Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Misin kisablogitijeeri (Tomoottajat)  (Read 193507 times)

Offline GARFFi

• Konkari
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Misin kisablogitijeeri (Tomoottajat)
« Reply #285 on: 04.01.14 - klo:15:15 »
 Jaa. Vois hiukan skriivailla täm päivän julkuilusta millä kiekolla heitettiin, miten kävi ja millasta oli.

Tiit ensinnäkin siinä mallis että heitettäes vasta selvis että oliko liukas vai ei, kävin kyllä kokeilemas joka kerta kun liukkaalta näytti että onko se myös sitä. Ei se tosin aina totuutta näyttäny. Yleensä oli vähä epämääräsen jäistä siinä tiin ympärilläkin, mutta selvittiin. Etu-10 meni ihan hyvin, pienessä tuulenvireessä kunnes takakympille se tuuli sitten jo rupes vellomaan.

1. Firellä hyssee, inan vajaa. böödi
2. Alivakaa roci taivaalle, himpun grip lockia ja lähti oikeen kautta mutta tuli väylälle, joskos liian korkee tosin oli. Parputin sylkäs viä 3-4 metristä ulos. bogi
3. PD2:sella fore, vähän vajaa ja oikeen puolen mettään. par
4. S-P2:sella hysse pariin metriin, pirkku.
5. Dessulla loiva hysse n.8mhdriin, alaraudan päälle ja ulos. pirkku
6. D-P2 himpun vasuriin, mutta puu pelasti. Nostoböödi
7. Vastatuuleen alivakaalla tiipparilla köykänen nyppäsy ja meni täydellisesti väylää pitkin 5m pitkäks. Pistin kuitenki vasemman kautta ohi ja par.
8. Alivakaalla D-P2:sella hyssee himpun liikaa ja ei kääntäny tarpeeks. 12-14m koittoputti hiukan yli laitteen ja par.
9. Raakaan vastaseen firellä ryöttähyssekulmaa ja jäi hiukan vasemmalle koivujen tälle puolen. Siittä putteri lipes lapasesta ja ekaan puuhun. Sieltä viä lipes uudestaan ja vasemmalta ohi. Onneks kolmas meni jo. bogi
10. S-P2:sella vastaseen hyssee, no eihän se siitä moksiskaan ollu ja paino sinne vasemmalle 20m vajaaks. Alle ja par.

11. Dessulla sinne vähä reilu puoleen väliin sitä 'puurykelmää' ja siitä S-PD2:sella sen kumparekoivuröykkiön yli hyssee hiukan pitkäks korista (n.8m?) ja böödi. (rykäsin myös samaan paskatuuleen distanssee(tuuli vasemmalta oikeelle) ja jäi 15m vajaaks siitä samasta röykkiöstä minkä yli heitin)
12. Tiippari lähti taivaan tuuliin(kiitos liukastimisen) ja 12m korista vasemmalle tekemättömään paikkaan. Löysin jonku reiän oikeelta puolelta johon heitinki putteria ja oletin tuulen vähän jeesaavan korille päin. No ei jeesannu ja tippu siihen väylän rinteeseen ja rollas 30m korista pois päin. Sieltä alle ja bogi.
13. Hyssee dessulla ja 15m vajaaks, ei uponnu. par
14. Alivakaalla rocilla sinne mutkaan, jäi hiukan sisäkurviin ni joutu melkeen paikaltaan heittään. Siitä vakaata dessua valmiiseen anteroon ja korillep päin. Jäi semihyville mestoille pituuden puolesta mutta puun juureen kiinni. Firellä upsia paikaltaan hieman vajaaks, mutta jäi onneks rinteeseen. Siitä pääsi koittaan puttia mutta ketjujen kautta ohi ja par.
15. S-PD2 jäi törkeesti lapaseen ja oikeelle kunnolla. Sieltä alle forella rynkyllä ja nostopar.
16. Ryöttänen vastatuuli kyseisellä väylällä jossa yleensä on myötätuuli. No, dessua taivaalle ja koria kohti. Tosiaan, taivaalle se lähtikin ja tuli oikeen 101metrinen heitto, woo! Sieltä firee vastaseen uudestaan ja osu oikeella puuhun ennen koria ja jäi rinteeseen 12m koitoille. Feidas hiukan ennen kuppia ohi ja par.
17. Tässä sitten vuorostaan myötänen missä yleensä on vastanen. En poikennu pelikirjasta eli vakaalla dessulla antsaan. No, antsaa ei ollu riittävästi ja vasemmalle puolelle väylää. Sieltä firellä fore muutamaan metriin ja par.
18. Alivakaalla rocilla täydei avaus vasemmalle puolelle aukeeta. Sieltä firellä pommia n. 8m korista pusikkoon. Sieltä yli korin ja paluuputilla päivän toinen selkein sylky kupista ja bogi.
19. Alivakaalla dessulla vasemmalta puolelta puuröykkiöö myötäseen, mutta griplockasin pahemman kerran. Tuli sitten cutrolleri sinne 15m autotiestä. Sieltä peukku-upsi mattilan kaiken yli ja jäi sinne vanerikasan taakse. Vastaseen hyvä putti n. 7m sisään ylämäestä! par
20. Tässä taas liukastuin tiipparia heitettäessä ja vasemmalle hevohv*ttuun. Sieltä S-P2 alle ja nosto par.

