Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: KOHTI IKÄMIESLUOKKIA JA NIIDEN YLI  (Read 677906 times)

Offline gunners

• Konkari
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: KOHTI IKÄMIESLUOKKIA JA NIIDEN YLI
« Reply #795 on: 15.05.17 - klo:09:08 »
Onneksi Miikka oli eilen ystävällinen, ja soitti muistuttaen Auringon nousu kisan alkavan jo tiistaina ;D
Ilman sitä olisin mennyt vasta keskiviikkona, ja silloin peli olisi ollut jo lopullisesti ohi. Ja aikainen nousu olisi ottanut entistä enemmän ohimoon.
Huomisestahan tuleekin sitten extra hieno päivä.
Aamulla ensin Veikkolaan. Sieltä pyörähdys kotona, koiraliinin ulkoiluttamista ja syöttämistä (ehkä ehdin itsekin syödä?). Sitten kotelon keula takaisin Hankotielle, ja kohti Nummelanharjua. Siellä klo.11.30 reikäpeli kisassa vastaan asettuu Konopisteessäkin erinomaisesti pelannut Hirsimäki Janne on siinä kunnossa, että voi hyvinkin pistää hanttiin vähän matkaa.
Sieltä takaisin kotiin, jos ehtii käymään. Kolmeksi golfkentälle pariksi tunniksi ohjaamaan lajia koululaisille.
Alkuillasta voisi pystyttää aitausta koiralle, ja myöhemmin illalla vielä futismatsiin juoksemaan pallon perässä.
Ja sitten keskiviikko aamuna taas Veikkolaan!!!!
Ja mää kun lupailin vaimolle, ja kavereille että NDGE tapahtuman jälkeen mun elämä rauhoittuu! ;D

Offline ReTeeNalle

• Seniori
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikael Runonen
  • Seura: Talin Tallaajat
« Reply #796 on: 16.05.17 - klo:13:37 »
Huhhuh, setä jaksaa heilua :) Muistahan raportoida fiilis huomisen aamukierroksen jälkeen sitten? Minua aidosti kiinnostaa tuollainen ihmiskoe, jonka tietäisin itse reputtavani jo ennen kuin se alkaa.
Lie lie missä lie liemissä.

Offline gunners

• Konkari
    • View Profile
« Reply #797 on: 16.05.17 - klo:14:26 »
Niinhän siinä kävi! Luulin heränneeni klo.3.30, mutta oikea aika olikin 3.45. Neljältä piti olla Rajamäen Shellillä, ja niin olinkin. Aamupalaa en ehtinyt syödä, enkä todellakaan lenkkeillä tai keppi jumpata. Bägiin heitin pari leipää, ja banaania...pari pulloa vettä...aaa että!
Päässä humisi, ja silmiä kirveli kun huopatossun hiljaisuuteen verrattavissa olevalla Hankotiellä kaahasin kohti hämärää tulevaisuutta. Hieman kotelo huojui laidasta laitaan, kun toisella kädellä yritin takapenkillä olevasta bägistä kaivaa esille aamiaisen tynkää!
Kurkoitin kuitenkin onneen, ja näin elimistöni sai tarvittavaa polttoainetta kestääkseen tulevat muutamat tulevat tunnit.
Kaikki ilmoittautuneet "hullut" tai niinkuin eräs sanoi "idiootit" olivat saapuneet paikalle, ja metsä raikuikin ylikorostuneita HUOMENTA! toivotuksia. Hyvää huomenta tervehdystä ei sentää kailotettu.
Satumainen arpaonni soi minulle suuren kunnian pelata satumaisen satu-setä Saturin, ja kilpailijana vielä varsin noviisin, mutta frisbeegolf spirit ilmentymä Riiheläisen kanssa samassa poolissa. Kolme Musketti satu..soturia siis!
Kroppa lämpeni yllättävän nopeasti heittokuntoon muutamalla venyttävällä liikkeellä ja heitolla ennen pelaajakokousta. Sää oli kuin morsian, viileä mutta kuitenkin lupauksia antava. Tasaisen hyviä, ja heikkoja suorituksia esitettiin vuoron perään. Saariväylällä jopa kaikki heitti hyvin, pirkot kaikille (mulle käsittämättömän hyvällä tuurilla, ja Crystal Zonen tinkimättömyydellä!), ja Esalle CTP kisan voitto!!!
Erittäin miellyttävän varhaisperuna kierroksen jälkeen, ajoimme Esan kanssa Nummelaan mukavaan kahvilaan kunnon aamiaiselle. Kaurapuurot, ja myslit kietaistiin hyvällä ruokahalulla munnariin.
Siitä sitten Esa ampaisi duuniin, ja meikäläinen cittarin kautta Harjulle puttailemaan ja odottamaan Jannea. Olimme aikaisteneet reikäpeli kisaamme, ja niin jo klo.9.45 alkoi suuri taistelu jatkopaikasta. Tai ei ihan suureksi sitä voi kutsua, mutta hauskaksi opetukseksi minulle, ja Jannelle verryttelyksi Tali Openia varten.
Pentuna pelattiin jotain ihme Hirsipuu peliä. Siinä muistaakseni, jollain kirjaimilla, tai sanoilla kerättiin toiselle hirsipuun osia, tai kropan jäseniä. Samanlaista pelattiin nytkin Hirsimäen kanssa. Jokaisen väylän jälkeen kasattiin kaulani ympärille hirsipuuta, ja 11 väylän jälkeen olin kiikussa :'(
9-1 Hirsi vei voiton. Ykkösellä pelattiin tasan, molemmille kakkonen. Kasilla mulle kakkonen, ja Jannelle kolmonen. Pelattiin kuitenkin rata loppuun, ja Hirsi painelikin mukavasti tuloksen -12.
Oli se vaan kertakaikkisen hienoa pelata huippukaveria vastaan, vaikka hieman turpaan otinkin.

