Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Huonoin kiekko ikinä!  (Read 53157 times)

Offline HAH

• Konkari
    • View Profile
  • Oikea nimi: Harri H.
  • Seura: 7k
Vs: Huonoin kiekko ikinä!
« Reply #75 on: 14.01.13 - klo:23:25 »

Offline Larzi

• Seniori
    • View Profile
  • Oikea nimi: Lauri Tuominen
  • Seura: WDGC
« Reply #76 on: 14.01.13 - klo:23:37 »
Foorumin taso senku paranee...

Joo ihmisillä on liikaa aikaa. Tulis jo kesä...
Grip EQ A14: Xt Aviar | Soft Pure | Premium Jokeri | FLX Buzzz | Glow,Ch MD3 | Ch Firebird | 2nd run FD | C-FD2 | Ch Valkyrie | C,S,P-PD | Star Destroyer

Offline Leevi

• Seniori
    • View Profile
  • Oikea nimi: Leevi Liitti
  • Seura: 7k
« Reply #77 on: 15.01.13 - klo:09:34 »
Innova Firebird.
tähän on yks maailman parhaista kiekoista:D ihan sama mikä tuuli on ni tälle kiekolle löytyy luottoo :D

Offline peperoni

• Seniori
    • View Profile
  • Oikea nimi: Timo Mäkelä
« Reply #78 on: 15.01.13 - klo:11:54 »
Joku innova dragon.

Tämä on kyllä niin totta. Lentää minne sattuu ja ainakin mun tekniikalla flippaa heti yli ellei laita järkyttävää hyssekulmaa heittoon. Huonoin kiekko-ostos mitä olen tehnyt. Jokin alle 130 grammainen blizzardi on kyllä niin paljon parempi, jos tarvitsee kelluvaa kiekkoa.

Offline Jooseppi

• Täysjäsen
    • View Profile
  • Oikea nimi: Joose Saari
  • Seura: TFS
« Reply #79 on: 15.01.13 - klo:13:30 »
Innova Firebird.
tähän on yks maailman parhaista kiekoista:D ihan sama mikä tuuli on ni tälle kiekolle löytyy luottoo :D
Tää todella on yks parhaista kiekoista !

Offline Sarimaa

• Täysjäsen
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Sarimaa
  • Seura: Tampereen frisbeeseura
« Reply #80 on: 15.01.13 - klo:18:00 »
Innova Firebird.

Kunhan trollailin, halusin nähdä miten jengi puolustaa tulista kanaa.

Offline Parru

• Tulokas
  • *
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jarkko Heikkinen
  • Seura: Spartak Frisbee, Kajaani
« Reply #81 on: 15.01.13 - klo:18:17 »
Innova Firebird.

Kunhan trollailin, halusin nähdä miten jengi puolustaa tulista kanaa.

Kyllä foorumi aina trollin tarvii :D
How hard can it be??

Offline Parru

• Tulokas
  • *
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jarkko Heikkinen
  • Seura: Spartak Frisbee, Kajaani
« Reply #82 on: 15.01.13 - klo:18:22 »
Kyllähän paskin kiekko mitä minulla on ollut/ olen heittänyt on R-Pro Wahoo. Ainut hyvä puoli on että se kelluu mutta siihen ne sitten loppuu, ja sinne lampeenhan se jäi kellumaan eikä oo ollu ikävä. ;D
How hard can it be??

Offline moog

• Seniori
    • View Profile
  • Oikea nimi: Marko Moisio
  • Seura: Sipoon Discstroyers
« Reply #83 on: 16.01.13 - klo:08:49 »
Hieman huvittavaa että tuo R-Pro Wahoo näyttää eniten tässä ketjussa keränneen noita "huonoin kiekko ikinä" -mainintoja. Se sattuu olemaan pelikaverin luottodraiveri juuri tällä hetkellä  ;D

Eikä siinä mitään. Kaveri heittää Wahoolla pitkää siivua sekä kämmeneltä että rystyltä, eikä linjatkaan näytä pahemmin karkailevan. Pehmonen materiaali tarjoaa vielä loistavan gripin varsinkin näin talviolosuhteisiin. Kesällä ei ole hänkään tainnut tuota vielä koittaa, joten saa nähdä muuttuuko käsitys olosuhteiden myötä.

Itse en ole tuota heitellyt joten en tuomitse suuntaan enkä toiseen.
« Last Edit: 16.01.13 - klo:08:51 by moog »
"Yllättävän usein avaan heitolla joka onnistuessaankin olisi ollut huono ratkaisu"

Offline keep_it_real

• Konkari
    • View Profile
    • Treeniblogini
  • Oikea nimi: Ville Uurainen
  • Seura: DGH Hyvinkää
« Reply #84 on: 16.01.13 - klo:11:33 »
Joku innova dragon.

Tämä on kyllä niin totta. Lentää minne sattuu ja ainakin mun tekniikalla flippaa heti yli ellei laita järkyttävää hyssekulmaa heittoon. Huonoin kiekko-ostos mitä olen tehnyt. Jokin alle 130 grammainen blizzardi on kyllä niin paljon parempi, jos tarvitsee kelluvaa kiekkoa.

Innova Dragon on loistava ekaks draiveriks. Ite heitin Dragonilla elämäni ekan holarin :) Tosin myöhemmin sitten se jäi kellumaan Lahden Mukkulan 17-väylän lampeen. Nykyään en kyllä kiekkoa ottaisi bägiini keveyden takia.

Offline Jooseppi

• Täysjäsen
    • View Profile
  • Oikea nimi: Joose Saari
  • Seura: TFS
« Reply #85 on: 16.01.13 - klo:15:52 »
Joku innova dragon.

Innova Dragon on loistava ekaks draiveriks. Ite heitin Dragonilla elämäni ekan holarin :) Tosin myöhemmin sitten se jäi kellumaan Lahden Mukkulan 17-väylän lampeen. Nykyään en kyllä kiekkoa ottaisi bägiini keveyden takia.
Joo , alottelijalle se kyl sopii. Sillä mun 6-vuotias pikkuveli saa pisimmät siivut :)

Offline Eetu #13

• Seniori
    • View Profile
« Reply #86 on: 16.01.13 - klo:20:02 »
Joku innova dragon.

Joo , alottelijalle se kyl sopii. Sillä mun 6-vuotias pikkuveli saa pisimmät siivut :)

Forella ei kyl alottalijallekaan käyny.

Offline Putteri

• Täysjäsen
    • View Profile
« Reply #87 on: 17.01.13 - klo:15:44 »
Ei saa Dragonii haukkuu!  :( Suora lopputulos, helppo heittää. Miinuksena, että on ekan kunnon osuman jälkeen R.I.P.

Offline Eetu #13

• Seniori
    • View Profile
« Reply #88 on: 17.01.13 - klo:19:04 »
Joku innova dragon.

Kuinka pitkää siivua heittää?

Offline Sarimaa

• Täysjäsen
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Sarimaa
  • Seura: Tampereen frisbeeseura
« Reply #89 on: 17.01.13 - klo:21:19 »
Firebirdihän on esim alottelijalle varmaan huonoimasta päästä kiekkona. Samoin kuin esmes dragon taikka joku muu vastaava kokeneemmalle. Uskon että joku koitettuaan kumpaa tahansa voisi sitä pitää huonoimpana ikinä. Samoin kumpaa tahansa voisi joku pitää parhaana kiekkona ikinä.

Mun mielestä huonoin kiekko ikinä on sellainen, joka ei yksinkertaisesti kestä käyttöä ollenkaan. (Tai sitten mahdollisesti joku hirvitys tyyliin turbo putter.)