Ihan semijees kiessi pienessä räkätaudissa(toivottavasti ei pahene niin pääsee huomenna kylmäkoskelle pariseijoileen). Paljon parempaan ois ollu mahkut mutta myös paljon huonompaankin.

Offline GARFFi

• Konkari
    • View Profile
« Reply #286 on: 18.01.14 - klo:19:18 »
46/100 eka 100/10 evö. Hyviä putteja mutta ei millää jaksanu keskittyä kympin sarjoja loppuun.

Vuoden eka turkulainen 31p.
« Last Edit: 18.01.14 - klo:19:47 by GARFFi »

Offline GARFFi

• Konkari
    • View Profile
« Reply #287 on: 19.01.14 - klo:00:45 »

Tossa viä 3 + 3 rystyrykiä tältä päivältä hallista.

3 ekaa ns. golfdraiveja ja 3 sitten pitkiä golfdraiveja, joihin runtattiin hieman jo perään. :D

Saatto on vajaata kun lattia oli kovin kitkanen ni ei päässy kunnolla kiertyyn mutta perkele oli kivaa päästä heittään lämpimään!

Offline GARFFi

• Konkari
    • View Profile
« Reply #288 on: 25.01.14 - klo:21:56 »
 Tänään pari tuntia puttia. Muutaman foren siinä heittelin, kohtuu hyviäkin oli, joskin suuntima on vähän pielessä vielä.

Offline GARFFi

• Konkari
    • View Profile
« Reply #289 on: 26.01.14 - klo:13:35 »
Tänään kirjuri pari alle ja betsip pois.

Offline GARFFi

• Konkari
    • View Profile
« Reply #290 on: 08.02.14 - klo:22:51 »
Tänään kolmatta vaiko neljättä kertaa 'halli'reeneissä. Lähinnä puttia pari tuntia, koska se on se tärkein osa-alue, jossa tarvis kehittyä. Ja muutenkin, joku räkätauti/flunssa tulossa kun päätä ja silmiä särkee, niin ei viittiny kunnon sekoa ottaa vaikka vähän hiki tulikin. Olis voinu räiskiä forejakin enemmän mutta painoin puttia ja kopittelua Lassin kanssa.

Homman nimi oli 10metriä. Tänään kauhee hakeminen siltä matkalta ja gripin kanssa on tökkinyt vähän. Noh, uppoo sieltä nyt paremmin mitä aiemmin, mutta tänään oli ongelmia, niin ei hyvä mieli jäänyt. Täytyy varmaan paukutella omaan skill shottiinkin kymppiä josain välissä.

