Login with username, password and session length
Quote from: Vaahis on 28.04.12 - klo:00:54Quote from: Hans Wäkevä on 28.04.12 - klo:00:52Quote from: Tiger Aqua on 27.04.12 - klo:23:22Nyt ku liippaa likeltä, niin saa varmaan heittää välissä kysymyksen.Kuinka monta OB:ta mahtu tuohon täyden kympin suoritukseen?Veikataan 0 VäärinEihän oo, kuiteski heittäny siihen oikeanpuoleiseen pusikkoon ja rämpiny siäl.
Quote from: Hans Wäkevä on 28.04.12 - klo:00:52Quote from: Tiger Aqua on 27.04.12 - klo:23:22Nyt ku liippaa likeltä, niin saa varmaan heittää välissä kysymyksen.Kuinka monta OB:ta mahtu tuohon täyden kympin suoritukseen?Veikataan 0 Väärin
Quote from: Tiger Aqua on 27.04.12 - klo:23:22Nyt ku liippaa likeltä, niin saa varmaan heittää välissä kysymyksen.Kuinka monta OB:ta mahtu tuohon täyden kympin suoritukseen?Veikataan 0
Nyt ku liippaa likeltä, niin saa varmaan heittää välissä kysymyksen.Kuinka monta OB:ta mahtu tuohon täyden kympin suoritukseen?
Minkä juoman Hege on maininnut lempidrinkikseen?
Kuinka monta heittoa Frisbee-Juolevi (Jukka Laaksonen) paransi edellistä kierrosta SM2011 kisoissa, r1-r2-r3-r4? Mikä oli hänen korkein rating ja matalin rating?EDIT: Meni kylä nopeuskisaks, mutta ku ei keksi mitään ton jupinan jälkeen.
Mä olin ja taisin heittää +3. Pelattiin 10-väyläistä 2 kierrosta ja joku erikoisfinaali vielä. Uutta. Mitä löytyi Talista (muistaakseni) väylä 13 tiiltä sunnuntaina?
Quote from: Tapanote on 07.05.12 - klo:22:25Mä olin ja taisin heittää +3. Pelattiin 10-väyläistä 2 kierrosta ja joku erikoisfinaali vielä. Uutta. Mitä löytyi Talista (muistaakseni) väylä 13 tiiltä sunnuntaina?Ainaki sipuli siinä oli. Liekö jollain ollu sen kans ongelmia.EDIT: sipuli olikin muuten väylän 12 tiillä, nyt kun laskin miten noi väylät meni