Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Lähestymiskiekot ja putterit?  (Read 39953 times)

Offline HAH

• Konkari
    • View Profile
  • Oikea nimi: Harri H.
  • Seura: 7k
Vs: Lähestymiskiekot ja putterit?
« Reply #45 on: 10.10.12 - klo:14:21 »
Tässä lienee pieni puute meikäläisen pelissä. Ei oo mikään hurja valikoima midareita+puttereita.

Basic Jokeri + D-line P2. Molempia on bägissä useampi samanlainen.

Jokeri ei minun mielestä ole midari, joten sulla on pelkkiä puttereita lähereihin. Moldien vähäisestä määrästä pelkkää plussaa.

Offline Tapanote

• Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
  • Konkari
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tapani Aulu
  • Seura: Tomoottajat, Kankaanpää / 7k, Turku
« Reply #46 on: 10.10.12 - klo:14:30 »
Jokeri ei minun mielestä ole midari, joten sulla on pelkkiä puttereita lähereihin. Moldien vähäisestä määrästä pelkkää plussaa.

Jep. Löytyisipä joku midari, mikä tuntuisi samalta kädessä kuin noi kaksi - eli ääryydeltä.

Veikkaan että olen aika lailla ainut, joka on pelannut Majoreita osaamatta heittää midareita. Voiko mua edes laskea frisbeegolfariksi kun en heitä Buzzia enkä Rocia kumpaakaan.

Offline Tapanote

• Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
  • Konkari
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tapani Aulu
  • Seura: Tomoottajat, Kankaanpää / 7k, Turku
« Reply #47 on: 10.10.12 - klo:14:31 »
Tässä lienee pieni puute meikäläisen pelissä. Ei oo mikään hurja valikoima midareita+puttereita.

Eikö toi oo just päinvastoin?-) Vähemmän eri malleja mutta useammassa muovissa ja/tai klutusasteessa on ainakin mun tavoite - saa nähdä pääseekö siihen ikinä. :)

Voi se niinkin olla. Mutta jos en osaa heittää ainuttakaan midaria, niin ehkä siinä pieni puute on.

Offline Valtteri99

• Juniori
  • **
    • View Profile
  • Oikea nimi: Valtteri immonen
  • Seura: Liitokiekkoseura Mustavaris ry
« Reply #48 on: 10.10.12 - klo:21:40 »
Putteriksi tietysti Discmania P2

Ja

Midari Innova Roc!

Offline Discboy_99

• Konkari
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jesse
« Reply #49 on: 26.10.12 - klo:09:28 »
Putterit:
3x DX Aviar
1x R-Pro Aviar
3x D-Line P2

Midarit:

1x DX Roc
2x KC Roc (tulossa)
1x DX Shark (turha, saa ostaa)
1x DX Stingray ( turha tämäkin)
1x St Lycan
1x Echo St Mako
1x DX Gator
Viimeistään viiminen putti uppoaa.

Offline Heiwis

• Juniori
  • **
    • View Profile
  • Oikea nimi: Aki Haviala
« Reply #50 on: 27.10.12 - klo:14:04 »
Puttaukset ja lyhyemmät lähestymiset menee kyllä nykyään DX Wedgellä. Oon ihastunu siihen täysin. Matala profiili sopii mun käteen ku tehty. Pidemmät lähestymiset tilasteesta riippuen joko Roc tai sitten Firebird.. joka on tosin joessa, joten pitänee hakea uusi :P

Offline Discboy_99

• Konkari
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jesse
« Reply #51 on: 27.10.12 - klo:14:13 »
Puttaukset ja lyhyemmät lähestymiset menee kyllä nykyään DX Wedgellä. Oon ihastunu siihen täysin. Matala profiili sopii mun käteen ku tehty. Pidemmät lähestymiset tilasteesta riippuen joko Roc tai sitten Firebird.. joka on tosin joessa, joten pitänee hakea uusi :P

Mitkä numerot wedgessä on? Vai oliks wedge just se kiekko mis on nopeus 3,5? Ja mites on muuten toiminut,ite joskus kans ajattelin wedgeä
Viimeistään viiminen putti uppoaa.

Offline Riku

• Seniori
    • View Profile
  • Oikea nimi: Riku Anttila
  • Seura: Vampulan Urheilijat
« Reply #52 on: 27.10.12 - klo:14:37 »

Basic Jokeri + D-line P2. Molempia on bägissä useampi samanlainen.

