Minullakin on ollut nyt parin kuukauden ajan Cryztal Buzzz. Se kuuluu kyllä kisabägiini, mutta en ole sillä vielä kovin paljoa heitellyt. Olen niin orientoitunut heittämään flexiä ja espiä että tilanteen tullessa käytän niitä. Toisaalta myös Sillanpää-Buzzzini on kamalan värinen, tai ainakin helposti naamioituva.
Eilen varasin lähtöajan 16.30 golfkeskuksen uudelle radalle, eikä tarvinnut kun yhden puhelin soiton niin meitä olikin 4 pelaajaa lähdössä.
Oli aika messevää pelata pilvisessä, poutaisessa täysin tyynessä säässä laaksoja ja kukkuloita tallaillen. Matkan varrella nähtiin B-radalla kaksi golfaria, muuten oli hiljaista....HILJAISTA!!!!
No kyllähän meidän poolin jutustelu ja naureskelu rikkoi muuten hiljaista harmoniaa...hävetti suorastaan! Pikkuisen vajaa 3 tuntia siinä meni, ja n.7 km kajahti taululle kävelyä. Nautinnollista ja rauhallista liikuntaa siis. Siihen olisi klubin saunan löylyt sopineet hyvin, mutta olin lupautunut jo kotisaunaan.
Väyläthän ovat avoimia ja keskimittaisia, eli ei kauhean vaikeita. Par lukemat keskitason, ja heikommin pelaaville ovat kovahkot mutta samalla haastavat. Itse pelasin eilen tuloksen 70 (+8), Seppo 73, Kari 77 ja Kepa 79. Yhtään kakkosta ei saatu, vaikka väylällä15 kaikilla oli "läheltä piti"tilanne. Kolmoset siis parhaita ja seiska taisi olla huonoin, 4 oli se yleisimmin kirjattu väylä tulos.
Tänäänkin minun piti mennä sinne, mutta matkaan tulikin muuttuvia tekijöitä eli mutkia matkaan. Tältä päivältä jää siis pelaaminen, ja vaikuttaisi siltä että seuraavan kerran heittelen vasta viikon kuluttua perjantaina. Se onkin sitten viimeistely treeni SYYSMYRSKYÄ varten, tapahtuuko viimeistely Kaatiksella vai Nurmijärvi golfissa on vielä kysymysmerkki.