Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Discmania  (Read 1341746 times)

Offline GARFFi

• Konkari
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Discmania
« Reply #195 on: 05.02.13 - klo:08:17 »
Seuraava Discmanian julkaisu näyttäis olevan P3. Nopeempi ja vakaampi P2, menee jo vähän enemmän midarin suuntaan.

http://proshop.innovadiscs.com/d-line-p3-pre-release-prototype.html

Tämä kyllä kiinnostaa aika paljon, etenkin kun kuvauksessa lupaillaan vakautta. Toivottavasti tässä ei olisi pahemmin liitoa, sillä itselläni olisi juurikin tarve 3/4-nopeuksiselle Gatoria vastaavalle kiekolle.

Premium jokeri?

Mikä ettei tosiaan. Pitäisi hommata jostain, katselin tossa sunnuntaina Frisbeepointista näitä, mutta ei ollut.

Jees. On verrattavis gatoriin ne ensmäiset premium jokerit.

Offline Jooseppi

• Täysjäsen
    • View Profile
  • Oikea nimi: Joose Saari
  • Seura: TFS
« Reply #196 on: 07.02.13 - klo:17:26 »
Kumpi on vakaampi , S-line MD2 vai C-line MD2 ?

Offline Champion Beast

• Konkari
  • "Siihen uskoo ku sen näkee"
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Tolonen
  • Seura: HCDG
« Reply #197 on: 07.02.13 - klo:18:37 »
C-line kuten innovalla Champion...S-line ehkä aavistuksen alivakaampi
Team Latitude 64° Finland
Team Trilogy Finland

Offline Flick Maniac

• Konkari
  • Discmania
    • View Profile
    • Frisbeegolf Club Keinukallio
  • Oikea nimi: Mikko Setälä
  • Seura: FGCK
« Reply #198 on: 07.02.13 - klo:18:47 »
aika samoja nuo on itellä tuntunu olleen... d ja r-pro on ainoot suoremmat, etenki toi harvinaisempi r-pro on melko maaginen kiekko. jopa p-line viime kesällä oli kovaa ku kivi (sokkotestissä varmasti kaikki laittais sen s-lineksi) ja vakaata ku mikä
Discmania Media Partner 2017-2019
Team Discmania, Discmania Ambassador

Link | P2 | Tactic | Origin | MD3 | MD4 | Anvil | Essence | FD | FD3 | Fortress | CD2 | DD3 | Rampage | Spirit
http://www.instagram.com/Crushing_Plastic
http://www.youtube.com/user/glaabaglooba

Offline Mahwell

• Konkari
    • View Profile
  • Oikea nimi: Max Westerberg
  • Seura: VDGC
« Reply #199 on: 07.02.13 - klo:20:31 »

itsellä c-line oli vakaampi kuin s-line leo piiroinen..yllätys oli ku piirosta väitettiin jopa vastatuuleen heitettäväksi?
mut en toki hirveemmin mieltyny koko kiekkomalliin.
VDGC ry

Offline Mike

• Seniori
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mika
  • Seura: Tampereen Frisbeeseura / Disc Klupi Kuhmoinen
« Reply #200 on: 10.02.13 - klo:21:34 »
Tuli tehtyä tällainen huomio tänään ku uutta 2nd run c-fd:tä hiplailin ja otin toiseen käteen mulle ainakin innova storesta 1st runina myydyn c-fd:n.
Nehän on aivan yhtä jäykät ja pöytääkin vasten katsottuna yhtä flätit.
Mutta taasen ku kolmannen c-fd:n otin käteeni ni se olikin jo jotain d/s-muovisen tyylistä kuvukasta mallia. Tämä kuvukas myyty minulle myös 1st runina samasta kaupasta.
Pistää vaan hymyilyttään kuinka paljon nämä tosiaan toisistaan pystyy eroamaan vaikka samassa tilauksessa minulle tulivatkin.. :)
Taisin siis ostaa 2nd runin aivan turhaan :(

Offline VeliLenteli

• Seniori
    • View Profile
  • Seura: Facepalm Frisbee
« Reply #201 on: 10.02.13 - klo:22:16 »
First run on kuvukas ja 2nd run flatti. Jos olet tilannut 1st runin ja saanut flatin, niin kaupassa ovat sekoittaneet.
Mä olin vähän niin kuin tsuippaduippadui.

Offline tapioe

• Konkari
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tapio Eskola
« Reply #202 on: 10.02.13 - klo:22:27 »
On ne niin erilaisia, ettei voi puhua edes samasta kiekosta. Joku sekaannus varmaan käynyt.

Offline Ze1P11

• Seniori
    • View Profile
    • Seuran kotisivut
  • Oikea nimi: Jukka-Pekka "JP" Leino
  • Seura: RFG (Riihimäen Frisbeegolf ry)
« Reply #203 on: 10.02.13 - klo:22:37 »
First run ja 2nd run C-FD:n erottaa myös siitä, että valoo vasten katellessa 2nd runissa on rimmissä ilmakuplia.

