1009,5 ratinglukemana olis kohtalainen, mut tähän haasteeseen aika kevyt... ehdittäisköhän 1500 jos oltais ahkeria?
Puoltoista tuntia Hertsikan Boulderkeskuksessa. Taisin vääntää kahta vaille kaikki vitoset, yhden 6a:n, yhden 6a+:n (ja toisen yhtä väärää jalkkista käyttämällä, puhdasta vetoo en enää jaksanut) sekä 6b:n topissa kävi yksi käsi, muttei pysynyt. Seiskaa en tule koskaan näkemään näillä harjoitusmäärillä mut aika hiton jees et näin talvikauden alkuun heti alkaa monet kutosetkin talttumaan, toki reitistä riippuen. (ehe ehe!)