Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Gripblogi  (Read 186707 times)

Offline Jaani

• Konkari
  • Still Not a Player
    • View Profile
  • Seura: TT
Vs: Gripblogi
« Reply #135 on: 29.09.14 - klo:19:46 »
Riko nyt vähintään mun höntsäkisaenkat 507,5 kiloa.

Juu, kiitti nyt vain tuostakin.  :D

Se on toi perkeleen kyykky, mikä lagaa 20 kiloa suhteessa muihin liikkeisiin.

Offline Aittatar

• Seniori
    • View Profile
    • Aloittelevan fribanaaraan blogi.
  • Oikea nimi: Essi Tyson
  • Seura: Talin Tallaajat
« Reply #136 on: 29.09.14 - klo:19:47 »
Awkward-Essi paikalla kysymässä ne kysymykset mitkä vaivaannuttaa. No sense of boundaries.

Offline Tapanote

• Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
  • Konkari
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tapani Aulu
  • Seura: Tomoottajat, Kankaanpää / 7k, Turku
« Reply #137 on: 29.09.14 - klo:19:49 »
Riko nyt vähintään mun höntsäkisaenkat 507,5 kiloa.

Juu, kiitti nyt vain tuostakin.  :D

Se on toi perkeleen kyykky, mikä lagaa 20 kiloa suhteessa muihin liikkeisiin.

Ei mullakaan ihmeellinen kyykky ollut (enkka 177,5). Mave oli suhteessa hyvä 227,5. Penkki paska 117,5.

Nykyäänhän en saisi varmaan puoltakaan tosta. Mut keväämmällä sitten taas.

Offline Jaani

• Konkari
  • Still Not a Player
    • View Profile
« Reply #138 on: 29.09.14 - klo:19:52 »
Mavellahan se yhteistulos nousee. Sitten 10 viikon kuluttua kun testaan, niin penkki on 142, Mave 200 ja kyykky 160. Siinä se 500 kiloa menee rikki.

Kyllä mä tuota tietenkin jatkan, ja vuoden päästä menee 550.

Offline Jaani

• Konkari
  • Still Not a Player
    • View Profile
« Reply #139 on: 29.09.14 - klo:19:55 »
Awkward-Essi paikalla kysymässä ne kysymykset mitkä vaivaannuttaa. No sense of boundaries.

Joo, kun ei nämä tulokset ole mitään henkseleidenpaukuttelutuloksia, niin ei tunnu kivalta kirjoitella. Varmaan puolet foorumilaisista nostaa enemmän kuin tuo 500, jos laitetaan galluppi pystyyn. Ja penkki on kaikilla 130 vähintään.

Suon sinulle oikeuden kiusallisiin kysymyksiin, koska itsekin avaudut aikalailla julkisesti.

Offline Tapanote

• Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
  • Konkari
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tapani Aulu
  • Seura: Tomoottajat, Kankaanpää / 7k, Turku
« Reply #140 on: 29.09.14 - klo:20:08 »

Joo, kun ei nämä tulokset ole mitään henkseleidenpaukuttelutuloksia, niin ei tunnu kivalta kirjoitella. Varmaan puolet foorumilaisista nostaa enemmän kuin tuo 500, jos laitetaan galluppi pystyyn. Ja penkki on kaikilla 130 vähintään.

Suon sinulle oikeuden kiusallisiin kysymyksiin, koska itsekin avaudut aikalailla julkisesti.

On ne jumppailijoille ihan kelpo lukuja. Urheilijat on sitten erikseen.

Offline JanneRäsänen

• Konkari
    • View Profile
« Reply #141 on: 30.09.14 - klo:04:37 »
Grr lihaskuntotestissä duunin takia lue antavatko kenkää pitkän saikun jälkeen polvet napsui stereona lähes jokaisessa kyykkäyksessä ilman painoja. Käsi tykkäsi kyttyrää eilen duunissa ja nipistää siihen malliin, että lihaskalvo repesi lievästi, joten penkltä nousee korkeintaan kädessä olevan kinesioteipin paino. Maven olen kuullut terminä, eli tuskin olen tehnyt koskaan.  Joten hyvin menee mä sain yhteistuloksena kärsien kinesioteipin painot ylös, jos uskaltaisin penkiltä työntää kättä ylös. Nyt nostin painoa(ni) vain veden ja tulehduskipulääkkeen verran nielemällä.

