Login with username, password and session length
Mulla on Huk Lab lippis.
Quote from: SanMiguel on 16.01.15 - klo:10:23Mulla on Huk Lab lippis. Mulla on Meth lab kellarissa!
Vinkattu.Itse en näitä huk labeja ostele, onkonse nyt niin hieno stämppi että pitää maksaa yli kymmenen euroa eli yhden kiekon verran enemmän. Ps. En vinkannu oikeasti.
Quote from: Topii on 16.01.15 - klo:14:31Vinkattu.Itse en näitä huk labeja ostele, onkonse nyt niin hieno stämppi että pitää maksaa yli kymmenen euroa eli yhden kiekon verran enemmän. Ps. En vinkannu oikeasti. Makuasia. Joku maksaa Champ.Beastin värjäämästä extraa...
Quote from: Jazz78 on 16.01.15 - klo:14:42Quote from: Topii on 16.01.15 - klo:14:31Vinkattu.Itse en näitä huk labeja ostele, onkonse nyt niin hieno stämppi että pitää maksaa yli kymmenen euroa eli yhden kiekon verran enemmän. Ps. En vinkannu oikeasti. Makuasia. Joku maksaa Champ.Beastin värjäämästä extraa... Vertaatko Sä nyt uniikkia moniväristä käsityötä mustavalkoseen linjastotuotteseen?
Quote from: Jazz78 on 16.01.15 - klo:14:42Quote from: Topii on 16.01.15 - klo:14:31Vinkattu.Itse en näitä huk labeja ostele, onkonse nyt niin hieno stämppi että pitää maksaa yli kymmenen euroa eli yhden kiekon verran enemmän. Ps. En vinkannu oikeasti. Makuasia. Joku maksaa Champ.Beastin värjäämästä extraa... Juu niin on, tosin Champion Beastilla ei tosin tuu ikinä kahta täysin samanlaista.
Quote from: Topii on 16.01.15 - klo:14:46Quote from: Jazz78 on 16.01.15 - klo:14:42Quote from: Topii on 16.01.15 - klo:14:31Vinkattu.Itse en näitä huk labeja ostele, onkonse nyt niin hieno stämppi että pitää maksaa yli kymmenen euroa eli yhden kiekon verran enemmän. Ps. En vinkannu oikeasti. Makuasia. Joku maksaa Champ.Beastin värjäämästä extraa... Juu niin on, tosin Champion Beastilla ei tosin tuu ikinä kahta täysin samanlaista. Maksaa silti extraa...
Quote from: Jazz78 on 16.01.15 - klo:16:45Quote from: Topii on 16.01.15 - klo:14:46Quote from: Jazz78 on 16.01.15 - klo:14:42Quote from: Topii on 16.01.15 - klo:14:31Vinkattu.Itse en näitä huk labeja ostele, onkonse nyt niin hieno stämppi että pitää maksaa yli kymmenen euroa eli yhden kiekon verran enemmän. Ps. En vinkannu oikeasti. Makuasia. Joku maksaa Champ.Beastin värjäämästä extraa... Juu niin on, tosin Champion Beastilla ei tosin tuu ikinä kahta täysin samanlaista. Maksaa silti extraa...Niin maksaa, mutta jos vertaa bägillisiä huk labin kiekkoja ja bägillisen beastin kiekkoja niin on se paljon uniikimpi.
Ei kai nyt Huk Labeja ja custom-värjäyksiä voi verrata. Huk labit tehdään sieluttomasti koneella sekunneissa. Ja aina samanlaisia.
Quote from: Enrico on 17.01.15 - klo:11:28Ei kai nyt Huk Labeja ja custom-värjäyksiä voi verrata. Huk labit tehdään sieluttomasti koneella sekunneissa. Ja aina samanlaisia.Kyl tuolla on nähty semmosia custom-värjäyksiäkin, että parempi ois ollu pysyä siinä sieluttomassa koneella tehdyssä