Ite oon sitä mieltä että mihin midaria tarvii kun on jokeri? :) Itse pyrkiny siihen että heittää kaikki midari/putteriheitot jokerilla ja aika hyvin siihen päässytkin. Nyt kyllä sain taas pari flättiä cline md2 vaihdossa niin kai niitäki johonkin pitäs käyttää si mut varmaa aika vähälle jää heitot noilla ku jokerilla pystyy suorittaa lähes kaikki lähestymiset :)

Offline Flick Maniac

• Konkari
  • Discmania
    • View Profile
    • Frisbeegolf Club Keinukallio
  • Oikea nimi: Mikko Setälä
  • Seura: FGCK
« Reply #53 on: 27.10.12 - klo:17:08 »
Itekin heitän tosi vähän midareita. Jos matkaa on joku 70-80m tai alle, voin yhtähyvin heittää P2:sella, se kestää draivaamistakin hyvin. Sit jos matkaa on sitä enemmän, voi heittää jo draiveria. Jotenkin en löydä sitä tarvetta just midarille. On mulla yks hakattu P-MD2 joka on hyserflippikone supersuoria varten. Tai hakattu S-FD hoitaa myös noi laserheitot.

Mut etenki, ylivakaa midari, why on earth??
Discmania Media Partner 2017-2019
Team Discmania, Discmania Ambassador

Link | P2 | Tactic | Origin | MD3 | MD4 | Anvil | Essence | FD | FD3 | Fortress | CD2 | DD3 | Rampage | Spirit
http://www.instagram.com/Crushing_Plastic
http://www.youtube.com/user/glaabaglooba

Offline GARFFi

• Konkari
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
« Reply #54 on: 27.10.12 - klo:17:12 »
Monta kertaa ylivakaata midaria joutunu käyttään. ihan multiääryyttä. varsinki spesiaaliheitot ku pieneen antsaan laittaa, hetken siinä liitää.. suoristaa.. feidaa kupille, nostetaan se seivi poies.

Offline Heiwis

• Juniori
  • **
    • View Profile
  • Oikea nimi: Aki Haviala
« Reply #55 on: 27.10.12 - klo:21:36 »
Mitkä numerot wedgessä on? Vai oliks wedge just se kiekko mis on nopeus 3,5? Ja mites on muuten toiminut,ite joskus kans ajattelin wedgeä
3,5/3/-3/1. Itte tykkään. Parhaat ja varmimmat putit. Lyhyemmät lähestymiset kämmenellä ja rystyllä. Varsinki kämmenellä saan tarkkoja. Mun tasolle ainakin :P

pupa

• Guest
« Reply #56 on: 31.10.12 - klo:14:14 »
itellä zero spike ja d-line gremlin ja elite z buzz ss

Offline Pekka H.

• Täysjäsen
  • Olen syytön, sillä sipuli!
    • View Profile
  • Seura: Facepalm Frisbee
« Reply #57 on: 01.11.12 - klo:12:01 »
Monta kertaa ylivakaata midaria joutunu käyttään. ihan multiääryyttä. varsinki spesiaaliheitot ku pieneen antsaan laittaa, hetken siinä liitää.. suoristaa.. feidaa kupille, nostetaan se seivi poies.

Juurikin näin, itsellä Gator käytössä ja sillä pystyy hakemaan tosi makeita lyhyitä S-linjoja. Oikeastaan mahdottomia perusBuzzeilla tai roceilla....

Offline GARFFi

• Konkari
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
« Reply #58 on: 01.11.12 - klo:12:06 »

Juurikin näin, itsellä Gator käytössä ja sillä pystyy hakemaan tosi makeita lyhyitä S-linjoja. Oikeastaan mahdottomia perusBuzzeilla tai roceilla....

Kyllä se rancho rocilla menee myös. :)

Offline Chukie

• Täysjäsen
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jukka Teräs
  • Seura: TT
« Reply #59 on: 01.11.12 - klo:12:43 »

Mullakin on käytössä Star Gator. S-linjojen ja erinäisten spessuheittojen lisäksi mä käytän sitä pituuden rajoittamiseen. Mun on helpompaa heittää 70-90m hysse tai suoraheitto reippaalla feidillä Gatorilla, kuin driverilla. Gator ei vaan lennä mun kädellä pidemmälle kuin 90 metriä, vaikka kuinka tempoisin. Samalla se on ns. idioottivarma kiekko, joka toimii aina lähes samalla tavalla tuulesta riippumatta.