Kotiin kun pääsin, niin koira pakotti puolentoista tunnin lenkille. Nyt se meni nukkumaan, mutta minä lähden syönnin jälkeen golfkeskukseen innostamaan koululaisia lajin pariin. Ehkä sitten puolikuuden jälkeen pienet levot, ja pian seiskan jälkeen futista pelaamaan.

Ja kyllä mä Mikael huomenna raportoin fiiliksistä. Tänään en ehdi eilisillan tapaan Töölöön Jaskan grillille protskutankkaukseen, joten omilla eväillä mennään :)

Tästä aamusta kuitenkin selvisin ihan hyvin, vaikka nyt tuntuukin että hieman olisi uni tuloillaan.

Offline mykey

• Konkari
    • View Profile
  • Oikea nimi: miikka saturi
  • Seura: Team Hippo Ry / Melkein onnistujat
« Reply #798 on: 16.05.17 - klo:15:31 »
Sitten kun heräilet niin jaettu kakkos sija MM1 heiton päässä johdosta ja kärkiryhmä alustavilla 906 rating lukemalla napsahti Sunrise ensimmäiseltä kierrokselta.
Tuossa kun vilkaisin niin vuoden 2016 huhtikuulta Piazza Open maaginen avaus kierros oli parempi sinulla, joten aina ei tarvitse onnistua kaikessa,  riittää kun pystyy olosuhteissa suoriutumaan muita paremmin.. Nm muutama puuosuma ja putti olisi voinut päätyä toisin.. Takaa tullaan 🤓
« Last Edit: 16.05.17 - klo:15:41 by mykey »

Offline gunners

• Konkari
    • View Profile
« Reply #799 on: 17.05.17 - klo:10:35 »
Ja takana pysyit ;)

Tämä aamu oli lähtökohtaisesti hankalampi heräämisen kannalta. Eilinen myöhäisillan futismatsi ei mennyt tavoitteiden mukaan. Toki TuPS voitettiin 3-2 ja onnistuin voittomaalin laukomaan, mutta ei kroppa ja varsinkaan jalat toimineet ihan täpöllä. Energiat olivat valuneet kolmelle fribaradalle päivän aikana, eikä vanhan kroppa meinaa enää jaksaa...."Saatanan kone älä hyydy" lauleskelin mielessäni,  juuri ja juuri pelin loppuun asti kesti. Saunan lauteilla en enää jaksanut edes ajatella tämän aamun kisaa, saati mitään pelikirjaa lueskella!

Yllättävän hyvin kuitenkin kroppa toimi, sitä se puoli neljältä aamulla suoritettu keppijumppa tiesi. Takareidet olivat alkuun hieman juntturassa, mutta väylä väylältä tilanne korjaantui.
Pelasin mielestäni aika tasaisen "varmasti", ainoastaan saariväylän avausheitto, ja väylän 18 kyntäminen jäi kaivelemaan. Muuten olin oikein tyytyväinen pelaamiseeni, vaikken mitään häikäisevää esittänytkään.

