Tuli tehtyä tällainen huomio tänään ku uutta 2nd run c-fd:tä hiplailin ja otin toiseen käteen mulle ainakin innova storesta 1st runina myydyn c-fd:n.
Nehän on aivan yhtä jäykät ja pöytääkin vasten katsottuna yhtä flätit.
Mutta taasen ku kolmannen c-fd:n otin käteeni ni se olikin jo jotain d/s-muovisen tyylistä kuvukasta mallia. Tämä kuvukas myyty minulle myös 1st runina samasta kaupasta.
Pistää vaan hymyilyttään kuinka paljon nämä tosiaan toisistaan pystyy eroamaan vaikka samassa tilauksessa minulle tulivatkin.. 
Taisin siis ostaa 2nd runin aivan turhaan 
Sillon kun 1st run C-FD:t tuli niin 175g ja 170g olivat erillaisia, toiset flättejä ja toiset kuvukkaita jokusta poikkeusta lukuunottamatta. (en nyt muista kumpi paino oli flättiä ja kumpi kupua)
Nykyään eron huomaa siten että, kiekon painosta riippumatta 2nd runi on flätti ja rimmissä on pieniä samanlaisia kuplia kun blizzardeissakin on(näet kuplat valoa vasten). 1st runi on kuvukkaampi, hieman pehmeämpi ja ilman rimmissä olevia kuplia.
Jos oot nyt muutaman viikon sisällä noi kaikki kolme kiekkoa tilannut ja tunnet että sua on kohdeltu kaltoin niin ota yhteyttä spostilla/puhelimella innovastoreen (Janne Lahtiseen). Oletan että harmituksesi korvataan jollain tapaa.