Perkeleen urheilijat, kun tunnustavat vain kuntoilijat ikään kuin ei olisi sohvaperunoita ja vammaisia viskomassa lättyjä  ;)

Anyway onnea valmistumisesta, se on tärkeämpää kuin fribajutut. Kuten olet havainnut siitä tulee massia eri tavalla kuin fribailusta :) Ei haittaa, että gradusi keräsi mielenkiintoa.

Offline Jaani

• Konkari
  • Still Not a Player
    • View Profile
« Reply #142 on: 30.09.14 - klo:09:22 »
Anyway onnea valmistumisesta, se on tärkeämpää kuin fribajutut. Kuten olet havainnut siitä tulee massia eri tavalla kuin fribailusta :) Ei haittaa, että gradusi keräsi mielenkiintoa.

Nääh, duuniasiat ei oikeastaan valmistumisen vuoksi lisääntyneet yhtään, mutta sen sijaan kaikki opiskelija-alennukset lakkaavat olemasta viimeistään huomenna. Sen kunniaksi syön tänään UniCafessa helvetin halvalla viimeistä kertaa.

Kiitos kuitenkin onnitteluista! Henkisesti on kiva ajatella olevansa edes jonkun paperin elämässään saanut kuin "viittä vaille" valmis. Ja kuka tietää, ehkä siitä paperista on vielä apua joskus.

Offline Jussijii

• Seniori
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jussi J.
  • Seura: Jyväskylän Liitokiekkoilijat Ry / Albatrossit
« Reply #143 on: 30.09.14 - klo:09:56 »
Ja penkki on kaikilla 130 vähintään.

;D

Oma penkkikunto taas kesäkauden jäljiltä tällä hetkellä ihan mitä sattuilee mutta olisi kiva saada enkkaa paremmaksi, se 130kg kun on tullut tehtyä kuitenkin nyt jo vissiin kolmisen kertaa muutaman viime vuoden sisällä. Mutta 2,5kg siihen lisää on tuntunut mahdottomalta. Noinkohan sitä jaksaisi talvella treenata oikein järjen kanssa, mutta toisaalta kävi mielessä josko reenaisikin talven ihan vaan ensikesän fribailuja silmällä pitäen. Ledejäkin tuli ostettua taas parisenkymmentä lisää, saas nähdä miten malttaa salilla käydä ollenkaan!

Offline JanneRäsänen

• Konkari
    • View Profile
« Reply #144 on: 30.09.14 - klo:10:13 »
Hyvää ruokahalua! On sulla silti terveys tallella. Se on yksinään aika iso etu. Mulla tulot putoaa ja menot kasvavat puhumattakaan elämän laadusta taas. Tää on paska vuosi.

Offline Jaani

• Konkari
  • Still Not a Player
    • View Profile
« Reply #145 on: 30.09.14 - klo:10:19 »
Hyvää ruokahalua! On sulla silti terveys tallella. Se on yksinään aika iso etu. Mulla tulot putoaa ja menot kasvavat puhumattakaan elämän laadusta taas. Tää on paska vuosi.

Toi on muuten totta. Mä joskus järkeilin, että mä tulen kuolemaan traagisesti ja tapaturmaisesti, tai vähintäänkin loukkaannun vakavasti vielä joskus, koska olen tähän asti säilynyt aivan käsittämättömän terveenä. Mulla on parin päivän flunssa kerran vuodessa. Sen jälkeen, kun mut on Naistenklinikalta käärössä kannettu, en ole viettänyt yötä sairaalassa. No, kerran puraisin kieleni poikki, mistä on muistona arvet mutta toisaalta minkäänlaista muistikikuvaa ei muuten tapahtumasta ole jäänyt.

Oikein hävettää olla näin onnekas.
« Last Edit: 30.09.14 - klo:10:23 by Jaani »

Offline Jaani

• Konkari
  • Still Not a Player
    • View Profile
« Reply #146 on: 30.09.14 - klo:10:21 »
Ja penkki on kaikilla 130 vähintään.