Pelasin tänäänkin eiliseen tapaan plus 2, ja se täysin yllättäen riitti voittoon pelaamassani luokassa. En kyllä muista missä pelasin ???
Voitosta kiitokset:

Miikka Saturille joka kisan järjesti! Enhän olisi sitä muuten voittanut.
Vaimolle joka piti huolen että aamulla heräsin, ja nousin punkasta ylös. Olin nimittäin vain painanut herätyskellon napin alas, ja vajonnut saman tien nirvanaan.
DISCRAFTILLE loistavista kiekoista. Niillä on ilo pelata!
Mukaville pelikavereille, jotka syystä B toisesta heittivät minua huonommin. Se ei varmasti enää toistu!

Kaiken kaikkiaan hyvä kisa. Ihmiset olivat väsyneitä/ unisia mutta iloisia. Ja vaikka tänään ei aurinko paistanut, niin kyllä päivään heräävää luontoa on aina hienoa kuunnella, haistella ja katsoa!

Mikaelille tiedoksi ettei "ihmiskoe" ollut mikään karsea kokemus, ei ollenkaan. Mutta täytyy myöntää, että nyt on kyllä aika uninen olo. Duuniin pitäisi puolenpäivän jälkeen hiihtää, ja siellä 22- 22.30 asti viipyä. Rankka ilta tiedossa, koska päässä humisee jo aika vahvasti.
Mun elimistö on tottunut hyvinkin täsmälliseen toimintaan, ja osa siitä ei ole valmis yhteistyöhön aamulla ennen neljää. Eli pöntölle on ihan turha mennä Hesaria lukemaan. Useilla on vaikeuksia syödä aikaisin, mutta mulle se ei tuota mitään ongelmaa. Aina maistuu, joten se ei harmaannuta hiuspehkoani millään tavalla.

Hyvä kokemus (eikä tuloksellinen menestymiseni siihen vaikuta), joten ensi kerrallakin olen mukana.

Kiitos Miikka!

Offline gunners

• Konkari
    • View Profile
« Reply #800 on: 17.05.17 - klo:18:15 »
Katselin päivällä Veikkolasta saatua pystiä tarkemmin. Siinähän joku heittää frisbeetä...forella! Aaa että sopii minulle kun lätsä Lätsä-Pekan päähän.
Luin kyltin tekstiä, ja tajusin voittaneeni neljännen kerran elämässäni frisbeegolf kilpailun. JIPPII!!!

Olen siis voittanut seuraavat kekkerit:

Nurmijärven kunnanmestaruuden
Suomenlinnan Seppo Nieminen Classicin
Syysmyrskyn
ja nyt Sunrise kisan
ja kaikki eri luokissa!

muuten on ollut kovin hiljaista voitto rintamalla, seuraava voitto on tulossa tod.näk. vuonna 2022 EM- kisoissa. Toivottavasti kisat eivät ole Lohjaa kauempana, koska olen onnistunut keräämään pulloja ja tölkkejä vasta hieman alle 150 euron edestä. Sillä ei pitkälle pötkitä!

Offline ReTeeNalle

• Seniori
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikael Runonen
  • Seura: Talin Tallaajat
« Reply #801 on: 17.05.17 - klo:21:58 »
Näkisin, että vaikka ulkokuori on pehmeän ystävällinen niin sisuksissa toimii koneisto, joka murskaa graniittia ja kuulalaakereita  8)
Lie lie missä lie liemissä.

Offline gunners

• Konkari
    • View Profile
« Reply #802 on: 18.05.17 - klo:17:58 »
Mikaelin blogia on kiintoisaa lukea suorapuheisuuden ja joskus kärkkäidenkin mielipiteitten takia. Yleensä Mikael viljelee tarinoissaan myös hervotonta huumoria, mä oikeasti putoilen joskus sanailun nerokkuuden äärellä!
Ja toi edellinen Mikaelin vastaus tähän blogiin kuuluu niihin. Tuohonkin ihmiskuvaelmaan on kätketty niin paljon ironiaa, että olen jopa ylpeä siitä.
Kiitos!

