Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Parhaat vastatuuli draiverit.  (Read 23491 times)

Offline HAH

• Konkari
    • View Profile
  • Oikea nimi: Harri H.
  • Seura: 7k
Vs: Parhaat vastatuuli draiverit.
« Reply #30 on: 24.04.13 - klo:14:08 »
Mulla on pari niitä sippopaju-malleja. Ne on ihan tautisen ylivakaita, en tee niillä käytännös mitään.

Mun oli niitä aikaisempia C-PD2.

Offline Flick Maniac

• Konkari
  • Discmania
    • View Profile
    • Frisbeegolf Club Keinukallio
  • Oikea nimi: Mikko Setälä
  • Seura: FGCK
« Reply #31 on: 24.04.13 - klo:15:17 »
Voi riippua yksilöstä (kuullut ainakin juttuja alivakaista protoista sun muista) mutta tämänpäiväisen perusteella D1 on myös ihan törkee jyrä. C-PD ja DD suoristi kovaan vastaseen hyssestä (siis sopivasti suoristi, ei flipannut tai kääntänyt yli) tällä mun kädellä, mut D1 lähtee flättinäkin samantein hysseen kohti maata vaikka miten paisko menemään.

Todellakaan tee tällä mitään... myyntiin.
Discmania Media Partner 2017-2019
Team Discmania, Discmania Ambassador

Link | P2 | Tactic | Origin | MD3 | MD4 | Anvil | Essence | FD | FD3 | Fortress | CD2 | DD3 | Rampage | Spirit
http://www.instagram.com/Crushing_Plastic
http://www.youtube.com/user/glaabaglooba

Offline Riku

• Seniori
    • View Profile
  • Oikea nimi: Riku Anttila
  • Seura: Vampulan Urheilijat
« Reply #32 on: 24.04.13 - klo:17:54 »
Voi riippua yksilöstä (kuullut ainakin juttuja alivakaista protoista sun muista) mutta tämänpäiväisen perusteella D1 on myös ihan törkee jyrä. C-PD ja DD suoristi kovaan vastaseen hyssestä (siis sopivasti suoristi, ei flipannut tai kääntänyt yli) tällä mun kädellä, mut D1 lähtee flättinäkin samantein hysseen kohti maata vaikka miten paisko menemään.

Ei kyllä kaikki ;) Mulla oli näitäkin d1 mitkä ei kyllä mitään kovin vakaata ollu nähnykään :o ...vertailuna vaikka tuo d4 joka oli vakaampi! Nojoo tosin toi d4 myöskään ei ilemeisesti ollu sellanen ku piti meinaan se ei juurikaan flibannu mihkään ja olin kuullu kyl ihan muuta.

Offline Sarimaa

• Täysjäsen
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Sarimaa
  • Seura: Tampereen frisbeeseura
« Reply #33 on: 24.04.13 - klo:18:21 »
Tänään testailin tuulessa GLvillainia ja DDtä. Villain oli melko identtisen tutkiskella heitolla about 7-8m pitempi. Fade on vähemmän dumppaava ja vie enemmän eteenpäin. Toimi hyvin ihan kunnon vastatuulessa, oikein kunnon hurrikaaniin sitten XXX ja heittostrategiat muutenkin ihan täysin uusiks.

Optiomuovilla pitäis sitten olla selkeesti vielä jyrempi,jos ei GL tunnu tarpeeksi vakaalta.

Offline anssivaan

• Seniori
    • View Profile
« Reply #34 on: 24.04.13 - klo:19:31 »
itelle ainakin firebird ja destroyer toimii.
muutaman firebirdin vasta hommasin ja pari päivää sitten pääsin noita testaa kunnon vastaseen.
kyllä se vaan puski suht matalalla n. 85m heitolla vastasen läpi ja feidas ainoastaan vähän.
olin yllättynyt. näköjään tota sitten osaan edes jotenkin heittää (:
jää bägiin.

Offline tuomasv

• Konkari
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tuomas Virtanen
  • Seura: FGSMH & TT
« Reply #35 on: 25.04.13 - klo:07:37 »

Ei kyllä kaikki ;) Mulla oli näitäkin d1 mitkä ei kyllä mitään kovin vakaata ollu nähnykään :o ...vertailuna vaikka tuo d4 joka oli vakaampi! Nojoo tosin toi d4 myöskään ei ilemeisesti ollu sellanen ku piti meinaan se ei juurikaan flibannu mihkään ja olin kuullu kyl ihan muuta.

Heittelin eilen kierrosten jälkeen pesiskentällä mm. d4:llä kun oli vielä vähän puhtia jäljellä. Ihan pienen s-kurvin teki flättinä heittäessä, ellei lentänyt ihan täysin suoraan.

Treeneissä siis 4-5 heittoa, kaikki 85-100 -metrisiä, joten ei noi kiekon ominaisuudet ihan todella ehkä esille tule noin lyhyillä. Mutta: Kyllä tollakin voisin heittää vastatuuleen ;)