Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Discmania  (Read 1342353 times)

Offline Eetu #13

• Seniori
    • View Profile
Vs: Discmania
« Reply #135 on: 27.12.12 - klo:20:45 »
Onko kokemuksia S-Gremlinistä? Lentääkö oikeesti niinkuin speksit antaa olettaa? Tietty heiton kovuus vaikuttaa myös mut...

Offline nixe

• Täysjäsen
    • View Profile
    • DGCH
  • Oikea nimi: Niko Palokangas
  • Seura: DGCH
Re: Vs: Discmania
« Reply #136 on: 27.12.12 - klo:21:27 »
Onko kokemuksia S-Gremlinistä? Lentääkö oikeesti niinkuin speksit antaa olettaa? Tietty heiton kovuus vaikuttaa myös mut...
Ainakin talvioloissa tuo s-gm vaikuttais lentävän melkolailla speksien mukaan. Ja toistaiseksi ollu ainut midi mitä on forellaki saanu oikein heitettyä.

Ei se osu | myynnissä | DGCH | PDGA #63318

Offline Eetu #13

• Seniori
    • View Profile
Vs: Re: Vs: Discmania
« Reply #137 on: 28.12.12 - klo:09:50 »
Ainakin talvioloissa tuo s-gm vaikuttais lentävän melkolailla speksien mukaan. Ja toistaiseksi ollu ainut midi mitä on forellaki saanu oikein heitettyä.

Tänx! Lisää kommenttia kiekosta saa laittaa tulemaan! :D

Offline anhyseri

• Täysjäsen
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tuukka Kivioja
  • Seura: Puska Puttaajat
« Reply #138 on: 28.12.12 - klo:14:58 »

No itse en ainakaan tykännyt.. Ei natsaa omaan käteen kovin hyvin muotonsa puolesta ja vakauden puolesta oli mielestäni sellanen "välimallinjätkä": liian vakaa, ettei saanu sellasia hienoja suoria midariheittoi mutta ei kuitenkaan niin vakaa, että voisi luottaa läheskään niin hyvin kuin esim. Premium Jokeriin tai Gaattoriin..
destroyer PD2 H1 TD teebird  //   gator roc3 roc   //   jokeri P1

Offline nixe

• Täysjäsen
    • View Profile
    • DGCH
  • Oikea nimi: Niko Palokangas
  • Seura: DGCH
« Reply #139 on: 28.12.12 - klo:15:13 »
No itse en ainakaan tykännyt.. Ei natsaa omaan käteen kovin hyvin muotonsa puolesta ja vakauden puolesta oli mielestäni sellanen "välimallinjätkä": liian vakaa, ettei saanu sellasia hienoja suoria midariheittoi mutta ei kuitenkaan niin vakaa, että voisi luottaa läheskään niin hyvin kuin esim. Premium Jokeriin tai Gaattoriin..
Muotohan tuossa hieman kysymysmerkki monelle varmasti on, omaan käteen passaa. Eihän tuolla mitää viivaa heitetä, kaikkea muuta kyllä :)
Ei se osu | myynnissä | DGCH | PDGA #63318

Offline Eetu #13

• Seniori
    • View Profile
« Reply #140 on: 28.12.12 - klo:15:34 »
Muotohan tuossa hieman kysymysmerkki monelle varmasti on, omaan käteen passaa. Eihän tuolla mitää viivaa heitetä, kaikkea muuta kyllä :)

Tänään kävin kaupassa kokeilemassa ja sopi käteen.

Offline amyggs

• Juniori
  • **
    • View Profile
  • Oikea nimi: Aku Mykkänen
  • Seura: Disc Golf Varkaus ry
« Reply #141 on: 28.12.12 - klo:16:31 »

Minun kokemus on, että hitusen nopeampi kuin dx roci huonommalla liidolla varustettuna. Nokka taitaa olla jopa sama, kuin gatorissa. Hyvin saman oloinen kädessä  siis kuon gaattori imho.
I don't always throw hyzers, but when I do I throw them from the deep and hairy valleys of my armpit.

Offline The_One

• Juniori
  • **
    • View Profile
  • Oikea nimi: Hege
  • Seura: DGCT
« Reply #142 on: 28.12.12 - klo:16:39 »
Sillon kun s-line gm saapu markkinoille, niin mulla oli tarkotus ottaa siitä gatorin korvaaja. Sopi hyvin käteen, piti olla melki yhtä jyrä kun gator jne.