;D

Oma penkkikunto taas kesäkauden jäljiltä tällä hetkellä ihan mitä sattuilee mutta olisi kiva saada enkkaa paremmaksi, se 130kg kun on tullut tehtyä kuitenkin nyt jo vissiin kolmisen kertaa muutaman viime vuoden sisällä. Mutta 2,5kg siihen lisää on tuntunut mahdottomalta. Noinkohan sitä jaksaisi talvella treenata oikein järjen kanssa, mutta toisaalta kävi mielessä josko reenaisikin talven ihan vaan ensikesän fribailuja silmällä pitäen. Ledejäkin tuli ostettua taas parisenkymmentä lisää, saas nähdä miten malttaa salilla käydä ollenkaan!

Mun punttiurani paras päätös oli kokeilla Wendlerin 5-3-1-systeemiä. Kohta vuosi menty sillä ja edelleen tuntuu kiinnostavalta. Mukavasti kehitystäkin tullut ja jotenkin se systemaattisuus kiehtoo. Kokeilepa nyt ainakin maaliskuuhun sillä, ja sitten fribaan.

Mä ajattelin, että teen helvetisti duunia nyt syksyllä ja otan vähän lungimmin keväällä jotta ehtii viettää aikaa harrastuksien parissa. Nautin niistä enemmän kuin töistä.

Offline JanneRäsänen

• Konkari
    • View Profile
« Reply #147 on: 30.09.14 - klo:10:25 »
Toivottavasti tuuri säilyy sulla ja mulla paranisi  :D

Offline moog

• Seniori
    • View Profile
  • Oikea nimi: Marko Moisio
  • Seura: Sipoon Discstroyers
« Reply #148 on: 30.09.14 - klo:10:29 »
Varmaan puolet foorumilaisista nostaa enemmän kuin tuo 500, jos laitetaan galluppi pystyyn. Ja penkki on kaikilla 130 vähintään.

Nostin mä penkistä 60kg 30 vuotta sitten (joka tosin silloin 12-vuotiaana ymmärtääkseni oli kova tulos).

Nykyään nousee varmaan pelkkä tanko ja ehkä lukot jos oikein yrittää...  ;D
"Yllättävän usein avaan heitolla joka onnistuessaankin olisi ollut huono ratkaisu"

Offline Jaani

• Konkari
  • Still Not a Player
    • View Profile
« Reply #149 on: 30.09.14 - klo:23:06 »
Tänään kävin pelaamassa, koska halusin kokeilla uusia kenkiäni, jotka hankin siksi aikaa kunnes Tapani suostuu luovuttamaan hautomansa mun pelikengät.

Turhauduin oikein pitkästä aikaa, koska a) kaikki draivit lähtivät ikään kuin läpi ja b) kaikki putit lähtivät ikäänkuin läpi. Sen tietää siitä, että kaikki tuntuu todella kevyeltä, mutta kiekko ei lähde mihinkään. Muistaakseni hra Sandström joskus sanoi, että heiton pitää tuntua vähän raskaalta, niin silloin kiekko lähtee oikein. No ei tuntunut. Kiekko lähti väärin.

Syytän kuitenkin tästä kaikesta punttiharrastustani, josta syystä lihakset ovat joka päivä väsyneet ja toki kankeat, koska on jumi päällä. Kun heittää kankeana ja väsyneenä, tulee kompensoitua asioita runttaamalla koko kropalla, minkä vuoksi kaikki tuntuu kevyeltä, mutta tekniikkahan siinä vain oikeasti sekoaa. Mun ongelma tekniikan kannalta on edelleen se, että draivaan kropalla kun pitäisi draivata kädellä. Jotta tuntuisi vähän raskaalta, eli lähtisi paineella.

Mutta koska tämä on henkinen (henkimaailman?) blogi, niin toteampa turhautuneeni pahan kerran. Meinasin jopa kiroilla...

Oli tänään hetkensäkin, kuten vanhojen ylivakaiden kiekkojen uudelleen käyttöönotto sekä uudet kengät, jotka ovat osoittautuneet hyviksi. Välineillä ei nyt niin kauheasti ole väliä, mutta niiden hipelöimisestä saa uutta intoa. Harmi vain, että se on talvi ihan kohta ja pelaaminen ei käy kuin muhkeasti topattuna, eli ei oikeastaan käy.

Kevääksi täytyy keksiä jokin keino bodata ja pelata. Onko musta tulossa vanha, kun ei se ennen tuntunut olevan mikään mahdoton kombo? Vai teenkö mä salilla vasta nykyään oikeasti tarpeeksi raskaasti? Joka tapauksessa näin ei voi jatkua, jos mielii olla vähänkään kunnossa ensi vuonna pelatessa.