Offline gunners

• Konkari
    • View Profile
« Reply #803 on: 19.05.17 - klo:18:32 »
Kävin aamulla nuuskimassa Keisarillista ilmapiiriä. Ja niin kuin aina ennenkin, ilmapiiri oli rennon iloinen. Frisbeegolf meininkiä parhaimmillaan.
Löytökiekot toimitin perille NYKiin, kiitos TT!

Seurasin jonkin aikaa naisten kisaa. Ja ihan sovinnolla unohdetaan heteromiehen suhtautuminen naisiin, ja keskitymme lajiin.
Jos mulle annettaisiin vaihtoehto seurata naisten pelaamista versus mpo:n maailman kärjen peliä, niin valitsen FPO:n
On hienoa seurata kuinka kauniisti he kiekkoa heittävät, osa tytöistä joita tänään Talissa näin eivät olleet syntyneetkään kun esim.minä jo harrastin lajia (pelottavaa). Ja kuinka he oikeasti osaavat iloita omista ja kilpailijoittensa onnistumisista. Eikä 20 metristä epäonnistunut putti saa heitä potkimaan bägiään.
Heille tulee myös virheitä, mikä maustaa peliä lisää. Nokian starojen kohtaamisessa mpo luokassa se on sitä yksitoikkoista avaus korille, putti sisään peliä.
Yhtälailla esim naisten lentopalloa ja tennistä on kivempaa katsoa kun miesten vastaavaa pelkkää syöttörumbaa. Juha Jokisen selostamasta pallorallista ei puhettakaan.
On hienoa että naisia ja tyttöjä on nykyisin paljon lajissa mukana. Ja he ovat esimerkillisiä pelaajia meille äijän köriläille.
Valitettavasti aikatauluni ei mahdollista live seurantaa Talissa tänä viikonloppuna tätä enempää. Toivotankin kaikille pelionnea näin Forumin välityksellä.

Offline JanneRäsänen

• Konkari
    • View Profile
« Reply #804 on: 20.05.17 - klo:22:58 »
Usein naiset eivät yritä sankariheittoja, joista yleensä 1 % onnistuu, joten pelaavat tasaisemmin ja järkevämmin kuin monet miehistä. Järkeä saa käyttää ja sukupuolten kilpailussa radan ja olosuhteiden lukemisessa sekä itsensä tuntemisessa useimmiten vaaka kääntyy naisten puolelle. Tosin paha minun on sanoa, kun vaaka on käyttäjätunnukseni toisella urheilufoorumilla  8)

Offline gunners

• Konkari
    • View Profile
« Reply #805 on: 21.05.17 - klo:21:02 »
Olipa hieno kisa Tali Open sekä FPO:n että MPO:n osalta, harmitti etten päässyt kisaa seuraamaan eilen tai tänään. Aina välillä vaan RESULTSeja tutkailin. Molempien luokkien kärki oli kovin tasainen, jännityksellä odotin väylätulosten napsuessa eetteriin.

Itselläni törkeä treeni, ja peli-into päällä. Eilen tein kuitenkin 14 tunnin työpäivän, ja tänään on nyt menossa viidestoista tunti, enää jäljellä 1,5 tuntia, sitten on päivä pulkassa. Onneksi tähän vuoden aikaan valoa piisaa, joten pystyy fribaakin heittämään puoleen yöhön asti melkein.

No mitä mä tässä lässytän, ei muuta kun nakkaamaan kiekkoja taivaalle ;D

Offline gunners

• Konkari
    • View Profile
« Reply #806 on: 23.05.17 - klo:08:04 »
Tänään odotettavissa pientä frisbeegolfaajan unelmaa. Aurinkoinen ilta, ja ihanan vihreä Kaatis! NFS reikäpelin ensimmäinen alemman lohkon pudotuskierros menossa.
Pelaan Ågrenin Jesseä vastaan Kaatiksen etutiit. Veikkolan hyvän kisan jälkeen on papan ego kohdillaan, ja voinkin luvata, ettei peliä vihelletä poikki 11 ensimmäisen reiän jälkeen.
Tietenkin Jesse on ylivoimainen ja ainoa voittaja suosikki, mutta uskon pystyväni vähintään 15 väylän taisteluun.
Viideksi yritän ehtiä pelipaikalle, ja 17.30 alkaa mainio kisa.
Vaikka kilpailuna sen otankin, niin tärkeimpänä asioina pidän kuitenkin rentoa peliä hienolla radalla hyvässä seurassa. Hyvää treeni mahdollisuutta Hiidenvesi Openia ajatellen, ja ylipäätään treeniä!!