Lumien sulattua lähinkin sitten innolla kentälle suorittaan gm:lle "sisäänajoo" tulevaa kautta varten.

Todellisuus: Ei ollut siellä päinkään gatorin vakautta ja lisäks kun sillä heitti täyttä niin aika usein pikkurilli + nimetön lipsahti rimmin alta huisin vittuun vaikka kuinka lujaa yritti puristaa. Johtunee varmaan siitä, että se rimmi on ns pystysuunnassa kapeempi kun gatorissa.

Makuasioitahan nää loppupeleissä on, mutta mulle ei sopinut kyseinen kiekko oikein mitenkään päin vaikka ennen ensimmäistäkään heittoo tuntu gm todelta hyvältä käteen.
« Last Edit: 28.12.12 - klo:16:41 by The_One »

Offline Eetu #13

• Seniori
    • View Profile
« Reply #143 on: 28.12.12 - klo:16:47 »

Minun kokemus on, että hitusen nopeampi kuin dx roci huonommalla liidolla varustettuna. Nokka taitaa olla jopa sama, kuin gatorissa. Hyvin saman oloinen kädessä  siis kuon gaattori imho.

Varmaan kuitenkin tarvin lähestymiskiekon kun on kuitenkin iso ero nopeudessa jos on Dart ja seuraava kiekko nopeuksissa on FD Jackal ( väliin mahtuu nopeudet 4, 5 ja 6) niin siihen väliin tarvis varmaan jonku nopeusluokan 5 midarin... :)

Offline GARFFi

• Konkari
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
« Reply #144 on: 28.12.12 - klo:16:55 »
Tarviiko sen nimenomaan olla 5-luokan? Ei mun mielestä.

Mutta tarvitko midarin tuohon kiekkojen väliin, kyllä. Ehkä talvella ei kannata uusia ostaa, jos ei pääse koeajamaan niitä. Tai siis voi ostaa, mutta ei haalia kasapäin.

Offline Eetu #13

• Seniori
    • View Profile
« Reply #145 on: 28.12.12 - klo:16:59 »

Mutta tarvitko midarin tuohon kiekkojen väliin, kyllä. Ehkä talvella ei kannata uusia ostaa, jos ei pääse koeajamaan niitä. Tai siis voi ostaa, mutta ei haalia kasapäin.

Juu ei oo pakko olla 5- luokan.

Odotan kesää ja sitte ostan midarin. :D

Offline GARFFi

• Konkari
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
« Reply #146 on: 28.12.12 - klo:20:27 »

Saattaa sitä talvellakin päästä ulos heittämään mutta se käyttäytyy sitten hieman erilailla kuin kesällä..

Offline Eetu #13

• Seniori
    • View Profile
« Reply #147 on: 28.12.12 - klo:21:05 »

Saattaa sitä talvellakin päästä ulos heittämään mutta se käyttäytyy sitten hieman erilailla kuin kesällä..

Lupasin ittelleni et ennen kesää en osta kiekkoja. ;D

Offline nukkumasa

• Seniori
    • View Profile
  • Oikea nimi: Joel M
  • Seura: PuskaPuttaajat
« Reply #148 on: 30.12.12 - klo:00:37 »

Onko jollain käryy, että voiko tää olla joku hienompi painos C-PD:stä vai onko tuo "InnovaStore" stämppi lätkästy toho huviksee?

On ainakin kovempaa muovia kuin normaalisti ja myös flätimpi  :)
« Last Edit: 30.12.12 - klo:12:55 by nukkumasa »
P2 / Roc / PD / Firebird / Destroyer / PD2

@ Taito on sitä, kun tuuri tulee tavaksi

Offline Flick Maniac

• Konkari
  • Discmania
    • View Profile
    • Frisbeegolf Club Keinukallio
  • Oikea nimi: Mikko Setälä
  • Seura: FGCK
« Reply #149 on: 30.12.12 - klo:09:24 »
kolmosrunia veikkaisin (muovi näyttää ainakin identtiseltä mun russian discg golf 3rd run c-pdn kanssa) stämppiä vaan modattu. tai siis kahteen kertaan stämpätty, ensin normi ja sitten lisätty innovastore. näin ainakin olettaisin.
Discmania Media Partner 2017-2019
Team Discmania, Discmania Ambassador

Link | P2 | Tactic | Origin | MD3 | MD4 | Anvil | Essence | FD | FD3 | Fortress | CD2 | DD3 | Rampage | Spirit
http://www.instagram.com/Crushing_Plastic
http://www.youtube.com/user/glaabaglooba