En ole nähnyt Jaanin molskivan, mutta tarkoitin sitä, että uinti on hyvää huoltoa kipeälle selälle. Minulla ei ole skolioosia, joten mitkä kokemukset sinulla Jaani on ollut selän hoidossa uinnista? Tieto voi auttaa Essiä.
Yleensä tuloksia ja oppimista tulee paremmin kiekoilla, joita voi kontrolloida aina. Ylinopeat ja ylijyrät kiekot tekevät yhden asian. Hyytyvät kesken matkan ja sinänsä se ei ole pelkkä ongelma, kun käyttää niitä siellä, missä kova feidi on plussaa. Kun vain on muita lättyjä hoitamaan suorat ja oikeaan heitot. Bossin tapauksessa 100 m heittäjälle on tylyä täyspainoisella. 150 grammainen on eri eläin ja se saattaa olla kohtuullisesti ylivakaa Essin(kin?, ainakin Esan) tehoilla, kun molemmat tylyttävät mua punttien kanssa grr hehe. Ei kyllä kevyt Bossi viihdy vastatuulessa senkään vertaa kuin täyspainoiset. Ja kevyt Boss on jossain määrin muutakin kuin yhden tempun poni. Jos ei saa älyjyrää, kuten mun 130 Dessu, jota en saa minnekään, mutta se flippaa kuin delfiini tai merileijona vesipuistossa vastatuulessa. Voltteja.