Eilen illalla onnistuin viimeinkin Markon opastuksella ilmoittautumaan MASTERI kisaan. Keuruun rata on kuulemma huikean hieno, ja Masterin ilmapiirihän on aina loistava!

Ja välissä vielä Hiidenvesi Open, tuo maan mainio kisa!

Offline gunners

• Konkari
    • View Profile
« Reply #807 on: 26.05.17 - klo:07:45 »
Aikalailla vihkoon meni Kaatiksen rypistys Jesseä vastaan....tai ei siis ollut mitään rypistystä. Jesse oli suvereeni!
Piti lähteä ajoissa, piti lämmitellä kunnolla....piti ja piti!!
Lähdin turhan myöhään tiettyjen asioiden takia. Koko matkan puhuin puhelimessa selvittäen fudisjengin asioita, lähinnä illan treeneistä! Sinne mun on pakko ehtiä.
Jesse olikin jo paikalla, ja siitä alettiin kylmiltään pelata. Jessekin tullut suoraan duunista. Jesse avasi ykkösen liikaa oikealle, sinne korin taakse. Kuvittelin avaavani pistetilin heti ekalla väylällä, katin kontit! Avaus ensimmäiseen pusikkoon vasemmalla. Lähestyminen jäi n. 8 metriä lyhyeksi. Jesse korin alle, ja meikäläisen yllättäen putti sisään. Kolmonen molemmille 0-0! Kakkosen avaus Jesseltä korille, ja se oli siinä. Sillä hetkellä tajusin, että uhoamiset sikseen ja kunhan pelailen loppuun.
Aikalailla fifty-fifty meni mun edellisen kirjoituksen ennusteet. Ei mennyt peli poikki 11 väylän aikana, mutten kestänyt 15 väylääkään. Kisa oli Jesselle 8-0 13:sta väylän jälkeen. Oltiin pelattu liki tyhjällä radalla todella nopeasti, joten ehdinkin pelata Jessen kanssa kierroksen loppuun asti.
Ja vähän aikaa rupateltiin vielä Jennan ja Tompan kanssa, ennen kuin piti treeneihin kiirehtiä. Myöhästyin niistäkin 10 minuuttia! ;D

Valitettavasti pelaamiseni oli sielutonta, joten se ei käynyt edes hyvästä treenistä Hiidenvesi Openia silmällä pitäen. Päinvastoin se jätti kauhean määrän kysymysmerkkejä ilmaan.
Väylä 1. Ei aseita pirkkoon. Kolmonenkin tiukassa.
Väylä 2. Avaus ei onnistu millään, vaikeeta on.
Väylä 3. Jos avaus onnistuu, niin lähestyminen ei.
Väylä 4. Kolmosesta lähdetään.
Väylä 5. Tuskien taival. 5-8 tuloksena
Väylä 6. Antsa epäonnistuu aina, kolmoseen kuitenkin eväät.
Väylä 7. Kaikki voi mennä pieleen. 4-7 odotettavissa.
Väylä 8. Par 2....ei ikinä! Kolmonenkin hyvä minulle.
Väylä 9. Hieno väylä!!!!! Karmea lopputulos! Ei mitään keinoa pelata hyvin tätä luomusta!
Väylä 10. Jos avaus onnistuu suunnitelmien mukaan kolmonen on mahdollista. 4-5 kuitenkin tod.näk.tulos
Väylä 11. Hoosiannaa Daavidin poika!!!! Mitä tahansa voi tapahtua, mutta jotain karmeaa kuitenkin.
Väylä 12. Huh-Hah hei! Helppo nelonen! Tuulella 5-6
Väylä 13. Par 2, ja jos oikein natsaa, niin siihen mahkut!
Väylä 14. Heitä suoraan, niin pitkälle kuin pystyt. Sitten taas niin pitkälle kuin pystyt. OB:ta vältellen 4-5
Väylä 15. Muista ottaa ei väliä vaikka hukkuu kiekko mukaan. Muuten jännittää liikaa! Tulos 3-6
Väylä 16. Revitään, revitään ainakin neljän heiton verran.
Väylä 17. Tää on sitten hauska. Olisi kaunista seurata jos kiekko lentäisi sinne nieluun, ja korille. Mutta ei sitten ikinä, ja yleensä lähestymis paikkakin tuhoon tuomittu 4-5 korttiin.
Väylä 18. Avaus vasemmalle OB alueelle puutteellisen antsan takia, ja sitten rimpuillen 4 tai 5 korttiin. Välttämällä outtin jopa par lukemiin mahkut.
Väylä 19. Pelikirjassa lukee: Cometilla korille! Mutta kun kisan aikana ei voi uusia avausta ilman rankkuja, niin arpapeliksi menee. Kolmonen olisi iloinen yllätys!

