Tässä vielä kuvan kera: eli esim. Viper on YLIVAKAA, Teebird VAKAA ja Leopard ALIVAKAA...

Onko joku sitä mieltä että sekä Viper ja Teebird (ja varmaan Aerot, Makot sun muut) on kaikki ylivakaita?

Edit:
Vakaa kiekko tarkottais sitä että sitä voi runtata täydet ja se pitää kulmansa alusta loppuun sen kummemmin kääntämättä kuin feidaamatta. Olis kovin mukava jos Kempster kertois meille muillekin mikä viisastenkivi on tuo kiekko joka noin tekee.
Tämmösiä "viisastenkiviähän" löytyy, tossa on yläpuolellakin lueteltuna muutama... tai sit voi hakata sweetspottiin jonkun VAKAAN tai ehkä jopa YLIVAKAAN kiekon, toimii kunhan ei ALIVAKAAKSI hakkaa;)
Mutta täysiä runttaamalla tuo ei onnistu (ainakaan joka kiekon kohdalla).