Aiettä! Avauskisa kolkuttaa ovella just ja kisakuume on korkea. Pelonsekaisin tuntein odotan perjantai-iltapäivää. Julkulla reenien parissa on ollu hyvää tekemistä ja huonoo tekemistä. Putti on ainoa mikä on viime kiesseillä tuntunu aböyt varmalta, ja kotona puttireeneissä homma tuntuu kulkevan joten toivottavasti myös viikonloppuna. Vitosen uus layout on haastava, ja entistä haastavamman mulle siitä tekee sen, että pillit huutaa bäkkärihysseflippiä jonka mä meeeelkein osasin.
Ylipäätään toivoisin, että peli pysyy jotenkin kasassa, eikä kierros ole väritykseltään tummanharmaa. Oon varmasti monipuolisempi heittäjä njyt, koska käytössä on myös bäkkäri, jota viime kaudella en juurikaan uskaltanut käyttää.
Pelikirjaa: Suunnitelma + Tulostavoite
1. Fore. Birkkua haetaan Gold Halolla tai tuullessa PD2. Par/Birdie
2. Vaikea väylä perinteisesti, tän suhteen plääni on vähän auki. Jos on tuuletonta niin ehkä forea Laserilla tavoitellen kohtuu suoraa heittoa ja jatkoa jonnekkin korin suuntaan. Par
3. Forella Haloo tai PD2 tuulesta riippuen. Par/Birdie
4. Bäkkärillä PD tai Slaidi. Toivotaan että osuu rakoon ja päästään helpolle lähärille. Par
5. Forella PD2 (tai Slaidi jos tuntuu että kulkee). Oon ollu siinä tiiltä katsottuna vasemmassa puskassa jokaisen onnistuneen avauksen jälkeen. Jos nyt osuis börö? Par/Birdie
6. Varmaanki forella PD väylän vasempaan reunaan josta se feidaa väylään. Sitten koitetaan hakee milliin bäkkärillä tai forella taikka todennäköisimmin otetaan kahdella lähärillä helppo paari. Tai kolmella helpoin bogi. Par
7. Matala fore keskelle ja skippiä odotellaan. Tuulista riippuen Beast/Laseri/PD.
8. Hyvä väylä tullu takasin. PD+PD forella ja nosto inee. Olispa se aina niin helppoa. Birdie/Par
9. Bäkkärillä Slaidi mitä luultavimmin. Jos tuulee kovasti niin PD2. Toiveissa on, että pääsen sinne reunalle josta voin tiputtaa lähestymisen millii. Par
10. Waikee o. Forella jotain väliltä Laseri/PD/Halo, tavoite päästä sille vasemmanpuoleiselle väylällä. Toivottavasti jatkettavissa ja lähäri milliin. Par
11. Bäkkärillä Midari swiittiin, forella Jokeria kupille tai bäkkärihysseä PDllä millii. Birdie/Par
12. PD pienenä bäkkäriantsana ehkä jonnekkin putille. Par/Birdie
13. Halo forella milliin. Birdie/Par
14. Forella PD2 alkuun. Sitte jatketaa jotenki jostaki. Par
15. Harjotellessa heitän yleensä kaikki bägin kiekot forella nostolle. Katotaa miten nyt käy kun taas kisapaineet jyllää, PDllä haetaan. Birdie.
16. Vaikee. En tiä, mutta luulen yrittäväni bäkkärillä flättiä Laserilla. Fiiliksen mukaan. Par/Bogey
17. Alkuun forella PD2 ja toivotaan että jossain väylän tienoilla. Lähäriä ja kehiin ta birkkua onkimaan. Par/Birdie
18. Alkuun forella Halo/PD2 ja sitten samaa uudestaan avoimelle. Lähäriä ilmaan ja birkkua hakemaan. Birdie/Par
Optimistiset tulostavoitteet. Supertyytyväinen olisin Par-tulokseen joltakin yksittäiseltä kierrokselta. Toivottavasti en ainakaan onnistu oleellisesti ratinkia laskemaan.