Siinä realistinen pelikirja Hiidenvesi Openiin Kaatiksen etutii kierrokselle!

Offline gunners

• Konkari
    • View Profile
« Reply #808 on: 29.05.17 - klo:08:57 »
Eilen takapihalla puttitreeniä puolisen tuntia. Puttailin viidellä kiekolla etäisyyksiltä 5 ja 7 metriä. Ja kyllä oli vaikeaa osua! Viisi osumaa putkeen oli melkein mahdoton suoritus, ja melkein joka kerta kummaltakin etäisyydeltä yksi putti meni kokonaan, ja reilusti ohi korin. Tulee sellainen ihme nykäys, ja sitten kiekko lentää korin oikealta puolelta reilusti ohi.
Yritin miettiä mistä moinen johtuu, mutten ratkaisua löytänyt. Tänään täytyy kuitenkin jatkaa kadonneen putin metsästystä. Vastahan se on on ollut liki 20 vuotta kadoksissa. Ja tavallaan 56 vuotta! :o

Tulevana vikonloppuna tiedossa ratingin tuhoamiskarnevaalit Hiidenvesi Openin muodossa. Jos kuuluisin niihin ratinkin suojelija pelaajiin, niin en missään nimessä menisi kisaamaan Kaatikselle taikka Harjulle.
Etu-Kaatikselta pystyn parhaimmillani pelaamaan lähelle nykyisiä taikapisteitäni. Siltäkään rataversiolta en kykene Pirkkoja naaraamaan, joten bogien määrä ratkaisee. Näin realistisesti ajatellen vähintään bogi tulee väyliltä 1, 2, 3, 5, 8, 9, 11, 13, 15, 16, ...siis vähintään. Kun siihen lisätään 1-2 heittoa lisää väyliltä 9 ja 11 niin tulos on +12 - +14.

Harjulla oli viimevuonna vastaavassa kisassa vielä vaikeampaa. Pirkoista on edelleenkään aika turha haaveilla. Bogi varmoja väyliä ovat 3, 5, 6, 7 (jos siinä on saari), 9, 13, 14, 15, 16 ja 18. Joten siinäkin on jo valmiiksi +10

Taka-Kaatis: Melkolailla voi puolitoista kertaistaa Etu-Kaatiksen tuloksen, joten kunnia-kukon kiekumista on turha odottaa.
Jokaiselta radalta on odotettavissa alle 800 taikapistettä, mikä taas merkitsee sitä, että Miikka Soturi karkaa siinä kisassa tavoittamattomiin.

Mutta minkä ihmeen takia Hiidenvesi Openiin osallistun..HÄH!...

Radat ovat kuitenkin niin huippua!, formaatti niin huippua!, TD osaamista suoraan huipulta!

Sitäpaitsi olen jääräpää, ja sitkeä kuin perkele! En anna periksi vaan uskon aina päivään nousevaan! Olenhan yhden kierroksen Kaatiksella hyvin pelannut, eli toivossa on hyvä elää!

Tietysti tuli kolmet kutsut lakkiaisiin lauantaille, niihin lupasin mennä sitten illalla kisan jälkeen.

Offline Fattom

• Juniori
  • **
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tom Andberg
  • Seura: Nummelan frisbeeseura ry
« Reply #809 on: 29.05.17 - klo:11:45 »
TD:n osaaminen suoraan huipulta.... ;) Kiitoksia näistä sanoista!!

Nummelanharjun väylällä 7 ei ole saarta. Harju pelataan aivan normaalina leiskana samoin kaatis. Eli, en missään nimessä halua kiusata pelaajia enempään muuttaamalla ratoja tai tehdä lisä-outteja ympäriinsä.

Katsotaan uusiiko väykkä viime vuoden CTP-voiton?? Saa nähdä millä väylällä se pidetään tänä vuonna....

Tervetuloa ja tsemppiä kisaan!!