Offline walde

• Juniori
  • **
    • View Profile
  • Oikea nimi: Valtteri
« Reply #204 on: 10.02.13 - klo:22:44 »
P-PD tulossa testiin. Stämppi on kyllä niin hirvee, niin kuin monissa muissakin firman kiekoissa, että ei ole aikaisemmin uskaltanut ostaa. Varmaan kelpolättyjä kuitenkin, ei pidä kirjaa kannen perusteella arvostella.

Offline The_One

• Juniori
  • **
    • View Profile
  • Oikea nimi: Hege
  • Seura: DGCT
« Reply #205 on: 10.02.13 - klo:22:47 »
Tuli tehtyä tällainen huomio tänään ku uutta 2nd run c-fd:tä hiplailin ja otin toiseen käteen mulle ainakin innova storesta 1st runina myydyn c-fd:n.
Nehän on aivan yhtä jäykät ja pöytääkin vasten katsottuna yhtä flätit.
Mutta taasen ku kolmannen c-fd:n otin käteeni ni se olikin jo jotain d/s-muovisen tyylistä kuvukasta mallia. Tämä kuvukas myyty minulle myös 1st runina samasta kaupasta.
Pistää vaan hymyilyttään kuinka paljon nämä tosiaan toisistaan pystyy eroamaan vaikka samassa tilauksessa minulle tulivatkin.. :)
Taisin siis ostaa 2nd runin aivan turhaan :(

Sillon kun 1st run C-FD:t tuli niin 175g ja 170g olivat erillaisia, toiset flättejä ja toiset kuvukkaita jokusta poikkeusta lukuunottamatta. (en nyt muista kumpi paino oli flättiä ja kumpi kupua)

Nykyään eron huomaa siten että, kiekon painosta riippumatta 2nd runi on flätti ja rimmissä on pieniä samanlaisia kuplia kun blizzardeissakin on(näet kuplat valoa vasten). 1st runi on kuvukkaampi, hieman pehmeämpi ja ilman rimmissä olevia kuplia.

Jos oot nyt muutaman viikon sisällä noi kaikki kolme kiekkoa tilannut ja tunnet että sua on kohdeltu kaltoin niin ota yhteyttä spostilla/puhelimella innovastoreen (Janne Lahtiseen). Oletan että harmituksesi korvataan jollain tapaa.

Offline nixe

• Täysjäsen
    • View Profile
    • DGCH
  • Oikea nimi: Niko Palokangas
  • Seura: DGCH
Re: Discmania
« Reply #206 on: 11.02.13 - klo:06:42 »
Bägistä löytyy kesällä tilattu todella flätti 175g c-fd :)
Ei se osu | myynnissä | DGCH | PDGA #63318

Offline Mike

• Seniori
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mika
  • Seura: Tampereen Frisbeeseura / Disc Klupi Kuhmoinen
« Reply #207 on: 11.02.13 - klo:08:22 »
Itse asiassa nämä 1st runit tilasin jo syksyllä mutta en niitä sen paremmin katsellut ja laittelin suoraan bägiin odottamaan kevättä.

En sentään ala mitä reklamaatiota vaatimaan aiheesta mutta olin kyllä siinä uskossa että kummatkin on kuvukkaita.

Ai niin en muistanut mainita että flätti versio painoltaan 168g ja kuvukas 175g eli tämäkin pitää paikaansa niinkuin jo mainitsitte.

Jos nyt jollain on nurkissaan niitä 170g tai alle niin kattokaan huviksenne onko nekin flättejä/jäykkiä..

Offline Väsä

• Seniori
    • View Profile
  • Seura: Mikkelin frisbeegolf ry
« Reply #208 on: 11.02.13 - klo:12:56 »
Itse asiassa nämä 1st runit tilasin jo syksyllä mutta en niitä sen paremmin katsellut ja laittelin suoraan bägiin odottamaan kevättä.

En sentään ala mitä reklamaatiota vaatimaan aiheesta mutta olin kyllä siinä uskossa että kummatkin on kuvukkaita.

Ai niin en muistanut mainita että flätti versio painoltaan 168g ja kuvukas 175g eli tämäkin pitää paikaansa niinkuin jo mainitsitte.

Jos nyt jollain on nurkissaan niitä 170g tai alle niin kattokaan huviksenne onko nekin flättejä/jäykkiä..

On mullaki 166g 1st run C-FD huomattavasti flätimpi kuin Huk Lab ja 1st run stämpillä olevat 175g. Nii kai sen piti ollakkin.

Offline VeliLenteli

• Seniori
    • View Profile
  • Seura: Facepalm Frisbee
« Reply #209 on: 12.02.13 - klo:17:33 »
1st runi on kuvukkaampi, hieman pehmeämpi ja ilman rimmissä olevia kuplia.

Mutta eikos 1st run tullut loppukesästä? Syksyllä ostamani c-fd:stä löytyi kuplia. Discmanian sivuilla luki, että näihin kuuluu kuplat. Olen siis ymmärtänyt, että 1st runeihin kuuluisivat kuplat. Jos eivät kuulu, niin nuo huk labin 1st runit eivät ole 1st runeja...?!?
Mä olin vähän niin kuin tsuippaduippadui.