Ite oon kasannut kolmelle uudelle pelaajalle (1 naista ja 2 miestä) jo tänä kesänä Budgetista 3 kiekon paketin, lähinnä Innovaa ja Discmaniaa kun ne parhaiten tunnen. Ensin annan 3 suunnilleen samaa kiekkoa käteen eri muoveilla (Ch, Star ja Gstar) ja kysyn että mikä tuntuu parhaalta omaan käteen; kaikki valinnut jostain syystä gstarin. Sitten lyön 3-4 eri putteria käteen (P1, Aviar, Lat Pure...) ja pyydän valitsemaan parhaiten käteen istuvan, ja kun se löytyy niin samasta lätystä pari eri muovia vielä valintaan. Painon oon valinnut itse ja tietty myös sen mukaan mitä hyllystä löytyy
Putterit:
N: Gstar Aviar 170g
M1: Soft Pure 175g
M2: Medium Pure 175g
Midarit:
N: Gstar Skeeter (vähän yli 160g oli muistaakseni)
M1&2: Gstar Skeeter 175g
Driver:
N: Gstar Leopard 163g
M1: Gstar Leopard 175g
M2: Gstar TeeBird 160g (leopardit ja FD:t oli hyllystä loppu)
Kaikkien kanssa ollut nyt Raision neppiradalla kokeilemassa/opettamassa ja täytyy sanoa että melkein kateellisena katson miten hyvin putterit ja midarit lentää aloittelijan kädestä, varsinkin tuo Skeeter lentää kaikilla aivan nuolisuoraan. Driverien kanssa on niin ja näin joten oon yrittänyt saada viestiä läpi että heittäkää enemmän midarilla alkuun mutta ei se oikein mee kaaliin... driverilla on pakko yrittää kun sellainen kerta löytyy

Jos vaan joku olis tehnyt tällasen palveluksen mulle joskus 4-5 vuotta sitten kun aloittelin niin nyt vois olla eri tasolla. Mua ei kukaan neuvonut joten täyspainoiset D-P2 ja hullun vakaa C-PD oli mun ekat kiekot koska olivat niin nätin oransseja intersportin hyllyssä

Arvata saatta miten nuo aloittelijan kädessä toimi...