Offline HAH

• Konkari
    • View Profile
  • Oikea nimi: Harri H.
  • Seura: 7k
« Reply #291 on: 09.02.14 - klo:07:17 »
Sä olit Gator-miehiä, ni kerroppas minkälaiset yksilöt on parraita?

Offline GARFFi

• Konkari
    • View Profile
« Reply #292 on: 09.02.14 - klo:09:00 »

No, ei mulla itellä nyt oo ollu ku yks, jota vähä koettelin. Oon pitäny yhtä moldia midareissakin. Joten mulla on jyränä rancho roc star muovissa.

Se gator mikä mulla oli ni se oli 167g keltainen starmuovinen ja oli kyllä jyrä..

Offline HAH

• Konkari
    • View Profile
  • Oikea nimi: Harri H.
  • Seura: 7k
« Reply #293 on: 09.02.14 - klo:09:12 »

No, ei mulla itellä nyt oo ollu ku yks, jota vähä koettelin. Oon pitäny yhtä moldia midareissakin. Joten mulla on jyränä rancho roc star muovissa.

Se gator mikä mulla oli ni se oli 167g keltainen starmuovinen ja oli kyllä jyrä..

Okei. Pitää vissiin vaan kokeilla. Hornettikin hoitaa tosi vakaan midarin hommat kyllä hyvin.

Offline GARFFi

• Konkari
    • View Profile
« Reply #294 on: 09.02.14 - klo:11:20 »

Okei. Pitää vissiin vaan kokeilla. Hornettikin hoitaa tosi vakaan midarin hommat kyllä hyvin.

Juu. Mä tosin en oo paljoo muuta koitellu ku Innovaa. Ei kestä pörssi, eikä kasetti semmosta.

Offline Seppase

• Seniori
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tuomas Seppä
  • Seura: Tomoottajat, TFS
« Reply #295 on: 09.02.14 - klo:13:41 »
Kusetusta. Etsä muka jotai maniaaki heitä?

Gatoria en oo ite ruiminu, mutta vakuu se kyllä on. Mielenkiintoista on myös, että sillä on mielettömiä skippejä midariks. Firemidari tai jotai sellasta.
P2 Envy JOKERi Roc3 Gator LASERi Firebird TITANi PD Destroyer PD2

Offline GARFFi

• Konkari
    • View Profile
« Reply #296 on: 09.02.14 - klo:14:00 »
No joo, toki. Tarkotin siis etten oo Discraftiin, Dynamic Discsiin, Latitudeen tai sellasiin kajonnu.

Offline Seppase

• Seniori
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tuomas Seppä
  • Seura: Tomoottajat, TFS
« Reply #297 on: 09.02.14 - klo:23:05 »
Juu kuha naljailin. :D Mitäs on appuroita kiusattu tältä vuodelta jo?
P2 Envy JOKERi Roc3 Gator LASERi Firebird TITANi PD Destroyer PD2

Offline GARFFi

• Konkari
    • View Profile
« Reply #298 on: 09.02.14 - klo:23:46 »
Juu kuha naljailin. :D Mitäs on appuroita kiusattu tältä vuodelta jo?

Ei oo kerenny. Sitte tua jäätilannekki on mikä on..

Offline GARFFi

• Konkari
    • View Profile
« Reply #299 on: 12.02.14 - klo:16:35 »
Ourait. Kiessillä Kirjuris, kolmas pvä putkeen. Saas nähä tuleeko huomenna viä, todennäkösesti. Putti ja fore ruvennu toimiin hyvin, mikä on hyvä, koska ne osa-alueet on ollu kadoksissa suurimman osan urasta.

Kolme kertaa koittanu P12 eaglee, eka feidas ennen ketjuja, toinen takaa ja tänään alarautaan.. Malauta, huomenna mä sen otan.